מתקין פרקט מומלץ בקריית שמונה

אם אתם מרצפים את הבית שלכם בפרקט, אתר מידעפון יעזור לכם למצוא מתקין פרקט מומלץ בקריית שמונה שיספק לכם התקנת פרקט מקצועית ואמינה. בקריית שמונה והסביבה ישנם מספר מתקיני פרקטים המעניקים שירותי התקנת פרקטים בקריית שמונה ובגליל העליון. באתר מידעפון תוכלו למצוא בתי עסק מומלצים המתמחים בהתקנת פרקטים בקריית שמונה בחיפוש מהיר וקל. בדרך כלל מתקיני פרקטים גם מספקים שיווק ומכירה של פרקטים כך שתוכלו לרכוש את סוג הפרקט שאתם אוהבים דרך אותו בית עסק שיבצע עבורכם את ההתקנה. כך, הייעוץ שתקבלו יהיה יותר אמין ועם ידע יותר רחב בתחום הפרקטים. בחירת הפרקט היא שלב חשוב בתהליך, וכדאי להתייעץ עם איש מקצוע שיעזור לכם להתאים את סוג הפרקט בהתאם לשיקולים ולצרכים שלכם. מתקין פרקט מומלץ בקריית שמונה שמעניק שירותי התקנת כל סוגי הפרקטים, התקנת פרקט למינציה והתקנת פרקט עץ הוא טיב הפרקט והטפט בקריית שמונה בהנהלתו של אריק בן לולו. טיב הפרקט והטפט ידאג לכל מה שאתם צריכים, החל מבחירת סוג פרקט לריצוף ועד להתקנת פרקט כולל גימורים.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים
זה העסק שלי

שי רז - נגריה

עבודות בעץ

משק 78 מיקוד 12215, כפר יובל

שי רז הוא נגר מומחה בבניית בתי מגורים וצימרים מעץ, פרגולות, דקים, גגות ותוספות עץ למבנים קיימים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

חגי - דק עבודות עץ

הקמת דקים, בריכות שחיה, פרגולות

קריית שמונה

חגי דק עבודות עץ. הקמת דקים, בריכות שחיה, פרגולות, גדרות, ריהוט גן

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

עץ ורעפים

בניה בעץ

קריית שמונה

עץ ורעפים-בניה בעץ. מכירה והתקנת פרקטים. פרגולות, דקים, ריהוט גן, גדרות עץ, בניית צימרים. עמידה בלוח זמנים. בהנהלת שלומי.

בקרו בעמוד הפייסבוק שלי

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גלבר עמית - עבודות עץ ובמבוק

שאר ישוב

גלבר עמית עבודות עץ ובמבוק. דקים, פרגולות, גדרות, עבודות מיוחדות. מכירת גלילי במבוק מכל הסוגים לפרטיים ולבעלי מקצוע.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אריק אקוסטיק קבלן רשום

ה.א.נ.ש.ב.י

קריית שמונה

אריק אקוסטיק ה.א.נ.ש.ב.י. קבלן רשום ברשם הקבלנים, כל הפתרונות למי הגשמים, רטיבות ובוץ. ייצור כל סוגי המרזבים, אלומיניום במבחר צבעים, ציפוי ארגזי רוח באלומיניום בשלל צבעים. פרגולות, דקים, גדרות, פרקטים, אחזקת מבנים, שיפוצים, עבודות גבס, תקרות אקוסטיות. ייצור מרזבים במקום ללא חיבורים. אספקה מיידית. תנאי תשלום נוחים.


זה העסק שלי

אביב רצפות עץ

פרגולות ופרקטים

אביב רצפות עץ. פרגולות, דקים, מדרגות, מעקות, גדרות, פרקטים. סוכן מורשה: טכנוספירה רצפות פרקט בע"מ. ביצוע עבודות עץ. חידוש רצפות ודקים. מכירה והתקנה. ללכת על הטוב ביותר.

קיבוץ גונן עמק החולה בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

א.ש. שיפוצים

מחיצות גבס, שיפוצים, תקרות אקוסטיות

קריית שמונה

א. ש. שיפוצים מתמחים בכל עבודות הגבס,

עיצובי גבס מיוחדים, תקרות אקוסטיות,

שיפוצים כלליים, בניה קלה, בניית צימרים,

הרכבת פרקטים, פרגולות ודקים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שיפוץ מצויין - סרגיי

עבודה מקצועית ומחירים נוחים

קריית שמונה

שיפוץ מצוין - סרגיי. בניה קלה, צימרים, פרגולות, דקים, עבודות גבס וקרמיקה, צבע, אינסטלציה, חשמל, תיקונים כלליים. מחירים נוחים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דקל שיפוצים ניסים דנינו

קבלן רשום ברשם הקבלנים

קריית שמונה

דקל שיפוצים - ניסים דנינו. קבלן רשום ברשם הקבלנים לשיפוץ והרחבת מבנים. בניה ותוספות, מחיצות גבס, תקרות אקוסטיות, שיפוצים כלליים, פרקטים ופוליש, עבודות עפר ופיתוח. קבלן/מפקח לפירוק ופינוי אסבסט, צמנט ופריך מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר...

אולם תצוגה במקום

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר... סוכן מורשה צלון, עיצוב ותפירת וילונות, וילונות סטנדרטיים, כריות, מפות. אולם תצוגה במקום. כל סוגי ההצללה: וילונות ולרטיקלים, תריסי אלומיניום ועץ, גלילות בד, מיקדו, דלתות הרמוניקה ועוד. דלתות מתקפלות המשלבות זכוכית ועץ. חדש! מחלקת פרקטים וטפטים. אזור התעשיה ק.שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים

רוצים למצוא מתקין פרקט מומלץ בקריית שמונה? אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון יסייע לכם בבחירת מתקין הפרקט שלכם! החלטתם לרצף את הבית או הגינה בפרקט? מעולה! כעת נותר לבחור את איש המקצוע שיגשים את החלום למציאות וייצור עבורכם חלל מרוצף פרקט, מעוצב ונעים. התקנת ריצוף פרקט דורשת דיוק, מיומנות ומקצועיות. העבודה עם חומרים יקרים ואיכותיים, דורשת תשומת לב וידע כיצד לנהוג עם סוגי הפרקטים השונים. בנוסף מתקין פרקטים מקצועי יודע כיצד למקם את הפרקטים ובאיזו צורה בהתאם לחלל וצורת החדר. התקנת פרקטים לא נגמרת רק במיקום לוחות הפרקט. עבור חלק מסוגי הפרקטים דרוש להוסיף שכבת גימור שמעניקה לפרקט הגנה (למשל בפרקט מסוג עץ קלאסי). מתקין פרקט מקצועי בקריית שמונה יידע להתאים את הגימור לסוג הפרקט ולבצע אותו בצורת דיוק גבוהה. איכות עבודתו של מתקין פרקטים תשפיע על הנוחות שלכם מרצפת הפרקט וגם במידה מסוימת על עמידותו במשך הזמן. לכן, בחירת מתקין פרקט מומלץ בקריית שמונה צריכה להיעשות עם מחשבה. באתר מידעפון תמצאו עסקים מדורגים כעסקים מומלצים לנוחותכם. טיב הפרקט והטפט בקריית שמונה הינו עסק מומלץ בקריית שמונה. טיב הפרקט והטפט קריית שמונה מתמחה בהתקנת כל סוגי הפרקטים, התקנת פרקט למינציה, התקנת פרקט עץ אלון, גימור לפרקט, פנל לפרקטים ועוד. טיב הפרקט והטפט בניהולו של אריק בן לולו מעניק שירות שיווק, מכירה והתקנה של כל סוגי הפרקטים. כך תוכלו לרכוש פרקט איכותי בקריית שמונה וגם ליהנות משירות התקנת פרקטים על ידי מתקין פרקטים מומלץ בקריית שמונה. טיב הפרקט והטפט ידועים בשירות ברמה גבוהה, מקצועיות, אמינות ויחס אישי לכל לקוח. תוכלו למצוא המלצות רבות מלקוחות מרוצים שהחליטו לרצף את ביתם בפרקט דרך טיב הפרקט והטפט קריית שמונה. בנוסף, מעבר להתקנת פרקט בקריית שמונה תמצאו גם מגוון של מתקיני פרקטים המתמחים בתיקון פרקטים בקריית שמונה, ליטוש פרקטים, חידוש פרקט בקריית שמונה ועוד. אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם מגוון של מתקיני פרקטים מומלצים בקריית שמונה בחיפוש מהיר, קל ונוח.