נוטריונים

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

אמסלם יגאל, עו"ד נוטריון בורר ומגשר

מרכז מסחרי, קריית שמונה

יגאל אמסלם עו"ד נוטריון בורר ומגשר, מייצג בענייני משפחה (גירושין, גישור, בוררות, הסכמי ממון וכו'). מקרקעין (מכירה או רכישת דירה, דיני תכנון ובניה ועוד), הוצאה לפועל (צ'קים, תובענות, כינוס נכסים, יצוג זוכים וחייבים), חוזים ודיני עבודה. מייצג בבתי המשפט, יעוץ משפטי ואסטרטגי.

פרטים נוספים
עסק מומלץ

סמיר סולימאן

משרד עורכי דין ונוטריון

קניון 8 סנטר, קריית שמונה

סמיר סולימאן משרד עורכי דין ונוטריון ממוקם בקריית שמונה בקניון 8 סנטר קומה 4. המשרד מתמחה במשפט אזרחי, דיני עבודה, דיני נזיקין וביטוח לאומי. בנוסף, משרד סמיר סולימאן מתעסק בנזקי גוף הנגרמים מתאונות עבודה, תאונות דרכים וכו' ותחום נזקי רכוש. עו"ד ונוטריון סולימאן סמיר. משרד עורכי דין ונוטריון. קניון 8 סנטר קומה 4 קריית-שמונה. פקס: 04-6904881

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מלצר עמיר - עורך דין, נוטריון ומגשר

יועץ אסטרטגי משפטי

הראשונים 17, מטולה

עמיר מלצר-עורך דין, נוטריון ומגשר. דיני קיבוצים ואג' חקלאיות, הסכמים וצוואות, שירותים נוטריוניים. תיקי נוער-פלילי (ייצוג בבתי משפט, רשויות הרווחה, משרד החינוך). דיני עבודה (תביעות, זכויות, הלנת שכר). דיני צבא. דיני מעמד אישי (נישואין וגירושין, קטינים). דיני בנקאות (תביעות בנקים, הסדרי חוב), פשיטות רגל, הוצאה לפועל. משפטי תעבורה (שכרות, מהירות, תאונות דרכים).

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אלברק יוסף עורכי דין, נוטריון ושמאי מקרקעין

מתחם הגפן סמוך לתדמית, קריית שמונה

אלברק יוסף עורכי דין, נוטריון ושמאי מקרקעין. נזיקין, מקרקעין, משפחה, חוזים ותביעות כספיות, פלילי תעבורה והוצאה לפועל. זמינים ליעוץ  ראשוני טלפוני. כתובתנו החדשה: מתחם הגפן באזור תעשיה דרומי, סמוך לתדמית קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

זנטי מאיר - עו"ד ונוטריון, זנטי עמי עו"ד

ככר צה"ל 120, קריית שמונה

זנטי מאיר - עו"ד ונוטריון, זנטי עמי עו"ד. ככר צה"ל 120 מרכז מסחרי קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ינאי שרון עו״ד ונוטריון

בקרו באתר שלנו

קניון 8 סנטר קומה 4, קריית שמונה

עורכת דין ונוטריון שרון ינאי, ת״ד 248 ק״ש. חיים קימלמן-עו"ד נטלי בלגודטני-עו"ד

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ינאי, בלגודטני, קימלמן

משרד עורכי דין ונוטריון

בנין צחר, קומה 3, קריית שמונה

משרד עורכי דין ונוטריון בלגודטני,ינאי, קימלמן בקריית שמונה מעניק שירות נוטריוני ומתמחה בדיני עבודה, דיני ירושה וצוואה, דיני נזיקין כגון נזקי תאונות דרכים ונזקי גוף, הוצאה לפועל, מקרקעין, הוצאה לפועל, גביית חובות ועוד. המשרד מציע שירות גם ברוסית ובאנגלית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גילדר פרדי עו"ד, נוטריון ומגשר

גילדר פרדי עו"ד, נוטריון ומגשר. דיני עבודה, מקרקעין, צוואות וירושות, הוצאה לפועל, תביעות כספיות ושיקים חוזרים, יעוץ שוטף לחברות ולעסקים, רישום ומחיקת חברות. קיבוץ שמיר הגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מלכה טל עו"ד ונוטריון

מקרקעין. ירושה. אגודות שיתופיות. רשויות. חוזים.

קניון לב הצפון, קריית שמונה

עו"ד ונוטריון טל מלכה.

מקרקעין, ירושה, אגודות שיתופיות, רשויות, חוזים. קניון לב הצפון קומה ג' קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מנל נילי עו"ד ונוטריון

בניין ר.וא. קומה ב', קריית שמונה

מנל נילי עו"ד ונוטריון בניין ר.וא. קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

וינברג סמדר

עו"ד, נוטריון ומגשרת

מ.מסחרי לב העיר, קריית שמונה

וינברג ושות' - משרד עורכי דין, נוטריון וגישור. סמדר וינברג עורכת דין, נוטריון ומגשרת מוסמכת מטעם הנהלת בתי-משפט. מסחרי, נדל"ן, רשויות, עסקים, אנשים, משפחה, ירושה גישור ופישור. סניף בקריית-שמונה ובתל-אביב. פקס: 04-6950956

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אבידן אורנה עורכת דין ונוטריון

הראשונים 14, מטולה

עו"ד ונוטריון אורנה אבידן מטולה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים

נוטריונים בצפון

 יש באיזור הצפון עורכי דין רבים וטובים, אך לא כולם מוגדרים גם כנוטריונים. אם אתם צריכים נוטריון באיזור הצפון, עליכם לוודא כי יש לאיש המקצוע את הרישיון לכך. לא רבים יודעים מהו התפקיד המדוייק של הנוטריון. המדובר למעשה בעורך דין לכל דבר, אשר יש לו גם הסמכה לאמת, לאשר, להעיד ולערוך מסמכים משפטיים. אם אתם צריכים חתימה של איש מקצוע על מסמך מסויים על מנת לאמת אותו - אתם זקוקים למעשה לשירותים של נוטריון. לא כל עורך דין יכול לבצע את הפעולה הזו (אישור של מסמך) על פי החוק. באיזור הצפון פועלים לא מעט נוטריונים איכותיים מאוד, וניתן להגיע אליהם באמצעות מידפעון, מדריך העסקים של הצפון. עוד על נוטריונים בצפון בכתבה הבאה.

מה עושים נוטריונים בצפון?

על פי החוק, נוטריון מוסמך לאמת חתימה על מסמך, לאשר נכונות של העתק מסמך, לאשר תצהירים, לאשר נכונות של תרגום מסמך ועוד. רוב האנשים אשר זקוקים לנוטריון בדרך כלל צריכים שהוא יאשר שהם אכן אלה החתומים על מסמך מסויים. לא כל עורך דין הוא גם נוטריון וחשוב לזכור זאת! הפעולות של הנוטריון מוסדרות בחוק ויש לוודא שלאיש המקצוע שבחרתם יש אכן אישור לעסוק כנוטריון. במקרים רבים, עורך הדין שלכם, אשר ינסח עבורכם חוזה, יטפל בבעיה משפטית או ייצג אתכם בבית המשפט, ישמש גם כנוטריון במקרה הצורך. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע איכותיים, במיוחד בתחום רגיש זה. על מנת להגיע אל הנוטריונים המובילים בצפון, תוכלו להיעזר בשירותים של מידעפון - מדריך העסקים של הצפון.

נוטריונים מובילים בצפון

בין אם אתם גרים בקריית שמונה, חיפה, נהריה, קצרין או בכל יישוב אחר בצפון, אם תזדקקו לנוטריון איכותי, תוכלו לאתר אותו באמצעות מידעפון. במידעפון מופיעים, בין היתר, הנוטריונים הבאים - עו"ד מיר סולימאן - משרד עורכי דין ונוטריון, מנל נילי עו"ד ונוטריון, מלצר עמיר - עורך דין, נוטריון ומגשר, זנטי מאיר - עו"ד ונוטריון, דרורי סמי - עו"ד נוטריון ומגשר ועוד. מומלץ כמובן להשוות מחירים ולקבל המלצות חמות, בטרם בוחרים עם מי לעבוד.