ציפוי-ננו-מקצועי-לרכב-בכרמיאל2

 


 

לוק אנד פיל בכרמיאל יעניקו לרכב שלכם את הטיפול המושלם והיסודי ביותר, כולל פנים וחוץ הרכב! בלוק אנד פיל בכרמיאל מתמחים בשיטות שונות ומתקדמות לניקוי הרכב תוך שמירה על איכות הרכב ושימוש בחומרים מקצועיים שלא פוגעים ברכב. מלבד הטיפול החדשני בציפוי ננו קרמי לרכב, ב- Look and Feel מתמחים בניקוי יסודי של פנים הרכב כולל החלפת ריפודים וציפוי פנימי של הרכב להענקת מראה חדש ונקי! בין אם אתם מעוניינים למכור את הרכב שלכם או אתם שומרים על תחזוקת הרכב בצורה שוטפת, לוק אנד פיל יספקו לכם את הטיפול המקצועי ביותר באיזור הגליל העליון. בלוק אנד פיל תוכלו לבצע מגוון של טיפולים לרכב כולל ניקוי יסודי לריפודים, ציפוי ננו לריפודי עור, ציפוי פנימי לדשבורד ועוד. בנוסף תוכלו להזמין טיפול דיטיילינג מקצועי פנימי לרכב המעניק לרכב ניקיון ברמה הכי גבוהה ויסודית שיש. כולל פוליש לכל חלקי פנים הרכב והחזרת הרכב למצב חדש. אחרי טיפול ב- Look and Feel הרכב שלכם ייצא מבריק ונוצץ כאילו רק עכשיו רכשתם אותו מהניילונים!

עוד כתבות על Look and Feel - לוק אנד פיל

הברקת רכבים בשיטה חדשה ומתקדמת

27.08.2018

שטיפת רכבים זה כבר פאסה, קבלו את השיטה החדשה שתשמור לכם על רכב נוצץ ומבריק לאורך זמן.

טיפולים קוסמטיים בטכלונולוגיה מתקדמת לרכב

12.08.2018

טיפול חדשני לרכב נוצץ ומבריק במכון לוק אנד פיל בכרמיאל! המכון מתמחה בטיפולי קוסמטיקה לרכבים בצפון למשל ציפוי ננו קרמי לרכב ועוד…

ציפוי ננו קרמי לרכב - הטרנד החדש שמלהיב את חובבי המכוניות

02.08.2018

מכון לוק אנד פיל בכרמיאל מציע טיפול חדשני לכל סוגי הרכבים. ציפוי ננו קרמי לרכב - טיפול מתקדם המעניק לרכב מראה חלק ומלא ברק! הגנה מירבית מפני שריטות ונזקים שונים, שמירה על צבע הרכב מפני קרינת השמש ועוד.

Look and Feel - מכון לציפוי ננו קרמי בצפון

24.07.2018

רוצים לשמור על הרכב שלכם נקי ומלא ברק? ציפוי ננו קרמי לרכב בטכנולוגיה מתקדמת הוא הטיפול החדשני ביותר להגנה על הרכב השומר על הרכב מפני נזקים ולכלוך לאורך זמן. במכון Look and Feel בכרמיאל מתמחים בציפוי ננו קרמי לרכב עבור כל סוגי הרכבים. התכוננו לרכב מרשים, מלא ברק ונעים כמו משי.

Look & Feel ציפוי ננו לרכב בכרמיאל

16.07.2018

המלצה לפי מכירת הרכב בצפון

16.07.2018

ציפוי ננו קרמי לרכב בצפון

16.07.2018

ציפוי ננו קרמי לרכב ברמה הגבוהה ביותר בארץ. Look and Feel מתחם ביג כרמיאל

16.07.2018

Look and Feel מכון לציפוי ננו קרמי מהמתקמים בישראל. עכשיו במתחם ביג בכרמיאל.

16.07.2018