אין תוצאות.
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים

נוטריונים בצפון

 יש באיזור הצפון עורכי דין רבים וטובים, אך לא כולם מוגדרים גם כנוטריונים. אם אתם צריכים נוטריון באיזור הצפון, עליכם לוודא כי יש לאיש המקצוע את הרישיון לכך. לא רבים יודעים מהו התפקיד המדוייק של הנוטריון. המדובר למעשה בעורך דין לכל דבר, אשר יש לו גם הסמכה לאמת, לאשר, להעיד ולערוך מסמכים משפטיים. אם אתם צריכים חתימה של איש מקצוע על מסמך מסויים על מנת לאמת אותו - אתם זקוקים למעשה לשירותים של נוטריון. לא כל עורך דין יכול לבצע את הפעולה הזו (אישור של מסמך) על פי החוק. באיזור הצפון פועלים לא מעט נוטריונים איכותיים מאוד, וניתן להגיע אליהם באמצעות מידפעון, מדריך העסקים של הצפון. עוד על נוטריונים בצפון בכתבה הבאה.

מה עושים נוטריונים בצפון?

על פי החוק, נוטריון מוסמך לאמת חתימה על מסמך, לאשר נכונות של העתק מסמך, לאשר תצהירים, לאשר נכונות של תרגום מסמך ועוד. רוב האנשים אשר זקוקים לנוטריון בדרך כלל צריכים שהוא יאשר שהם אכן אלה החתומים על מסמך מסויים. לא כל עורך דין הוא גם נוטריון וחשוב לזכור זאת! הפעולות של הנוטריון מוסדרות בחוק ויש לוודא שלאיש המקצוע שבחרתם יש אכן אישור לעסוק כנוטריון. במקרים רבים, עורך הדין שלכם, אשר ינסח עבורכם חוזה, יטפל בבעיה משפטית או ייצג אתכם בבית המשפט, ישמש גם כנוטריון במקרה הצורך. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע איכותיים, במיוחד בתחום רגיש זה. על מנת להגיע אל הנוטריונים המובילים בצפון, תוכלו להיעזר בשירותים של מידעפון - מדריך העסקים של הצפון.

נוטריונים מובילים בצפון

בין אם אתם גרים בקריית שמונה, חיפה, נהריה, קצרין או בכל יישוב אחר בצפון, אם תזדקקו לנוטריון איכותי, תוכלו לאתר אותו באמצעות מידעפון. במידעפון מופיעים, בין היתר, הנוטריונים הבאים - עו"ד מיר סולימאן - משרד עורכי דין ונוטריון, מנל נילי עו"ד ונוטריון, מלצר עמיר - עורך דין, נוטריון ומגשר, זנטי מאיר - עו"ד ונוטריון, דרורי סמי - עו"ד נוטריון ומגשר ועוד. מומלץ כמובן להשוות מחירים ולקבל המלצות חמות, בטרם בוחרים עם מי לעבוד.