שווארמה בצפון

רעבים לשווארמה בצפון? באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא את כל המקומות לאכול בהם שווארמה טובה בכל איזור הצפון, הגליל העליון וקרית שמונה. בא לכם לנגוס בבאגט שווארמה חם וטעים עם סלטים ותוספות? באיזור הצפון תוכלו למצוא אינספור מקומות מעולים להתפנק בהם עם שווארמה טובה איך שאתם אוהבים. מתחשק לכם היום שווארמה בפיתה? שווארמה בלאפה? בגליל העליון תמצאו מגוון של שווארמה עם סלטים טריים, שתייה, צ'יפס ותוספות. בקרית שמונה תוכלו למצוא מגוון של מקומות לאכול בהם שווארמה מעולה וביניהם תוכלו להתפנק בבאגט שלומי שמציע שווארמה מפנקת בתוך באגט, לאפה או פיתה עם סלטים, שתיה, תוספות וכו'. בבאגט שלומי תזכו לשירות אדיב ומפנק ותוכלו להנות ממוקמות ישיבה במקום. אם לא מתחשק לכם לצאת מהבית כדי לאכול שווארמה תוכלו למצוא אינספור מסעדות באיזור הצפון שנותנות שירותי משלוחים עד הבית כך שתוכלו לחכות עד השווארמה הטעימה תגיע ישר אליכם! באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את הכל המסעדות באיזור הצפון והגליל העליון שמגישות שווארמה טעימה וחמה כדי שתוכלו להנות ולמצוא את השווארמה שאתם אוהבים בקלות ובמהירות!


לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
זה העסק שלי

פלאפל והשווארמה של אהרון

רסקו 76, קריית שמונה

הפלאפל והשווארמה של  אהרון כשר למהדרין.

הכי נקי שיש.

רסקו 76 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שווארמה ציון

רח' סלינגר 7, מרכז רסקו, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שווארמה גולני

קניון הגליל העליון, חצור הגלילית
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שווארמה פרדס-חנה

בניין ר.וה. בפינה, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

השווארמה של סולמני

רסקו, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

באגט שלומי

שווארמה. חזה עוף. פרגיות. מעורב ירושלמי. נקניקיות. קציצות.

מ.מסחרי בית בסמת, קריית שמונה

רעבים לבאגט טעים עם בשרים על האש? בבאגט שלומי שממוקם בשדרות תל חי תוכלו להזמין מגוון של בשרים מעולים כגון שווארמה, מעורב ירושלמי, נקניקיות, חזה עוף, פרגיות, קציצות ועוד. בתוספת של מגוון סלטים טריים תרכיבו לעצמיכם באגט מהסרטים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון יש רשימה מלאה של כל המסעדות באיזור הצפון שמכינות שווארמה כדי שתוכלו למצוא את השווארמה שאתם הכי אוהבים בקלות ובמהירות! בין אם אתם מחפשים שווארמה טובה בחיפה או בקריית שמונה, באתר מידעפון תוכלו למצוא את כל המידע שאתם מחפשים ולהתקשר היישר אל בית העסק מהאתר כדי לא לבזבז זמן מיותר. מצאו עכשיו את השווארמה הכי טובה בעיר שלכם ובצעו את ההזמנה ותהנו משווארמה מעולה וטעימה. אם אתם רעבים לשווארמה בבאגט עם סלטים טריים וחומוס הגעתם למקום הנכון. באתר מידעפון תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים, ולהנות מכל מספרי הטלפון של המסעדות שמגישות שווארמה באיזור הצפון, הגליל העליון וקריית שמונה. שווארמה בפיתה, שווארמה בלאפה, שווארמה עם מגוון סלטים טריים ועוד. תוכלו לבחור מה אתם אוהבים לשים בלאפה העסיסית שלכם, הרבה חריף או סלט כרוב, טחינה, חומוס, מגוון רטבים וכמובן הרבה שווארמה. תוכלו גם לבחור לקבל את מנת השווארמה שלכם בצלחת ולא בלאפה עם סלט בצד ותוספת לבחירה. אם אתם גרים באיזור הגליל העליון, קרית שמונה והסביבה, כדאי לכם להגיע אל באגט שלומי שנמצא בשדרות תל חי בקרית שמונה ומכין שווארמה מעולה. בבאגט שלומי תזכו לשווארמה טעימה ועסיסית בתוך באגט, לאפה או פיתה ועם מגוון סלטים טריים שנחתכו באותו יום. תוכלו לבחור להתפנק בצד עם צ'יפס חם או שתיה קרה, להוסיף לבאגט שלכם רטבים, חומוס, טחינה ועוד. בבאגט שלומי תהנו משירות מפנק ואדיב וידאגו לכם עם חיוך ומכל הלב. בבאגט שלומי בקרית שמונה יש מקומות ישיבה נוחים ותוכלו לבחור לאכול במקום או להזמין משלוח עד הבית. באגט שלומי בקרית שמונה מציע שירות משלוחים עד הבית, כך שמה שנותר לכם לעשות הוא לשבת בבית ולחכות לבאגט שווארמה חם ועסיסי שינחת ישר אליכם! בבאגט שלומי תוכלו להתפנק גם בבאגט עם קציצות, נקניקיות, מעורב ירושלמי ועוד מגוון בשרים טובים. אם אתם רוצים לראות את הרשימה המלאה של שווארמה בצפון חפשו את זה באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון ותהנו מכל המידע ומספרי הטלפון שאתם מחפשים!