אין תוצאות.
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים

אדריכלים בצפון

אדריכלות היא אומנות הבניה העוסקת בתכנון ועיצוב של חללי פנים וחוץ.
ע ל מנת לעסוק באדריכלות יש ללמוד תוכנית לימודים בת חמש שנים לפחות לתואר, כאשר הלימודים אינטנסיביים ומקיפים. מקצוע האדריכלות מכיל מגוון תחומים רחב - אומנות ותולדות האומנות, עיצוב מוצר חלל סביבה ומבנה, הנדסה ותכנון, רישום, ציור ועוד. על מנת לעסוק באדריכלות בעל המקצוע נדרש להיות בעל מודעות ואחריות לסביבה ולתרבות עם יכולת לקבלת החלטות מורכבות של תכנון.
אדריכל טוב ומקצועי יודע לבנות ע"פ תקנונים מחמירים ולשלב בין סביבה וטבע ובעל יכולת וחזון לראות את המבנה ביחס לסביבה המתאימה לו אם היא עירונית או כפרית, ולגבש הכל יחד למבנה יחודי. האדריכל איננו עובד לבד בשטח המיועד לבניה ותמיד ילווה בבעלי מקצוע נוספים. תחום האדריכלות רחב ומכיל תתי מקצוע רבים - אדריכלי נוף, מתכנני ערים, אדרכלי פנים ועוד. חברה אילתית "צרפת ישראל השקעות בע"מ"-מנהלים פרוייקטים אדריכליים, מפקחים ומתאמים עבודות באיזור כולו. באילת הורגשה תנופת הפיתוח והאדריכלות. בשנים האחרונות נבנו שכונות חדשות, בתי מלון מפוארים עם מראה מרהיב וגנים ציבוריים. כל אלה נעשו בתכנון של אדריכלים שונים ומקצועיים.

בתי עסק מובילים ומקצועיים לאדריכלים בצפון-

באמצעות מידעפון מדריך העסקים והתושבים של הצפון, ניתן להגיע אל בתי העסק ובעלי המקצוע אדריכלים את א. ב. מתכננים, א. ג. אדריכלות ועיצוב, אברג'יל שמוליק - אדריכלות ותכנון, א. עמיר אדריכלות, אלון איציק - אדריכלות, בז אופיר - אדריכלות ועיצוב ועוד.