ציפוי ננו קרמי בכרמיאל

בכרמיאל תמצאו מספר מכוני רכב המתמחים בציפוי ננו קרמי לרכב המעניק לרכב הגנה מפני נזקים ומראה נוצץ מלא ברק. ציפוי ננו קרמי בכרמיאל לרכב יכול להיות פיתרון מעולה עבורכם אם אתם מחפשים טיפול חדשני לרכב שישמור על תחזוקת הרכב שלכם לתקופה ארוכה ויגן עליו מפני שריטות, לכלוך ונזקים סביבתיים כמו קרינת uv של השמש. בין אם אתם שומרים על תחזוקת הרכב שלכם ואוהבים לראות אותו מבריק כל הזמן ובין אם אתם מעוניינים למכור את הרכב שלכם ורוצים להחזיר אותו למצב מצוין,ציפוי ננו קרמי בכרמיאל יעניק לכם את מה שאתם מחפשים! מכון הרכב לוק אנד פיל בכרמיאל מתמחה בציפוי ננו קרמי לרכב וצוות המכון ישמח להעניק לרכב שלכם טיפול מקצועי ברמה גבוהה. Look & Feel בכרמיאל מעניק טיפולי ציפוי ננו לכל סוגי הרכבים בטווח מחירים משתנה לפי סוג הרכב ואיכות הצבע הפח.

לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 1 עסקים
פרטים נוספים
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 1 עסקים

טיפול ציפוי ננו קרמי לרכב בצפון יעניק לרכב שלכם מראה יוקרתי, חדש ומלא ברק! רוצים לנסות את הטיפול בטכנולוגיה הכי חדשה בתחום קוסמטיקת הרכב? מכון לוק אנד פיל בכרמיאל מציע מגוון טיפולים וביניהם ציפוי ננו קרמי לכל סוגי הרכבים.



רוצים לדעת איך זה עובד?


ציפוי ננו קרמי הינו ציפוי נוזלי ששופכים על הרכב בשכבות באופן ידני. הציפוי שפותח בטכנולוגיה מתקדמת מורכב מחלקיקים החודרים אל הסדקים והחריצים הכי דקים על גבי הרכב וממלאים אותם, כך שנוצרת שכבת הגנה אחידה וחלקה על פני כל הרכב. שכבה זו הינה שכבה אטומה ומבודדת, המונעת מחלקיקי לכלוך לחדור ולהישאר על גבי הרכב, כך שהיא שומרת על הרכב שלכם נקי לאורך זמן.

בנוסף, שכבת הציפוי מגינה על הרכב מפני נזקים סביבתיים שונים כגון קרינת UV של השמש המזיקה לצבע הרכב וגורמת לדהיית הצבע ולקילוף, צואת בעלי כנף שמזיקה לצבע הרכב בשל החומציות הגבוהה, הצטברות של מי גשם בשמשות, קורוזיה ועוד.

טיפול ציפוי ננו קרמי בכרמיאל יעניק לרכב שלכם את ההגנה המרבית שלה הוא זקוק מפני הסביבה על מנת שהוא תמיד ייראה נקי, חדש, נוצץ ובעל מגע משי. ציפוי ננו קרמי הוא פתרון מעולה לבעלי רכב שדואגים באופן קבוע לתחזוקת הרכב שלהם ולניקיון הרכב. הציפוי דוחה לכלוך, כך שתדירות ניקיון הרכב תפחת משמעותית ודי בתחזוקה מינימלית וניקיון במים על מנת שהרכב יזכה שוב במראה בוהק.



הטיפול מתבצע בצורה ידנית על ידי צוות המכון המקצועי המתמחה בציפוי הרכב בשיטת ננו קרמי. במכון Look & Feel בכרמיאל אנשי הצוות בעלי ניסיון רב בציפוי ננו קרמי על סוגי רכבים שונים, והם ישמחו להעניק לרכב שלכם את הטיפול הטוב ביותר וברמה גבוהה. בסיום הטיפול, צוות המכון ידריך אתכם כיצד עליכם לתחזק את הרכב שלכם בשנה עד שנתיים הקרובות על מנת שהציפוי יחזיק כמה שיותר (למשל שטיפת הרכב במנהרות שטיפה מזיקה לציפוי הרכב ופוגמת באיכות של ציפוי ננו קרמי וכך גם כל חומרי הניקוי האגריסיביים).



טווח המחירים של ציפוי ננו קרמי בכרמיאל משתנה בהתאם לסוג הרכב ואיכות הצבע והפח. אתם מוזמנים להגיע לאחד ממכוני הרכב בכרמיאל כדוגמת מכון לוק אנד פיל כרמיאל וליהנות מפגישת ייעוץ והצעת מחיר.