שיש בצפון

באיזור הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי שיש בעיצובים שונים. בין אם אתם מחפשים שיש למטבח, שיש לריצוף, שיש לחיפוי קירות ועוד תוכלו למצוא את כל סוגי השיש לשימושים השונים במגוון של חנויות בצפון ובגליל העליון. אם אתם מתכננים מטבח חדש או משפצים את המטבח, הגיע הזמן לבחור שיש איכותי למטבח החדש שלכם. בחירת משטח שיש למטבח היא בחירה שדורשת מחשבה שמשתלמת לטווח הרחוק. בבחירת שיש למטבח צריך לשים לב לבחור משטח שיש שקל ונוח לניקוי, שלא סופח חיידקים ועובש או נפגע בקלות. באיזור הצפון תוכלו להנות ממגוון חנויות בהן תוכלו לרכוש משטחי שיש למטבחים במחירים מעולים ובאיכות גבוהה, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על סוגי השיש השונים על מנת שתעסקו את הבחירה הנכונה עבורכם. באיזור הצפון וקריית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי שיש שונים, שיש לארון מקלחת, שיש לאמבטיה, אריחי שיש בגדלים וגוונים שונים. תוכלו להנות ממגוון של שיש מאבנים שונות.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 5 עסקים
זה העסק שלי

אבני יסוד - מגוון פתרונות באבן טבעית

אולם תצוגה בקיבוץ יפתח

מגוון פתרונות באבן טבעית לריצוף פנים וחוץ, כולל אבני מדרך לגינה, חיפוי אבן חירבה, כורכר ובזלת. יעוץ, שיווק ומכירות. אולם התצוגה בקיבוץ יפתח.
ימים א'-ה' 09:00-18:00, יום ו' 09:00-13:00, סגור בשבת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

המגרש הגדול לבניה בע"מ

כלי עבודה וחומרי בניין

אזור התעשיה, קריית שמונה

המגרש הגדול לבניה בע"מ - יבוא קרמיקה, כלי עבודה וחומרי בניין. אולם תצוגה לריצוף, כלים סניטריים, ג'אקוזי, ברזל בניין, מלט, חול, צבעים, זפת, מחיצות גבס, ביוב ומכסים ועוד. אזור התעשיה מול דב מוטורס קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קרמיקה מילניום

קרמיקה, פורצלאן, כלים סניטריים

אזור התעשיה, הגושרים
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קמריקה

כי זה הבית שלכם

שדה אליעזר

קמריקה - יבוא והפצה של גרניט פורצלן, קרמיקה וכלים סניטריים ממיטב המפעלים המובילים באיטליה, ספרד וגרמניה. קמריקה, כי זה הבית שלכם. מושב שדה אליעזר הגליל העליון.

זה העסק שלי

טכניקה עובדיה

חומרי בניין ואספקה טכנית

שד' תל חי 4, קריית שמונה

טכניקה עובדיה - חומרי בניין, צבעים וכלים סניטריים. כביש ראשי שד' תל-חי 4 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 5 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מאגד את כל החנויות באיזור הצפון שמתמחות בשיש ומספקות מגוון רחב של סוגי שיש איכותיים וסוגי אבנים שונות למגוון שימושים בבית ובגינה. בין אם אתם מחפשים משטח שיש איכותי ומעוצב למטבח, שיש לריצוף פנים, שיש לחיפוי קירות חוץ חיפוי קירות באבן, חיפוי שיש לאמבטיה ועוד באיזור הצפון תוכלו למצוא את כל סוגי חיפויי השיש, עיצובי שיש, חיפוי אבנים ועוד. בונים בית חדש ובוחרים ריצוף לבית? מחפשים ריצוף קלאסי ויוקרתי? שיש לריצוף פנים יעניק לבית שלכם מראה קלאסי ונקי ותוכלו לבחור סוגי שיש שונים לריצוף כגון שיש יווני ועוד. משפצים את הבית ורוצים לעשות חיפוי לקירות חוץ? באיזור הצפון תוכלו למצוא שיש איכותי לחיפוי קירות חיצוניים שיעניק עמידות עבור קירות הבית בפני נזקי מזג האוויר וייצור לבית חזות מיוחדת. בגליל העליון ובקרית שמונה תוכלו להנות ממגוון של אבנים שונות ביניהן אבן ירושלמית שיעניקו לבית שלכם מראה ייחודי. מעצבים את חדר האמבטיה? באיזור הצפון תמצאו סוגי שיש שונים ומגוונים לחיפוי האמבטיה בצבעים שונים, משטח שיש יצוק עם כיור מובנה בגוון גדלים, טקסטורות וצבעים, שיש יצוק לאמבטיה ועוד! בואו להנות ממגוון של עבודות שיש לכל הבית, באיכות גבוהה ומחירים משתלמים. בקריית שמונה תוכלו להנות מכל סוגי השיש לבית ולגינה בחנות "מגוון קרמיקה" שממוקמת באיזור התעשיה הדרומי בעיר. ב"מגוון קרמיקה" תוכלו להנות מכל סוגי השיש למטבח, שיש לחיפוי קירות חוץ ופנים, שיש לחיפוי אמבטיות ומקלחות, שיש לכיורים, שיש לעדן החלון, ריצוף שיש לבית ועוד. ב"מגוון קרמיקה" תוכלו להתרשם מהמגוון הרחב של סוגי השיש באולם תצוגה חדש ומרהיב. בנוסף, תקבלו ייעוץ מקצועי מאנשי הצוות המתמחים בתחום השיש על מנת שתבצעו את הבחירה הנכונה עבור הבית שלכם ותהנו משיש איכותי ועמיד לטווח הרחוק. ב"מגוון קרמיקה" תזכו ליחס אישי ואדיב עבור כל לקוח וממחירים משתלמים ונוחים כך שתוכלו לעצב את ביתיכם באיכות גבוהה ובעלות נוחה. אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל החנויות בצפון שמתמחות בשיש בצפון על מנת שתוכלו להנות ממגוון של סוגי שיש רבים ואיכותיים ולמצוא את החנות המתאימה ביותר עבורכם!