פרקט בקריית שמונה

חושבים להחליף את רצפות הבית לריצוף פרקט? בונים בית חדש ורוצים להעניק לו תחושה חמימה ונעימה עם רצפת עץ? בקריית שמונה תוכלו למצוא את כל סוגי הפרקט שיש ומתקיני פרקט מומלצים בקריית שמונה. אם אתם גרים באיזור הגליל העליון ומעוניינים בריצוף פרקט, תוכלו למצוא פרקט בקריית שמונה במגוון סגנונות, הדפסים וסוגים שונים. את סוג הפרקט המתאים עבורכם תוכלו לבחור בעזרת אנשי מקצוע ומתקיני פרקטים מקצועיים בקריית שמונה שיכולים לספק לכם את כל המידע בהתאם לצרכים שלכם ולאיזור אותו אתם מעוניינים לרצף בפרקט. אם אתם מעוניינים בחוות דעת של מתקין פרקטים בקריית שמונה, טיב הפרקט והטפט בהנהלת אריק בן לולו בקריית שמונה יוכל לספק לכם את הייעוץ המקצועי המתאים על מנת שתבצעו את הבחירה הטובה ביותר עבורכם. רצפת פרקט מעניקה לחלל החדר או הבית תחושה נעימה, חמימה ומפנקת. רצפת הפרקט מעולה בכל עונות השנה ותעניק לכם חופשיות להסתובב ברחבי הבית יחפים גם בחורף. רוצים לשמוע על עוד יתרונות בריצוף פרקט? אתר מידעפון איגד עבורכם את יתרונות הפרקט כולל את סוגי הפרקט השונים.


לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים
זה העסק שלי

חגי - דק עבודות עץ

הקמת דקים, בריכות שחיה, פרגולות

קריית שמונה

חגי דק עבודות עץ. הקמת דקים, בריכות שחיה, פרגולות, גדרות, ריהוט גן

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ארבילי יניב שיפוצים

שיפוץ ואחזקת מבנים

ברל 24/1, קריית שמונה

יניב ארבילי-שיפוץ ואחזקת מבנים. עבודות גבס, צבע, אינסטלציה, ריצוף, תקרות אקוסטיות, מסגרות כללית, שערים, סככות, מחסנים, גדרות, גגות מתכת, עבודות עץ, פרגולות, גגות רעפים, פרקטים, בניית צימרים ובניה קלה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גלבר עמית - עבודות עץ ובמבוק

שאר ישוב

גלבר עמית עבודות עץ ובמבוק. דקים, פרגולות, גדרות, עבודות מיוחדות. מכירת גלילי במבוק מכל הסוגים לפרטיים ולבעלי מקצוע.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שיפוץ מצויין - סרגיי

עבודה מקצועית ומחירים נוחים

קריית שמונה

שיפוץ מצוין - סרגיי. בניה קלה, צימרים, פרגולות, דקים, עבודות גבס וקרמיקה, צבע, אינסטלציה, חשמל, תיקונים כלליים. מחירים נוחים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר...

אולם תצוגה במקום

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר... סוכן מורשה צלון, עיצוב ותפירת וילונות, וילונות סטנדרטיים, כריות, מפות. אולם תצוגה במקום. כל סוגי ההצללה: וילונות ולרטיקלים, תריסי אלומיניום ועץ, גלילות בד, מיקדו, דלתות הרמוניקה ועוד. דלתות מתקפלות המשלבות זכוכית ועץ. חדש! מחלקת פרקטים וטפטים. אזור התעשיה ק.שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דקל שיפוצים ניסים דנינו

קבלן רשום ברשם הקבלנים

קריית שמונה

דקל שיפוצים - ניסים דנינו. קבלן רשום ברשם הקבלנים לשיפוץ והרחבת מבנים. בניה ותוספות, מחיצות גבס, תקרות אקוסטיות, שיפוצים כלליים, פרקטים ופוליש, עבודות עפר ופיתוח. קבלן/מפקח לפירוק ופינוי אסבסט, צמנט ופריך מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גולן מימון אחזקות - אחזקת מבנים ושיפוצים

הרי אפרים 49, קריית שמונה

גולן מימון אחזקות - אחזקת מבנים. תקרות אקוסטיות, מרזבי אלומיניום ונחושת, קירות ותקרות גבס, פרגולות, פרקטים, דקים, חיפוי ארגזי רוח בלוחות אלומיניום.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שי רז - נגריה

עבודות בעץ

משק 78 מיקוד 12215, כפר יובל

שי רז הוא נגר מומחה בבניית בתי מגורים וצימרים מעץ, פרגולות, דקים, גגות ותוספות עץ למבנים קיימים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דרור חרשי עץ

יוצרים מציאות מדמיון

דרור חרשי עץ בקיבוץ שניר - בניה יחודית עם נגיעה אישית. בתי עץ, צימרים, פרגולות, דקים, מחסנים, תוספות בניה.

זה העסק שלי

אביב רצפות עץ

פרגולות ופרקטים

אביב רצפות עץ. פרגולות, דקים, מדרגות, מעקות, גדרות, פרקטים. סוכן מורשה: טכנוספירה רצפות פרקט בע"מ. ביצוע עבודות עץ. חידוש רצפות ודקים. מכירה והתקנה. ללכת על הטוב ביותר.

קיבוץ גונן עמק החולה בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים

ריצוף פרקט בבית יכול לשדרג את חלל הבית ולהעניק לבית עיצוב קלאסי, נעים וביתי. לרצפת הפרקט יש יתרונות רבים שהופכים אותה לפתרון מעולה ונוח לריצוף הבית או איזורים בבית. כיום ישנם סוגים שונים של פרקטים מעבר לפרקט עץ קלאסי שהופכים אותו לנגיש יותר ועמיד יותר עבור צרכים שונים. את כל סוגי הפרקטים בקריית שמונה תוכלו למצוא ללא בעיה במגוון של חנויות המעניקות גם שירותי התקנת פרקט בקריית שמונה כגון טיב הפרקט והטפט קריית שמונה. אם אתם גרים באיזור הצפון או הגליל העליון, תוכלו למצוא את פרקט בקריית שמונה ולרצף איתו את הבית או הגינה.


מתבלטים לגבי סוגי הפרקטים השונים? אתר מידעפון יעזור לכם לעשות קצת סדר.

ישנם שני סוגי פרקטים עיקריים. הראשון, פרקט עץ קלאסי. הדגם הישן והמוכר, שהיה קיים מאז ומתמיד. פרקט עץ מיוצר מעץ טבעי, כאשר הפרקט הפופולרי ביותר הוא פרקט עץ אלון. תמצאו פרקט עץ אלון בקריית שמונה במגוון של חנויות פרקטים בקריית שמונה ללא בעיה. פרקט עץ קלאסי נחשב לפרקט היקר מבין שלושת סוגי הפרקט בשל איכותו. עבור פרקט עץ עושים גימור לפרקט עץ. מתקיני פרקט בקריית שמונה מומחים בגימור פרקט וייעצו לכם בבחירת גימור הפרקט הטוב ביותר.


הסוג השני של פרקטים הוא פרקט למינציה. שמו נובע מכך שפרקט למיניציה מכוסה בשכבת ניילון שמגינה עליו. פרקט למיניציה בקריית שמונה ניתן למצוא גם בטיב הפרקט והטפט בניהולו של אריק בן לולו שמשווק, מתקין ומוכר את כל סוגי הפרקטים בקריית שמונה. פרקט למינציה הוא הפרקט הזול יותר, מפני שהוא פרקט תעשייתי ולא טבעי כמו העץ. מפני שהפרקט למיניציה הוא תעשייתי, הוא מגיע בשלל הדפסים ודוגמאות כך שתוכלו לבחור את הפרקט לפי הטעם העיצובי שלכם. היתרון של פרקט למינציה הוא העמידות שלו בפני פגיעות מאשר פרקט עץ. לעומת זאת היתרון של פרקט עץ הוא העמידות שלו לאורך שנים, כלומר שפרקט למינציה תצטרכו כנראה להחליף אחרי תקופה יותר קצרה מאשר פרקט עץ.


את היתרונות והחסרונות של כל פרקט ניתן להציב אחד מול השני ולהחליט לפי הצרכים שלכם ושיקולי תקציב, בעלי חיים בבית, ילדים בבית וכדומה איזה סוג פרקט ישרת אתכם בצורה טובה יותר.