פרקטים בקריית שמונה

מעצבים את הבית ורוצים להחליף את הריצוף לריצוף פרקט? מחפשים פרקט איכותי לבית? בקריית שמונה תמצאו את כל סוגי הפרקטים לבית, פרקט לסטודיו, פרקט לחדר שינה ועוד. תוכלו להתרשם ממגוון פרקטים בקריית שמונה בחנויות שונות לעיצוב הבית וחנויות המתמחות בהתקנת פרקטים בקריית שמונה. אם אתם רוצים להעניק לחלל הבית או החדר תחושה חמימה ונעימה, המהווה תחליף מעולה לרצפה הקרה בחורף, ריצוף פרקט לבית הוא הפתרון עבורכם. הפרקט מעניק לחדר עיצוב מודרני בקו נקי אך עם זאת יוצר תחושה ביתית. ניתן לעשות ריצוף פרקט לאמבטיה, ריצוף פרקט למטבח, ריצוף פרקט לחצר ואף ריצוף פרקט לכל הבית ועוד. ישנם את כל סוגי הפרקטים בקריית שמונה: פרקט פולימרי, פרקט למינציה, פרקט עץ ועוד. בחירת סוג הפרקט המתאימה לכם ולסוג החלל בבית תיעשה בעזרת איש מקצוע המבין בסוגי הפרקטים ויתרונותיהם השונים עבור כל חדר בבית. בקריית שמונה תוכלו להינות משירות מקצועי וברמה גבוהה בטיב הפרקט והטפט המתמחים במכירת והתקנת כל סוגי הפרקטים.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים
זה העסק שלי

דרור חרשי עץ

יוצרים מציאות מדמיון

דרור חרשי עץ בקיבוץ שניר - בניה יחודית עם נגיעה אישית. בתי עץ, צימרים, פרגולות, דקים, מחסנים, תוספות בניה.

זה העסק שלי

גולן מימון אחזקות - אחזקת מבנים ושיפוצים

הרי אפרים 49, קריית שמונה

גולן מימון אחזקות - אחזקת מבנים. תקרות אקוסטיות, מרזבי אלומיניום ונחושת, קירות ותקרות גבס, פרגולות, פרקטים, דקים, חיפוי ארגזי רוח בלוחות אלומיניום.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דקל שיפוצים ניסים דנינו

קבלן רשום ברשם הקבלנים

קריית שמונה

דקל שיפוצים - ניסים דנינו. קבלן רשום ברשם הקבלנים לשיפוץ והרחבת מבנים. בניה ותוספות, מחיצות גבס, תקרות אקוסטיות, שיפוצים כלליים, פרקטים ופוליש, עבודות עפר ופיתוח. קבלן/מפקח לפירוק ופינוי אסבסט, צמנט ופריך מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גלבר עמית - עבודות עץ ובמבוק

שאר ישוב

גלבר עמית עבודות עץ ובמבוק. דקים, פרגולות, גדרות, עבודות מיוחדות. מכירת גלילי במבוק מכל הסוגים לפרטיים ולבעלי מקצוע.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

עץ ורעפים

בניה בעץ

קריית שמונה

עץ ורעפים-בניה בעץ. מכירה והתקנת פרקטים. פרגולות, דקים, ריהוט גן, גדרות עץ, בניית צימרים. עמידה בלוח זמנים. בהנהלת שלומי.

בקרו בעמוד הפייסבוק שלי

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

חגי - דק עבודות עץ

הקמת דקים, בריכות שחיה, פרגולות

קריית שמונה

חגי דק עבודות עץ. הקמת דקים, בריכות שחיה, פרגולות, גדרות, ריהוט גן

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

תריס קל - מאיר ממן

כל עבודות האלומיניום והזכוכית

קריית שמונה

תריס קל-מאיר ממן. כל עבודות האלומיניום, תריסים, חלונות בלגים, רשתות, מקלחונים, ויטרינות וחלונות ראווה, שמשיות, חלונות מונובלוק, התקנת תריסים חשמליים, שיפוץ וחידוש תריסים חשמליים

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שי רז - נגריה

עבודות בעץ

משק 78 מיקוד 12215, כפר יובל

שי רז הוא נגר מומחה בבניית בתי מגורים וצימרים מעץ, פרגולות, דקים, גגות ותוספות עץ למבנים קיימים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר...

אולם תצוגה במקום

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר... סוכן מורשה צלון, עיצוב ותפירת וילונות, וילונות סטנדרטיים, כריות, מפות. אולם תצוגה במקום. כל סוגי ההצללה: וילונות ולרטיקלים, תריסי אלומיניום ועץ, גלילות בד, מיקדו, דלתות הרמוניקה ועוד. דלתות מתקפלות המשלבות זכוכית ועץ. חדש! מחלקת פרקטים וטפטים. אזור התעשיה ק.שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מציג אפשרויות רבות לפרקטים בקריית שמונה. אם אתם בונים בית חדש ובחרתם להתקין ריצוף פרקט בכל הבית, תוכלו למצוא מגוון של בעלי מקצוע המתמחים בהתקנת פרקטים בקריית שמונה. אם אתם מעוניינים לעצב חדר מסוים בבית, החלפת הרצפות בריצוף פרקט יכול לשדרג את החדר ולהעניק לו מראה עיצובי חמים, נעים ומפנק בכל חודשי השנה.


לריצוף פרקט ישנם יתרונות רבים שהופכים אותו לפתרון מושלם לריצוף הבית. ראשית הוא מעניק לחלל תחושה חמימה, נעימה ומפנקת. הפרקט נעים להליכה בכל חודשי השנה, גם בחורף וגם בקיץ כאשר אתם יחפים. לא צריך לסבול יותר מרצפות קרות בחורף, הפרקט יעניק לכם את האפשרות ללכת בנוחות ברחבי הבית על ריצוף מפנק. בנוסף, אחד היתרונות הבולטים של ריצוף פרקט הוא שעץ הוא חומר מבודד ולכן רצפת פרקט תתרום לבידוד הבית בהתאם לעונה, בין אם זה חימום יותר יעיל בחורף או קירור בקיץ.


ישנם סוגים שונים של רצפות פרקט: פרקט עץ טבעי, פרקט למינציה שהוא הנפוץ ביותר ופרקט פולימרי, פרקט העמיד במים ומהווה פתרון מושלם לריצוף פרקט בחדר האמבטיה. לכל סוג פרקט יש את היתרונות שלו וההתאמה שלו לצרכים מסוימים של הלקוחות או של החדר אותו אתם בוחרים לעצב. תוכלו להתייעץ עם מגוון אנשי מקצוע המתמחים בעיצוב פרקט בקריית שמונה ויוכלו להתאים עבורכם את סוג הפרקט עבור החדר או החלל אותו תבחרו לרצף. טיב הפרקט והטפט בקריית שמונה בהנהלת אריק בן לולו מעניקים את כל השירותים בתחום הפרקטים בקריית שמונה. החל משיווק, מכירה והתקנה של כל סוגי הפרקטים ברמה הכי גבוהה ומקצועית. תוכלו לפנות לטיב הפרקט והטפט ולקבל ייעוץ מקצועי עבור סוג הפרקט הספציפי המתאים עבורכם וגם לזכות בהתקנת פרקט בקריית שמונה על ידי צוות מקצועי כולל גימור לפרקט במגוון סוגים כגון פנל מקור ציפור, פנל לפרקט למינציה, פנל פולימר ועוד.


באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תמצאו את כל אנשי המקצוע המומלצים המתמחים בעיצוב פרקטים בקריית שמונה כולל התקנת פרקטים בקריית שמונה, שישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ואיכותי.