תופרת בקריית שמונה

בגליל העליון תוכלו להנות ממגוון רחב של מתפרות המעניקות שירותי תיקון ותפירה. באיזור הגליל העליון וקרית שמונה ישנן חנויות תפירה בעלות ניסיון וותק של שנים רבות המעניקות שירותי תפירה לכל איזור הגליל העליון והסביבה. אם אתם מחפשים תופרת בגליל העליון, אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון שמח לעזור לכם למצוא תופרת מקצועית. באתר מידעפון איגדנו את כל התופרות והמתפרות בגליל העליון והסביבה על מנת שתוכלו למצוא תופרת עבורכם. במתפרות השונות בגליל העליון תוכלו להנות ממגוון של שירותים כגון הצרת מכנסיים, מכפלת למכנס, מכפלת לשמלה, תיקון בגדים, שמלות בתפירה אישית ועוד. בין המתפרות שתמצאו באיזור הגליל העליון תוכלו למצוא את מתפרת דרך המלך בקרית שמונה המעניקה שירותי תיקון ותפירה מקצועיים במשך שנים רבות, מתפרת אולגה המומחית בשירותי תפירה ומעניקה שירות מהיר ומקצועי, מתפרת אלכסנדרה המתמחית בתפירת ועיצוב שמלות ערב לאירועים, חליפות ערב ועוד. במתפרות בקרית שמונה תוכלו לבחור לעצב תחפושת מקורית בעיצוב אישי, שמלת ערב בעיצוב אישי, חליפה בתפירה אישית ועוד.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
זה העסק שלי

דניז

בית אופנה לעיצוב שמלות כלה וערב

נוף חרמון 162, קריית שמונה

בית אופנה לעיצוב שמלות כלה וערב. איפור וסירוק. דניז מעצבת אופנה, מומחית לשמלות כלה וערב 15 שנה. הסטודיו בקריית-שמונה רח' נוף חרמון 162. יש להתקשר לתאום פגישה מראש.

זה העסק שלי

וילונות אלה

עיצוב ותפירת וילונות. עיצוב ומכירת מטפחות ראש.

כיכר צה"ל, קריית שמונה

עיצוב ותפירת וילונות מכל סוגי הבדים.

תיקון לכל סוגי הבגדים.

עיצוב ומכירת מטפחות ראש.

זה העסק שלי

קטרין

סטודיו לעיצוב שמלות כלה

החולה, קריית שמונה

קטרין בן דוד סטודיו לעיצוב שמלות כלה. ממוקם ברחוב החולה קרית שמונה. בסטודיו קטרין תהנו מאיפור מקצועי ליום יום, איפור ערב, איפור לאירועים, חתונות ועוד. איפור מקצועי לכלות, עיצוב שיער לכלות וסירוק כלות. בסטודיו קטרין תמצאו שמלות כלה יוקרתיות ממיטב המעצבים.

זה העסק שלי

אלכסנדרה מעצבת אופנה

חליפות ערב ושמלות לארועים

בית בוסמת, קריית שמונה

 

אלכסנדרה מעצבת אופנה. חליפות ערב ושמלות לארועים, בדים, סידקית ואביזרי אופנה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר...

אולם תצוגה במקום

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר... סוכן מורשה צלון, עיצוב ותפירת וילונות, וילונות סטנדרטיים, כריות, מפות. אולם תצוגה במקום. כל סוגי ההצללה: וילונות ולרטיקלים, תריסי אלומיניום ועץ, גלילות בד, מיקדו, דלתות הרמוניקה ועוד. דלתות מתקפלות המשלבות זכוכית ועץ. חדש! מחלקת פרקטים וטפטים. אזור התעשיה ק.שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מתפרת דרך המלך

תפירה מקצועית

רסקו 38, קריית שמונה

מתפרת דרך המלך, מרכז רסקו 38 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא מגון רחב של מתפרות מקצועיות בגליל העליון המעניקות שירותי תפירה ותיקון בגדים לכל איזור הגליל העליון והסביבה. אם אתם מחפשים תופרת מקצועית לתיקון בגדים, הצרת בגדים, יצירת מכפלת מדויקת למכנס ועוד באתר מידעפון תוכלו למצוא תופרות מומלצות בגליל העליון וקרית שמונה. בין המתפרות בגליל העליון תמצאו מתפרות מקצועיות, בעלות וותק רב בתחום וניסיון בתפירה ותיקון בגדים ברמה גבוהה. תוכלו לסמוך ולהיות בטוחים שאתם מניחים את הבגדים שלכם בידיים טובות שידעו כיצד לנהוג בהם ולתקן אותם בצורה מקצועית ואיכותית. התופרות באיזור קרית שמונה והגליל העליון בעלות ידע רב בתחום התפירה, הכרת הבדים השונים והבנה כיצד יש לעבוד איתם, הכרת מידות וגזרות גוף על מנת להתאים את הבגד למידה ולגזרה הנכונה ועוד. תוכלו להנות משירותי תפירה ותיקון בגדים ברמה גבוהה ואיכותית. בין אם אתם מעוניינים במכפלת למכנס ארוך מדי, מכפלת לשמלה עם שובל ארוך, מכפלת למדי צבא ועוד, תוכלו להגיע למתפרות השונות בגליל העליון, למדוד במקום את המכנס או הבגד שאותו תרצו לתקן והתופרת תיקח את המידות המדויקות. אם תרצו לתפור שמלת ערב בתפירה אישית, תוכלו למצוא תופרת בקרית שמונה שמתמחה בעיצוב ותפירת שמלות ערב בעיצוב אישי דרך אתר מידעפון. התופרת תעזור לך בבחירת הבד המתאים לשמלה, תיקח את מידות גופך להתאמת המידות המדויקות לשמלה וביחד תחליטו על העיצוב של השמלה. כך תהני משמלה ייחודית רק לך, המתאימה בדיוק לגזרת גופך. בנוסף, תוכלו גם לבחור לתפור חליפות ערב לאירועים אצל תופרות בגליל העליון שמתמחות בתפירות חליפות ערב לגברים. בין אם אתם מעוניינים בתפירת חליפה בעיצוב אישי לאירוע או לחתונה שלכם, בגליל העליון תוכלו למצוא תופרת מקצועית המתמחית בתפירת חליפות דרך אתר מידעפון. פורים מתקרב ועוד לא מצאתם תחפושת? בחנויות התפירה בגליל העליון תוכלו למצוא תופרות מקצועיות רבות המתמחות בתפירת תחפושות לפורים בעיצוב אישי. תוכלו לתפור תחפושת מקורית וייחודית בעיצוב אישי על ידי תופרות מקצועיות שידעו להגשים את התחפושת שאתם חולמים עליה! בין המתפרות בגליל העליון וקרית שמונה תוכלו למצוא את מתפרת אולגה הממוקמת במרכז רסקו בקרית שמונה, מתפרת דרך המלך הממוקמת גם היא במרכז רסקו ועוד מתפרות איכותיות רבות!