פתרונות הצללה בצפון

רוצים לשלוט בכמות האור ברחבי הבית או במשרד? מוצרי הצללה בקריית שמונה יאפשרו לכם לשלוט בתאורה הטבעית ברחבי הבית או במשרד וגם לזכות ביותר פרטיות. ישנם מוצרים שונים המעניקים תחושת הצללה ובעלי מאפיינים שונים, המתאימים לחלקים שונים בבית או במשרד. למשל, תוכלו לרכוש תריס ונציאני המתאים לבית ולמשרד, וילון הצללה המאפשר יכולות דיוק גבוהות ברמת ההצללה, וילון אקורדיון המאפשר שליטה מלאה בתאורה הטבעית, רשת גלילה לבית ולמשרד ועוד. מוצרי הצללה בקריית שמונה תמצאו במגוון חנויות ועסקים המתמחים בשיווק ומכירת מוצרי הצללה שונים. טיב הפרקט והטפט בקריית שמונה בהנהלת אריק בן לולו מעניק שיווק, מכירה והתקנה של מוצרי הצללה איכותיים מבית חברת דומוס החברה המובילה בארץ למוצרי הצללה ווילונות. טיב הפרקט והטפט בקריית שמונה מעניק לכל לקוח יחס חם ואישי, ומציע שירות התקנת מוצרי הצללה בבית הלקוח. טיב הפרקט והטפט מוכר את כל סוגי מוצרי ההצללה של חברת DOMUS ומותיר אחריו לקוחות רבים מרוצים שנהנים מפתרונות הצללה מקצועיים בבית או במשרד.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים
זה העסק שלי

מרפדיית נוי - הובלה מבית הלקוח ובחזרה

שדה נחמיה

מרפדיית נוי - סלונים, כורסאות, כסאות ישיבה וכריות, בדי ריפוד ווילונות, תפירת וילונות לפי הזמנה. הובלה מבית הלקוח ובחזרה - אטי גולן, קיבוץ שדה נחמיה הגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

וילונות אלה

עיצוב ותפירת וילונות. עיצוב ומכירת מטפחות ראש.

כיכר צה"ל, קריית שמונה

עיצוב ותפירת וילונות מכל סוגי הבדים.

תיקון לכל סוגי הבגדים.

עיצוב ומכירת מטפחות ראש.

זה העסק שלי

רשת גלילה

המבחר הגדול בצפון של וילונות ורשתות גלילה

מנחם בגין 125/1, קריית שמונה

רשת גלילה בניהולו של איציק רחמים, ספק מורשה משרד הבטחון. המבחר הגדול בצפון של וילונות ורשתות גלילה. סוכן מורשה של "צלון"- הפתרון לכל חלון. דלתות הרמוניקה, וילונות בהפעלה ידנית וחשמלית. רשתות נגד יתושים וברחשים-בכל משיכה של הרשת מתבצע ניקוי אוטומטי. אנטי סאן לחלונות. שירות ומחיר ללא תחרות.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר...

אולם תצוגה במקום

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר... סוכן מורשה צלון, עיצוב ותפירת וילונות, וילונות סטנדרטיים, כריות, מפות. אולם תצוגה במקום. כל סוגי ההצללה: וילונות ולרטיקלים, תריסי אלומיניום ועץ, גלילות בד, מיקדו, דלתות הרמוניקה ועוד. דלתות מתקפלות המשלבות זכוכית ועץ. חדש! מחלקת פרקטים וטפטים. אזור התעשיה ק.שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל המידע אודות מוצרי הצללה בקריית שמונה כך שתוכלו למצוא חנויות המציעות פתרונות הצללה מעולים וגם שירות התקנת מוצרי הצללה בקריית שמונה ללא בעיה.

בקריית שמונה תמצאו את כל פתרונות ההצללה לבית ולמשרד במגוון של מוצרי הצללה מעולים וחדשניים שמאפשרים למשתמשים שליטה מלאה בתאורה הטבעית בבית, פרטיות והצללה טבעית ומדויקת לפי טעמכם. בעזרת מוצרי ההצללה השונים תוכלו לכוון באופן מדויק את כמות האור בחלל הבית או המשרד ליציאת חלל נוח ונעים עבורכם. בנוסף, מוצרי ההצללה השונים מעניקים לכם פרטיות בבית או במשרד מפני החוץ. אם יש לכם חלון בסלון הפונה אל השכנים, משרדכם מוקף בחלונות שקופים ללא פרטיות, מוצרי הצללה יהוו פתרון מושלם עבורכם! בחרו מתוך קטלוג וילונות בקריית שמונה את המוצר שאתם הכי אוהבים ומרגישים שישתלב בבתיכם הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפונציונליות שהוא מציע.


ישנם פתרונות הצללה שונים הנסגרים ונפתחים באופנים שונים. למשל ישנו וילון מבד אקורדיון שנפתח מעלה ומטה ומאפשר לך לקבוע את כמות האור בחלל החדר. וילון אקורדיון למשרד או לבית מגיע במגוון רחב של צבעים וגם עם אופציה לוילון אקורדיון מבד כפול שמאפשר חסימה יותר טובה של כמות האור דרך הוילון.

תוכלו להתאים את וילון ההצללה בהתאם לגודל החלון ולנישה, כך שהוא יתאים בצורה מדויקת עבורכם.


אם אתם מחפשים מוצרי הצללה חשמליים בקריית שמונה, תוכלו להתרשם מתריס וניצאני חשמלי. פתרון מעולה להצללה במשרד. תרים וניציאני אלומיניום מעניק לכם את היכולת לפתוח ולסגור אותו בלחיצת כפתור כך שהוא מתאים לחללים עם חלונות רחבים וגדולים. תריס הצללה חשמלי מאפשר נוחות מירבית בהצללת חדר תוך מספר שניות, ושליטה מדוייקת בכמות התאורה הטבעית בחדר.


רשת גלילה מגיעה במספר סגנונות, למשל רשת גלילה צרפתית או רשת גלילה האפלה והיא מהווה פתרון מעולה להצללה במשרד. טיב הפרקט והטפט בקריית שמונה משווק את כל מוצרי ההצללה הכי איכותיים מבית חברת דומוס, החברה המובילה לעיצוב בארץ. טיב הפרקט והטפט קריית שמונה בהנהלת אריק בן לולו מגיעים עד בית הלקוח ומעניקים שירות התקנת מוצרי הצללה בבית הלקוח תוך התאמה מדויקת של וילונות ההצללה לחלון ולנישה של הלקוח.