זה העסק שלי

אל פי מחשבים

לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים

מרכז מסחרי בניין צחר, קריית שמונה

שעות הפעילות:

א-ה: 8:00 - 20:30 

שישי: 8:00 - 14:00


 

מגוון עצום של אביזרים למחשב

מעבדה לתיקון מחשבים

מכירת כל סוגי המחשבים

אביזרים לגיימרים

מצלמות גו פרו

רחפים ועוד..

אל פי מחשבים היא אחת מחנויות המחשבים הוותיקות והמקצועיות ביותר בקריית שמונה ובגליל העליון. בחנות המחשבים תוכלו למצוא הרבה יותר ממכירה ותיקון של מחשבים מכל הסוגים. באל פי מחשבים ניתן לרכוש מדפסות צבע ומדסות לייזר שחור לבן, טלאפונים סלולריים מכל הסוג כולל הדגמים הכי חדשים של האייפון של אפל ומכשירי סמסונג. בחנות המחשבים תוכלו להינות ממגוון רחב של גאדג׳טים כמו מצלמות גו פרו ואביזרים למצלמה, משחקי מחשב לילדים, מטענים מהירים לכל דגמי הפלאפונים בצפון, תמיכה ברשתות תקשורת לעסקים בקריית שמונה והגליל העליון, ראוטרים מהירים המאפשרים חיבור למחשבים ניידים ועבודה ללא חיבור כבלים באמצעות wifi, מצלמות אבטחה מתקדמות לעסקים בקריית שמונה ולבתים הפרטיים בכל רחב הגליל העליון ורמת הגולן, בין אם אתם מחפשים מחשב חדש לילד או מחשב מקצועי לעבודת גרפיקה בצפון תוכלו למצוא את הכל באל פי מחשבים. חנות המחשבים ממוקמת במרכז המסחרי של קריית שמונה מתחת למשרד המידעפון וליד בנק לאומי. אל פי מחשבים חברה צעירה ודינאמית בצפון, בקריית-שמונה, הגליל העליון, אל פי מחשבים בקריית-שמונה.

LP מחשבים היא חנות מחשבים בקרית שמונה הממוקמת בשדרות תל חי ליד בנק לאומי. החנות אל פי מחשבים מציעה מגוון רחב של פתרונות מחשוב, אביזרי מחשוב, סמארטפונים, מצלמות, גאדג'טים, טלוויזיות, מדפסות ובעצם כל מה שאתם יכולים לחלום עליו בתחום המחשוב ואביזרי הטכנולוגיה. אל פי מחשבים היא חנות בעלת וותק רב ומעניקה שירות לכלל תושבי איזור קרית שמונה, הגליל העליון הצפון במשך שנים רבות שבהן גם צברה מוניטין גבוה בקרב הלקוחות שלה. אם אתם מעוניינים להתחדש במחשב חדש ומהיר, פלייסטיישן הכי חדש בשוק, מחפשים פתרון לבעיה טכנית שאתם חווים בתחום המחשוב בין אם זה בתחום רשתות תקשורת, תוכנות מחשב או כל תחום אחר הנוגע למחשוב הגעתם למקום הנכון. באל פי מחשבים תוכלו לקבל שירות ברמה גבוהה מצוות החנות, בעל הידע הרב בתחום המחשוב, פתרונות מחשוב ומערכות מחשוב וישמח לעזור לכם בכל בעיה או שאלה. באל פי מחשבים צוות החנות מורכב מאנשי מקצוע מומחים שיוכלו לסייע לכם במגוון רחב של תחומים ולהעניק לכם פתרונות מחשוב למגוון רחב של בעיות. בחנות ישנן עמדות ישיבה שונות בהן תוכלו לשבת עם איש צוות מומחה שיעניק לכם שירות אישי וייעוץ בנוגע למוצר שאתם מעוניינים לרכוש או פתרון כלשהו שאתם מחפשים. אם יש לכם תקלה במחשב, תקלה בפלאפון , תקלה במצלמה ועוד תוכלו להנות משירותי תיקון מקצועי למגוון של תקלות מחשוב במעבדת תיקון מחשבים הנמצאת ליד אל פי מחשבים ועובדת בשיתוף עם החנות. במעבדת תיקון המחשבים תוכלו להנות משירותי תיקון ברמה גבוהה על ידי צוות טכנאים מומחה שישמח לעזור לכם בפתרון תקלות, במחירים נוחים ומשתלמים ואיכות גבוהה. בחנות LP מחשבים תוכלו להנות מכל אביזרי המחשב שאתם צריכים לחוויית שימוש מעולה כגון מגוון של עכברים למחשב, עכברים אלחוטיים, מקלדות חכמות למחשב, מצלמות מחשב איכותיות, מצלמת רשת, מטען מקורי לפלאפון, טאבלטים מומלצים לילדים במחירים משתלמים ועוד המון מוצרי מחשוב איכותיים. החנות אל פי מחשבים בקרית שמונה מציעה שירות התקנת מצלמות אבטחה בגליל העליון לבתי עסק, בתים פרטיים ועוד. בואו להנות משירות מקצועי ואיכותי ברמה גבוהה.


עוד כתבות על אל פי מחשבים

אל פי מחשבים קריית שמונה

30.08.2018

כשאתם חושבים על מחשבים בקריית שמונה אתם חושבים על אל פי מחשבים חנות המחשבים המובילה בקריית שמונה המציעה שירות אמין ואדיב ומציעה למכירה מחשבים נייחים וניידים ממיטב החברות המובילות, מכירה והתקנת מצלמות לבית ולעסק, התקנת תשתיות רשת לעסקים ולבתים, מכירת טלפונים ניידים ממיטב החברות ושירות תיקונים, ראוטרים מקצועיים ממגוון חברות מובילות כמו D Link וחברות דומות, מדפסות דיו ולייזר איכותיות ממיטב החברות המתאימות לשימוש ביתי ומסחרי. אל פי מחשבים מציעה מעבדת שירות תיקון למחשבים ולתיקון ממחשבים סלולריים כך שאם התקלקל לכם הטלפון הנייד או נשבר לו המסך אתם מוזמנים להיכנס לאל פי מחשבים ולתקן את מכשירכם במהירות ובמחירים משתלמים.

אל פי מחשבים חנות מחשבים מומלצת בקריית שמונה

25.07.2018

רוצים להנות ממגוון מבצעים שווים באל פי מחשבים בקריית שמונה? בכל שבוע LP מחשבים משיקים מבצעים מתחלפים על מגוון המוצרים. החל ממחשבים ניידים, קונסולות משחק, סמארטפונים במבצע, מסכי טלוויזיה, מצלמות גו פרו ועוד.

אל פי מחשבים - קנייה ותיקון טלפונים סלולריים

17.07.2018

אל פי מחשבים - מעבדת תיקון מחשבים בקריית שמונה

16.07.2018

אל פי מחשבים - רכישה ותיקון טלפון סלולרי בקריית שמונה

16.07.2018

אל פי מחשבים - התקנת מצלמות אבטחה בקריית שמונה

16.07.2018

אל פי מחשבים קריית שמונה - חנות המחשבים המובילה בגליל העליון

16.07.2018

מחשבים בקריית שמונה קונים באל פי מחשבים

16.07.2018

מחשבים ניידים קונים באל פי מחשבים

16.07.2018

אל פי מחשבים בקריית שמונה - חנות המחשבים הגדולה והמרשימה בצפון

16.07.2018

אל פי מחשבים - חנות מחשבים מומלצת בקריית שמונה

16.07.2018

אל פי מחשבים - חנות המחשבים הגדולה בקריית שמונה

16.07.2018

אל פי מחשבים - קניית מחשבים בקריית שמונה

16.07.2018

אל פי מחשבים - מכירה של רחפנים ומצלמות גו פרו בקריית שמונה

16.07.2018

אל פי מחשבים - אביזרים למחשב וגדג׳טים

16.07.2018

אל פי מחשבים קריית שמונה

16.07.2018

אל פי מחשבים קריית שמונה - חנות מחשבים מומלצת בצפון

16.07.2018

אל פי מחשבים חנות המחשבים הגדולה בקריית שמונה מתמחה במתן פתרונות מחשוב מתקדמים ומוצרי טכנולוגיה חדשים ומספקת מענה מקצועי בתחום הטכנולוגיה לכל תושבי הגליל העליון. בחנות LP מחשבים, לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים, תמצאו את הדגמים החדשים ביותר של מחשבים, מצלמות, מסכים, סמארטפונים, אביזרי מחשב ועוד.