עבודות עפר בצפון

מתכננים פרויקט הדורש עבודות עפר בצפון? באיזור הצפון תוכלו למצוא חברות רבות המתמחות בעבודות עפר בעלות ניסיון רב בפרויקטים רבים. עבודות עפר כוללות בין היתר בניית סכרים, יישור שטחים, פריצות דרכים, בניית בריכות, בניית מאגרי מים ועוד. אם אתם מעוניינים בפרוייקט של עבודות עפר חשוב שתבחרו בחברה המתמחה בעבודות עפר שתבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ובצורה יעילה ומתוכננת היטב. עבודות עפר דורשות תכנון טוב על מנת שתדעו לחשב בדיוק את נפח העפר שצריך להעביר ולתכנן מקום אליו יועבר כל הנפח של העפר. לכן דרוש ידע ותכנון מקדים, על מנת להימנע מחישובים שגויים שמובילים להפסדים כלכליים. באיזור הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות המבצעות עבודות עפר מתקדמות, סוגים שונים של עבודת חפירה, פינוי פסולת בניין, הריסות ועוד. החברות השונות מציעות שירותים שונים כגון שירותי באגר, עבודות בובקט, עבודות מחפרון ועוד. אם אתם מחפשים חברה מומחית לעבודות חציבה, חפירות לתשתיות ועבודות פיתוח באיזור הצפון תוכלו למצוא היצע רחב של חברות המתמחות בכל סוגי עבודות העפר ויעניקו לכם שירות מקצועי.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 10 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

אפלבאום ארז ואיציק

כל עבודות העפר והפיתוח

חנה סנש 5, קריית שמונה

אפלבאום ארז ואיציק - כל עבודות העפר והפיתוח. חפירה, חציבה, פיתוח חצרות ומסלעות, בורות ליסודות, ניקוז שטחים, חפירת תעלות למים, ביוב, חשמל ותקשורת, עבודה גם בכלים קטנים, בובקט, חפירה מתחת לבתים, מטאטא כבישים. עבודות שירות לחקלאים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אקליפטוס עיצוב נוף ותכנון פרויקטים

כפר בלום

שירותי מיני מחפרון זחלי ועבודות גינון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שושני אברהם עבודות עפר

קריית שמונה

שושני אברהם עבודות עפר. אדמה גננית, אבן למסלעות, הכשרת שטחים, עבודות פיתוח, עבודות שופל זחלי+גלגלים, פינוי פסולת ועפר. קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קמרי יחי עבודות עפר

מחפרון, פיתוח, קירות אבן, קווי מים ביוב וחשמל

קריית שמונה

יחי קמרי עבודות עפר ופיתוח, עבודות מחפרון, פיתוח, קירות אבן, מסלעות, קווי מים, ביוב וחשמל. קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דקל שיפוצים ניסים דנינו

קבלן רשום ברשם הקבלנים

קריית שמונה

דקל שיפוצים - ניסים דנינו. קבלן רשום ברשם הקבלנים לשיפוץ והרחבת מבנים. בניה ותוספות, מחיצות גבס, תקרות אקוסטיות, שיפוצים כלליים, פרקטים ופוליש, עבודות עפר ופיתוח. קבלן/מפקח לפירוק ופינוי אסבסט, צמנט ופריך מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אחים סבגי - עבודות עפר

טרקטור, מחפרון, מיני בגר, בובקט

קריית שמונה

אחים סבגי עבודות עפר. כל עבודות הטרקטור, מחפרון, מיני באגר, בובקט, עבודות צנרת וגינון, חפירות, קווי ביוב-אינסטלציה סניטרית, תקיעת עמודים, מקדח אדמה, גידור מטעים, ריתוך צנרת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קמרי משה

עבודות עפר, פיתוח וחציבה

קריית שמונה

משה קמרי - עבודות עפר, פיתוח וחציבה, חפירה בכלים קטנים (בובקט ומיניבאגר), פינוי עפר ופסולת, בניה קלה ושיפוצים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אחים אלקובי שירותי הובלה ומנוף בע"מ

אזור תעשיה צפוני, קריית שמונה

אחים אלקובי שירותי הובלה ומנוף בע"מ, עבודות מנוף, הובלה ואחסנת מכולות, ביטוח מטען על סחורה בהעברה, פינוי מפעלים, עבודות עפר.

אזור התעשיה הצפוני קריית-שמונה.

זה העסק שלי

מוצפי חיים בע"מ

עבודות עפר, פיתוח, צנרת ובניה

אזור התעשיה, קריית שמונה

מוצפי חיים, חברה לעבודות עפר, פיתוח, צנרת ובניה, קבלן רשום ברשם הקבלנים במשרד הבטחון ובמע"צ. תיקון ואביזרים לכל סוגי הצנרת, חפירה וחציבה בכל סוגי הכלים, שירות מחסן חלפים. אזור תעשיה דרומי.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 10 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל החברות המתמחות בעבודות עפר באיזור הצפון על מנת שתוכלו לבחור את החברה המקצועית והטובה ביותר להשלמת הפרוייקט שלכם! ברחבי הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות המתמחות בעבודות עפר ובעלות ניסיון רב בתכנון פרוייקט על מנת שהוא יבוצע ביעילות ובצורה הטובה ביותר תוך חשיבה על כל הפרטים הקטנים. בין אם אתם מחפשים חברה לביצוע עבודות חציבה, חברה המספקת שירותי פינוי פסולת בניין והריסות, מחפשים חברה המתמחה בבניית סכרים, יישור שטחים, בניית בריכות ועוד תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות עבודות עפר מקצועיות באתר מידעפון. חשוב מאוד להשקיע מחשבה ולבחור בחברה מקצועית ואמינה על מנת שהפרוייקט שלכם יבוצע בצורה יעילה ונכונה ללא טעויות וחישוב שגוי שיכול להוביל להפסדים כלכליים. עבודות עפר במיוחד דורשות תכנון וידע מקדים לפני התחלת העבודה על מנת לחשב את כמות נפח העפר שנדרש להעברה ומציאת מקום אליו יועבר העפר ושיוכל להכיל את הנפח המועבר. חישוב שגוי בפרטים האלה יכול להוביל להפסדים כלכליים וחזרה על העבודה. בעבודות עפר יש שימוש בכלי עבודה ובמכונות שונות כגון בובקט, מיני באגר, מחפר, מחפרון ועוד. חברות המתמחות בעבודות עפר מתמחות בחלקן בנוסף גם בעבודות צנרת, ביוב, מים, פינוי פסולת בניין, עבודות הריסות, ריצוף באבנים משתלבות, עבודות חציבה, פיתוח לתשתיות ועוד. באתר מידעפון תמצאו מגוון של חברות המתמחות בעבודות עפר ובעבודות בנייה שונות המעניקות שירותים מקצועיים לכל פרוייקט על מנת שתמצאו את החברה המתאימה לצרכים שלכם ותזכו לעבודה מקצועית. באיזור הגליל העליון וקרית שמונה תוכלו למצוא היצע של חברות המתמחות בעבודות עפר. ביניהן תוכלו להנות משירותם של זגורי חיים ושלומי - עבודות עפר המתמחים בתשתיות בניה ופיתוח. זגורי חיים ושלומי עבודות עפר מתמחים בעבודות צנרת, ביוב, מים ומעניקים שירותי בבובקט, מיני באגר, מחפר ועוד. זגורי חיים ושלומי ממוקמים באיזור התעשייה בקרית שמונה. בנוסף תוכלו להנות גם משירותיו של מוצפי חיים בע"מ הממוקם באיזור התעשיה בקרית שמונה ומעניק שירותי עבודות עפר, פיתוח, צנרת ובניה.