אין תוצאות.
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים

הנהלת חשבונות בצפון
בין אם יש לכם חברה בע"מ, עסק עצמאי או שיש לכם עסק קטן כעוסקים מורשים, תצטרכו לבצע הנהלת חשבונות באופן שוטף לעסק שלכם. הנהלת חשבונות איכותית היא חלק בלתי נפרד מכל עסק או חברה ובאיזור הצפון יש אין ספור עסקים מכל התחומים הזקוקים למנהלי חשבונות איכותיים. ואכן, בכל איזור הצפון ניתן לאתר חברות רבות העוסקות בהנהלת חשבונות וניתן לבחור ביניהן בהתאם לצרכים של העסק שלכם. באתר מידעפון - מדריך העסקים והתושבים של הצפון, תוכלו למצוא חברות רבות העוסקות בתחום מבוקש זה. עוד על הנהלת חשבונות בקריית שמונה ובצפון הארץ בכתבה הבאה.

מי צריך הנהלת חשבונות בצפון?
כל חברה עסקית גדולה, עסק בינוני, עסק קטן או אפילו אדם בודד המספק שירותים (ופתח תיק של עוסק מורשה), חייב לקיים באופן שוטף הליך מסויים של הנהלת חשבונות. חברות המספקות שירותים בתחום זה, נותנות שירותי הנהלת חשבונות לחברות בע"מ, לעצמאיים, לעוסקים מורשים ועוד. בין השירותים החשובים שנותנות החברות הללו: הכנת משכורות, טיפול בכל הקשור לתחום המיסים (ייעוץ מס), הכנת דוחות שנתיים, דיווח לרשויות הרלוונטיות ועוד. בחלק מהמקרים הללו תזדקקו גם לשירותים של רואה חשבון מוסמך, ואכן, בחברות רבות העוסקות בהנהלת חשבונות (גם באיזור הצפון), עובדים גם רואי חשבון ולא רק מנהלי חשבונות.
 
חברות מובילות בתחום של הנהלת חשבונות בצפון
באמצעות מידעפון מדריך העסקים והתושבים של הצפון, תוכלו להגיע לחברות המובילות באיזור הצפון המספקות שירותים של הנהלת חשבונות. בין החברות שניתן למצוא במידעפון, ניתן למנות את החברות הבאות: א. הלפרין ראיית חשבון מיסוי וייעוץ פיננסי, א. כהן חשבונאות הנהלת חשבונות ויעוץ כללי, הורוביץ - אושרת רו"ח, זהבי אתי הנהלת חשבונות, יוסף חי עדי ושות' משרד רואי חשבון והנהלת חשבונות ועוד. כל החברות הללו וגם חברות רבות נוספות, ניתנות לאיתור באמצעות מידעפון, כדאי בהחלט לבצע סקר שוק לפני שבוחרים את החברה עימה תעבדו. זכרו כי הליך איכותי ויעיל של הנהלת חשבונות הוא קריטי להצלחת העסק שלכם ולכן אין לזלזל בתחום חשוב זה! אנו ממליצים ללכת על הטובים ביותר בתחום זה, בהתאם לתקציב שיש ברשותכם כמובן.