אין תוצאות.
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים

צמיגים בצפון

תחום התחבורה הוא תחום מפותח מאוד באיזור הצפון והוא כולל בחובו תתי תחומים רבים. בכל איזור הצפון יש לא מעט מוסכים, חברות הסעות, חברות מוניות, אנשי חשמל רכב ועוד. עולם התחבורה כולל גם את תחום הצמיגים, המהווה החלק החשוב מאוד בכל רכב, במיוחד בכל הקשור לבטיחות. אם אתם רוצים לנסוע ברכב בטוח וללא סכנה, עליכם להקפיד על תקינות הצמיגים שלכם ולשם כך יש חברות העוסקות בכך בכל רחבי הארץ וגם באיזור הצפון (הגליל, עמק החולה רמת הגולן ועוד). חברת מידעפון תוכל לסייע לכם להגיע אל החברות המובילות בתחום זה. עוד על צמיגים בצפון בכתבה הבאה.


מדוע צריך להחליף צמיגים בצפון?


בין אם אתם גרים בקריית שמונה, בקצרין או בנהריה, אתם מין הסתם נוסעים לא מעט ברכב שלכם מדי יום. המרחקים בין מקום למקום באיזור הצפון הם גדולים למדי ולכן הצמיגים ברכב נשחקים, יותר מאשר באיזורים אחרים בארץ. צמיג שחוק או בלוי הוא צמיג מסוכן, העלול לגרום לתאונות, בעיקר בחורף (אך לא רק). יש חשיבות רבה להחלפת כל ארבעת הצמיגים של הרכב שלכם בכל תקופה מסויימת, ובוודאי כאשר הם נשחקים. בכל טיפול תקופתי של הרכב, מומלץ מאוד לבצע גם בדיקת צמיגים ולברר האם יש להחליף את הצמיגים באופן מיידי. לעיתים ניתן להחליף רק חלק מהצמיגים, אך ברוב המקרים מומלץ להחליף בעת ובעונה אחת את כל ארבעת הצמיגים, וכך למנוע סכנות רבות העלולות להיווצר כתוצאה מנסיעה ברכב עם צמיגים לא תקינים.


חברות העוסקות בצמיגים בצפון


בין החברות העוסקות בתחום הצמיגים בצפון, עליהן תוכלו לקבל מידע באמצעות מידעפון - מדריך העסקים ובעלי המקצוע של הצפון, ניתן למנות את החברות הבאות: צמיגי כרסנטי 2004 המשווקת צמיגים מכל הסוגים, גם חדשים וגם מחודשים,רדיאטורים, מצברים ואגזוזטים. כרסנטי אמיר מבצע תיקוני שטח גם למשאיות ולטרקטורונים. דניאל אברי צמיגים - איזון גלגלים, צמיגים ומצברים, דניאל רונן - צמיגים, מצברים, רדיאטורים ואגזוזטים, הגליל העליון מוסכים. חשוב מאוד להשוות מחירים לפני שרוכשים צמיגים חדשים לרכב וכמובן לעבוד רק עם חברות אמינות, בעלות ניסיון ומוניטין בתחום. בכל הקשור לבטיחות הרכב, לא כדאי לזלזל ומומלץ לעבוד רק עם הטובים ביותר!

 

צמיגים בגליל | צמיגים בצפון | צמיגים בקריית שמונה | תיקון פנצ'ר בצפון | איזון גלגלים בצפון