הנהלת חשבונות בקריית שמונה

בקריית שמונה תוכלו למצוא מגוון של מנהלי חשבון מקצועיים שעוסקים בהנהלת חשבונות. אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את אנשי המקצוע והמשרדים המתמחים בתחום הנהלת חשבונות בקריית שמונה. הנהלת חשבונות הוא תחום הכרחי עבור על עסק, בין אם מדובר בעסק גדול, ארגון או עסקים קטנים. בעל המקצוע הממונה על נושא הנהלת החשבונות הוא בעל תפקיד חשוב מאוד בניהול הכספים של העסק והוא אחראי על בקרה וניתוח של המצב הפיננסי של אותו עסק. חשוב מאוד לדאוג לכך שהעסק שלכם יהיה תחת מומחה שעוסק בהנהלת חשבונות על מנת שתוכלו לדאוג לפעילות השוטפת של העסק שלכם ולהגדיל רווחים. מנהל חשבונות אחראי לבדוק את ההוצאות וההכנסות של העסק ובעזרת הנתונים שהוא אוסף לקבל תמונה על המצב הכלכלי של העסק על מנת לוודא שהכל מתנהל כשורה. כדי להבטיח שגשוג כלכלי עבור העסק שלכם, הכרחי שתהיו בבקרה על הקניות והמכירות שהעסק מבצע על מנת לוודא שאתם מרוויחים כסף ולא מפסידים. מנהל חשבונות איכותי ומומחה יהיה אחראי על ניהול הפן הפיננסי של העסק שלכם על מנת שאתם תוכלו להשקיע בפיתוחו.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 16 עסקים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

עוצמה

הנהלת חשבונות לחברות ולעצמאים

מרכז מסחרי ליד היכל התרבות, קריית שמונה

נמצאים במרכז המסחרי בקריית שמונה מתחת למרכזון. שירותי הנהלת חשבונות בע"מ. ניהול חשבונות לחברות ולעצמאים. הכנת דו"חות שנתיים לביקורת. ייצוג ע"י רואי חשבון. הכנת משכורות. פקס: 04-6902775

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

א. הלפרין ראיית חשבון מיסוי וייעוץ פיננסי

הנה"ח, משכורות

כיכר צה"ל 60, קריית שמונה

א. הלפרין ראיית חשבון בהנהלת אורית הלפרין רואה חשבון ומרצה. משרד לראיית חשבון המתמחה בתחום המיסים, הנהלת חשבונות, הפקת דו"חות שנתיים, חישוב שכר והכנת משכורות, ייעוץ מס, ייעוץ עסקי וייעוץ פיננסי. המשרד ממוקם בכיכר צה"ל 60 קריית-שמונה.

זה העסק שלי

זהבי אתי הנהלת חשבונות

חברות בע"מ, עצמאיים, משכורות

רסקו 87, קריית שמונה

אתי זהבי - הנהלת חשבונות. שירותי הנהלת חשבונות לחברות בע"מ, עצמאיים, הכנת משכורות. מרכז רסקו 87 מול משטרת קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מלכיור מרים

רו"ח

טרומפלדור 30, קריית שמונה

מרים מלכיור מנהלת משרד רואי חשבון בקריית שמונה. מלכיור מרים רואת חשבון מעניקה מגוון של שירותים בתחום הפיננסי לעסקים קטנים, עצמאיים או חברות. ביניהם, ניהול חשבונות שוטף של העסק, חישוב שכר וניהול משכורות, הגשת דו"חות שנתיים למס הכנסה ומע"מ, הגשת הצהרון הון ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ויאם מונג׳ד ושות׳

משרד רואי חשבון

כיכר צה״ל 130, קריית שמונה

משרד רואי חשבון ויאם מונג'ד מנוהל על ידי רואה חשבון ויאם אלסייד ורואה חשבון אחמד ומונג'ד אבו עואד. ממוקם בכיכר צה"ל בקריית שמונה. המשרד מעניק שירותים פיננסים רבים כגון ניהול חשבונות לעצמאיים וחברות, ביקורות כספים, הפקת דו"ח שנתי, הצהרות הון, ניהול משכורות ועוד.

זה העסק שלי

לויתן, סימון, אוטניק, חביב ושות' רו"ח

ראיית חשבון

הירדן 11 ת"ד 899, קריית שמונה

משרד רואי חשבון: לויתן, סימון, אוטניק, חביב ושות' רו"ח - ראיית חשבון. שירותי הנהלת חשבונות, יעוץ מס ותכנון עסקי, ניהול ספרים, עריכת משכורות, מאזנים לחברות, יעוץ כלכלי.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

א. כהן חשבונאות

הנהלת חשבונות ויעוץ כללי

בניין לב העיר, קריית שמונה

א. כהן חשבונאות - חשבונאות ויעוץ כללי. הנהלת חשבונות לעצמאיים ולחברות בע"מ. משכורות, דוחות שנתיים, טיפול מול רשויות המס. ארמונד כהן בניין לב העיר קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

טהור יורם

רואה חשבון

בית מרגנית, קריית שמונה

רואה חשבון טהור יורם, בעל משרד לראיית חשבון בבית מרגנית קריית שמונה. טהור יורם מעניק שירותי הנהלת חשבונות לעסקים וחברות, הפקת דו"חות שנתיים, הצהרות הון, פתיחת עוסק פטור או עוסק מורשה, חישוב שכר וניהול משכורות, ייעוץ עסקי ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

לוי בני - הנה"ח

הנהלת חשבונות וביטוח

בניין ר.וא., קריית שמונה

לוי בני הנהלת חשבונות וביטוח ממוקם בבניין ר.ו.א בקריית שמונה. מעניק שירותי הנהלת חשבונות לעסקים בקריית שמונה, הנהלת חשבונות לעצמאיים, חברות, ארגונים. בנוסף, בני לוי מתמחה בביטוחים, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוחים אלמנטריים לשכירים ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בן גיגי לאון - רואה חשבון ומגשר

מסים, הנה״ח, משכורות, יעוץ עסקי

מרכז מסחרי חדש, חצור הגלילית

בן גיגי לאון אלברט - רואה חשבון. ממוקם במרכז מסחרי חצור הגלילית. מתמחה במיסים, הגשת בקשות להחזרי מס הן לשכירים ועצמאיים, מתן ייעוץ מס. הנהלת חשבונות ללקוחות עצמאיים וחברות, חישוב שכר וניהול משכורות, מתן ייעוץ עסקי וייעוץ פיננסי לעסקים קטנים וליווי עסקים בניהול כלכלי של העסק. בנוסף עוסק כבורר עסקי ומגשר.


 

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

יוסף חי עדי ושות'

משרד רואי חשבון והנהלת חשבונות

שד' תל-חי 98, קריית שמונה

משרד רואי חשבון יוסף חי, עדי ושות'. ראיית חשבון: יעוץ וליווי עסקי, תכנון מס גם בעסקאות מקרקעין, טיפול מול רשויות המס, בוררות וגישור. הנהלת חשבונות: לחברות, שותפויות, עצמאים והכנת משכורות. אבי יוסף חי-רו"ח. עדי רפאל רו"ח.

למודעות שלנו

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 16 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מאגד את בעלי המקצוע והמשרדים השונים בקריית שמונה שמציעים שירותי הנהלת חשבונות לעסקים שונים. בין אם יש לכם חנות קטנה וחדשה, ובין אם אתם בעלי ארגון גדול, מנהל חשבונות הוא איש מקצוע שאתם צריכים לצידכם. בקריית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של משרדי הנהלת חשבונות שמעניקים שירותי הנהלת חשבונות בקריית שמונה. אם אתם בעלי עסק באיזור הגליל העליון או קריית שמונה, אתם יכולים למצוא באתר מידעפון מנהלי חשבונות רבים או משרדים רבים שמעניקים שירותי הנהלת חשבונות באיזור הגליל העליון וקריית שמונה על מנת שתהנו משירות כזה עבור העסק שלכם. עבור כל עסק הפן הכלכלי הוא הפן המכריע. בסופו של יום, חשוב לכל עסק להרוויח כסף ולא להפסיד. לכן, בקרה וניהול נכון של הכספים והחשבונות של העסק הוא נחוץ ביותר על מנת שהעסק שלכם יוכל להמשיך להרוויח ולא ההפך. תפקידו של מנהל חשבונות הוא לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות של העסק או הארגון, לאסוף נתונים ולנתח את המצב הכלכלי שבו נמצא בית העסק. בנוסף, תפקידו בהנהלת חשבונות העסק הוא למלא דו"חות מסוגים שונים המשקפים את המצב הכלכלי של העסק. ביניהם, דו"ח מאזן (חודשי, חצי שנתי ושנתי) ודו"ח הפסד ורווח. חשוב שאדם מומחה ימלא את הדו"חות הללו מפני שעליהם להיות מפורטים וברורים. בין היתר מפני שהם גם מוכרים במס, במסחר ובבורסה. דו"חות אלו משקפים את העתיד הכלכלי של העסק ולכן הם בעלי חשיבות גדולה. הכרחי ביותר להעסיק אדם שמומחה בנושא הנהלת חשבונות ומכיר את התחום לעומק ובעל ידע רב, שכן הוא יהיה בעל תפקיד אחראי בעתיד העסק וביעילות שבה העסק מתנהל. לטווח הרחוק, ניהול חשבון העסק הוא אחד האלמנטים שהכי משפיעים על הצלחת העסק. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא רשימה של בעלי מקצוע מומחים ומשרדים שעוסקים בתחום הנהלת חשבונות בקריית שמונה וישמחו לעמוד לשירותכם. באתר מידעפון איגדנו עבורכם את כל המידע בנושא הנהלת חשבונות על מנת שתוכלו למצוא הכל באתר אחד ובקלות!