צמיגים בקריית שמונה

באיזור קרית שמונה תוכלו למצוא פנצ'ריות רבות שבהן תוכלו לרכוש צמיגים חדשים לרכב, לבצע החלפת צמיגים, להחליף צמיג בודד, לבצע תיקון פנצ'ר בצמיג ועוד. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את כל הפנצ'ריות באיזור קרית שמונה והגליל העליון המעניקות שירותים שונים בתחום הצמיגים עבור הרכב שלכם, משאיות, אופנוע וכלי רכב נוספים. החלפת צמיגים ברכב צריכה להעשות מדי כמה שנים ולא רק כאשר יש פנצ'ר באחד הגלגלים. בנוסף, על מנת שתוכלו לשמור על איכות הצמיגים שלכם ואורך חייהם רצוי למלא אוויר בצמיגים על פי הוראות היצרן. כאשר מחליפים צמיג שיש פה פנצ'ר יש לשים לב שהצמיג החדש הוא מאותו יצרן, אותו דגם של צמיג עם נפח זהה ופרמטרים נוספים על מנת שחלוקת המשקל ברכב לא תשתנה ברכב ותיווצר סטייה. נושא הצמיגים ברכב הוא בעל חשיבות עליונה ומהווה גורם חשוב לבטיחות הנסיעה שלכם על הכביש לכן בכל מקרה שבו יש לכם תקלה כלשהי בצמיג או שאלה, התייעצו עם אנשי מקצוע מומחים העובדים בפנצ'ריות שונות בקריית שמונה שישמחו להעניק לכם שירות איכותי ואמין.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים
זה העסק שלי

פנצ'ר פיקס - רשת

בהנהלת יהודה חיים

אזור התעשיה הדרומי, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דניאל אברי צמיגים

איזון גלגלים, צמיגים, מצברים

אזור המלאכה, קריית שמונה

צמיגי אברי דניאל - צמיגים, תיקון תקרים, איזון גלגלים, מצברים, שירותי גז ביתיים. אזור המלאכה ליד מוסך מוצניק קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

הגליל העליון

מוסכים. הובלות, מכירת רכב. גרירת רכב. מכון רישוי. תח' סונול.

אזור התעשיה, קריית שמונה

הגליל העליון. 70 שנים העליון בתובלה. הובלות, מוסכים, גרירה וחילוץ רכב, מכון רישוי, חשמל ומיזוג רכב, כיווני פרונט, צמיגים ותיקון תקרים, מחסן חלפים, שמנים, מסגריית רכב, שטיפה, פחחות רכב, שירותי מוטורולה, מכירת רכב, תחנת תדלוק סונול.

זה העסק שלי

מוסך שי - שי שירותי רכב

מוסמך משרד התחבורה למכונאות רכב כללי

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

שי שירותי רכב, מוסך מוסמך משרד התחבורה למכונאות רכב כללי. בדיקה דיאגנוזטית ממוחשבת. הכנה לטסט והעברתו, הנחות לעבודות גדולות, שירות מקצועי ומהיר, מחירים נוחים לכל כיס.אפשרות גרירה למוסך. פתוח מ-7.30 עד 17.30. שירות חירום 24 שעות ביממה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים

באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את כל המקומות באיזור קריית שמונה והגליל העליון המתמחים בנושא צמיגים לרכב. אם אתם מחפשים צמיגים בקריית שמונה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים באתר מידעפון בצורה מסודרת ובחיפוש מהיר וקל. באיזור קרית שמונה והגליל העליון תוכלו למצוא מגוון רחב של פנצ'ריות ומרכזים להחלפת צמיגים שבהם תוכלו לבצע טיפולים שונים בתחום הצמיגים לרכב. בין אם יש לכם פנצ'ר בגלגל ואתם זקוקים להחלפת צמיג ובין אם אתם רוצים לבצע החלפת צמיגים כללית. בחירת הצמיגים עבור הרכב שלכם היא בחירה חשובה המהווה פקטור חשוב בחוויית הנסיעה שתהיה לכם ברכב. הצמיגים ברכב משפיעים על מהירות הנסיעה, נסיעה ישרה ללא סטיות ועוד. לכן חשוב לדאוג לצמיגים ברכב על מנת שתוכלו לסוע ברכב בבטחה. צמיגים שהם בשימוש מעל לארבע או חמש שנים הם כבר צמיגים שחוקים, בעיקר עם האקלים החם בישראל ששוחק אותם עוד יותר. נסיעה עם צמיגים שחוקים היא סכנת חיים ויש לבצע החלפת צמיגים מיידית לרכב. באופן כללי, יש להחליף את הצמיגים ברכב מדי ארבע או חמש שנים גם אם הם כביכול נראים תקינים ללא חורים או פנצ'ר. על מנת שתוכלו לבצע החלפת צמיגים בצורה מקצועית ואיכותית אתם מוזמנים להגיע לאחת מהפנצ'ריות בקרית שמונה ולהנות משירות אמין ומקצועי על ידי צוות שיבטיח את הבטיחות שלכם על הכביש. צוות המקום ידע לבחור את הצמיגים המתאימים עבור הרכב שלכם על פי פרמטרים שונים, לבצע את החלפת הצמיגים ולכוון את האוויר בצמיגים וכיוון הזווית של הצמיג מול הכביש על מנת שמשקל הרכב יהיה מאוזן וללא סטיות. לכן חשוב ללכת למקום מקצועי ואמין המתמחה בהחלפת צמיגים ולא להקל ראש בנושא. כאשר אתם מגיעים לקבל טיפול עבור הצמיגים ברכב שלכם, בדקו האם יש לצמיגים שלכם אחריות. כך תוכלו להנות מטיפול מקצועי בצמיגים ללא עלות. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא את כל המידע אודות צמיגים בקרית שמונה והגליל העליון על מנת שתוכלו להנות משירות מקצועי ואמין ומנסיעה בטוחה על הכביש!