זה העסק שלי

המרכז לכלבנות צפון

אילוף ופנסיון לכלבים

יפתח

פנסיון לכלבים

הפנסיון של המרכז לכלבנות צפון ממוקם בקיבוץ יפתח באיזור פסטורלי ועטוף טבע. הכלבייה הינה אינטימית וכוללת תאים מרווחים ונוחים, שתי חצרות חופש גדולות עם המון מרחב תנועה, בהן הכלבים יכולים לשחק ולהשתעשע אחד עם השני במשך היום.

בנוסף, הכלבים השוהים אצלנו בפנסיון יוצאים לשלושה טיולים ביום, במרחבי הטבע או ברחבי הקיבוץ. ואנחנו עושים הכל בכדי להפוך את תקופת שהותם לנעימה עבורם.

אנו מציעים שני סוגי פנסיון:

 פנסיון רגיל – בכלבייה: במהלך היום הכלבים שוהים בחצרות החופש, יש להם המון אינטראקציה עם בני מינם, דבר שמאוד חשוב עבורם וגם בדרך כלל מביא להנאה. בלילה הם לנים בתאים נוחים עם מלונות.

משפחתון – פנסיון ביתי: הכלבים הופכים להיות חלק ממשפחתנו לתקופת שהותם בפנסיון, הם שוהים ולנים אצלנו בבית ואנחנו יוצאים איתם לטיולים, והם מקבלים יחס אוהב כמו כל אחד מבני המשפחה.

שירות לאיסוף הכלב: אנו מספקים שירות של איסוף הכלב מנקודות מפגש שיקבעו מראש יחד עם בעלי הכלבים. בעלות המחושבת לפי מרחק נקודת האיסוף.

האכלה: הכלבים מקבלים את האוכל האישי שלהם מהבית, וההאכלה תעשה בהתאם לבקשות הבעלים

נקיון: ישנה הקפדה על ניקיון והיגיינה של הכלבייה. התאים וכלי האוכל נשטפים לפחות פעם ביום, השמיכות והמצעים מוחלפים ומכובסים לפחות פעם בשבוע, בהתאם לצורך. בעונת הקיץ כל המתחמים מודברים נגד קרציות. הכלבים נבדקים על ידי הצוות לוודא שהם נקיים מטפילים.

בריאות: צוות המרכז מפקח על בריאות הכלבים והמרכז עובד בליווי וטרינארי צמוד.