צמיגים בצפון

באיזור הצפון ישנם פנצ'ריות רבות המעניקות מגוון של שירותים וטיפולים לצמיגים. אם יש לכם פנצ'ר ברכב ואתם מחפשים דחוף פנצ'ריה מקצועית להחלפת צמיג באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא במהירות ובקלות את כל המידע שלו אתם זקוקים. באיזור הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של פנצ'ריות מוסמכות שיוכלו להעניק לצמיגים שלכם מגוון טיפולים כגון החלפת צמיגים, התקנת צמיגים חדשים, החלפת צמיג בודד, כיוון פרונט ועוד. החלפת צמיגים הוא נושא חשוב ביותר עבור בטיחות הנסיעה שלכם בכביש ויכולה להציל חיים. החלפת צמיגים ברכב צריכה להיעשות באופן קבוע אחת לארבע עד חמש שנים. לפני שאתם עושים טיפול לצמיגים שלכם, בדקו האם יש לכם אחריות עבור הצמיגים וכך תהנו מטיפול מקצועי ללא עלות. גם כאשר מחליפים צמיג בודד בשל פנצ'ר או תקלה אחרת, יש לשים לב שמרכיבים תחתיו צמיג חדש מאותו יצרן, בעל אותו נפח ועוד על מנת שמשקל הרכב יתחלק בצורה מאוזנת וללא סטיות לכיוון מסוים. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא מגוון של מקומות המעניקים טיפולים מקצועיים לצמיגים בצפון.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים
זה העסק שלי

מוסך שי - שי שירותי רכב

מוסמך משרד התחבורה למכונאות רכב כללי

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

שי שירותי רכב, מוסך מוסמך משרד התחבורה למכונאות רכב כללי. בדיקה דיאגנוזטית ממוחשבת. הכנה לטסט והעברתו, הנחות לעבודות גדולות, שירות מקצועי ומהיר, מחירים נוחים לכל כיס.אפשרות גרירה למוסך. פתוח מ-7.30 עד 17.30. שירות חירום 24 שעות ביממה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

פנצ'ר פיקס - רשת

בהנהלת יהודה חיים

אזור התעשיה הדרומי, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דניאל אברי צמיגים

איזון גלגלים, צמיגים, מצברים

אזור המלאכה, קריית שמונה

צמיגי אברי דניאל - צמיגים, תיקון תקרים, איזון גלגלים, מצברים, שירותי גז ביתיים. אזור המלאכה ליד מוסך מוצניק קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

הגליל העליון

מוסכים. הובלות, מכירת רכב. גרירת רכב. מכון רישוי. תח' סונול.

אזור התעשיה, קריית שמונה

הגליל העליון. 70 שנים העליון בתובלה. הובלות, מוסכים, גרירה וחילוץ רכב, מכון רישוי, חשמל ומיזוג רכב, כיווני פרונט, צמיגים ותיקון תקרים, מחסן חלפים, שמנים, מסגריית רכב, שטיפה, פחחות רכב, שירותי מוטורולה, מכירת רכב, תחנת תדלוק סונול.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים

באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו להנות ממגוון רחב של מקומות בכל איזור הצפון המעניקים מגוון של טיפולים מקצועיים לצמיגים לרכב. תוכלו לבצע החלפת צמיגים לרכב ולהנות ממגוון רחב של צמיגים לרכב מסוגים שונים שיעניקו לכם חוויית נסיעה שונה. אם אתם מתבלטים באיזה צמיג לרכב לבחור, תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע המתמחים בתחום הצמיגים שישמחו לעמוד לשירותכם ולהסביר לכם איזה צמיד יתאים לרכב ולצרכים שלכם. בכל איזור הצפון, החל מאיזור חיפה והקריות ועד הגליל העליון וקרית שמונה תוכלו למצוא אינספור מקומות המתמחים בצמיגים לרכב ובהם תוכלו להנות משירות אמין ומקצועי עבור הרכב שלכם. בין אם חוויתם פנצ'ר רציני באחד הצמיגים ואתם זקוקים דחוף להחלפת צמיג, בין אם אתם מרגישים שהרכב שלכם לא מאוזן ותוך כדי הנהיגה ברכב הוא סוטה לכיוון מסוים ובין אם שמתם לב שהגיעה העת לבצע החלפת צמיגים לכל הרכב. החלפת צמיגים לכל הרכב צריכה להעשות אחת למספר שנים, בין ארבע שנים לחמש, על פי הוראות היצרן של הצמיגים או כאשר הצמיגים שלכם שחוקים. החלפת צמיגים היא הכרחית עבור הרכב ועבור בטיחות הנסיעה שלכם ושל הנוסעים ברכב, ויכולה להוות ממש פקטור להצלת חיים. כאשר אתם הולכים לבצע כל טיפול עבור הצמיגים של הרכב שלכם, בדקו קודם האם יש לכם אחריות לצמיגים. יכול להיות שהאחריות על הצמיגים עדיין תקפה ואז תוכלו להנות מטיפול מקצועי לצמיגים ללא עלות. נהיגה עם צמיגים שחוקים היא ממש מהווה סכנת חיים ויש ללכת לפנצ'ריה מוסמכת המתמחה בצמיגים בצפון ולבצע החלפת צמיגים כדי להבטיח את בטיחות הנסיעה שלכם על הכביש. באיזור הגליל העליון וקרית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של פנצ'ריות שמעניקות טיפולים מקצועיים, אמינים ואיכותיים. אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל הפנצ'ריות הקיימות באיזור הצפון והגליל העליון על מנת שתוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים בצורה מהירה וקלה. באתר מידעפון תוכלו למצוא מגוון של פנצ'ריות המתמחות בצמיגים בצפון וישמחו להעניק לכם מגוון רחב של טיפולים לצמיגים על מנת שתהנו מחוויית נסיעה בטוחה, נוחה ומעולה.