באגט שלומי

כשאתם רעבים ולא יודעים מה לאכול גשו לבאגט שלומי בקריית שמונה ותהנו מבגאט שווארמה מפנק או מנת פלאפל חלומי. המקום כשר וניתן להזמין משלוחים באיזור.

מידעפוןמידעפון, 20.5.2018

באגט שלומי קריית שמונה

באגט שלומי – המקום המושלם לשווארמה עסיסית ופלאפל חלומי בצפון

 

רעבים לבאגט חם ועסיסי עם בשרים על האש, סלטים ותוספות? באגט שלומי יכול להגשים לכם חלום. בבאגט שלומי מגישים מגוון רחב של בשרים טריים על האש, עם מבחר גדול של סלטים, רטבים ותוספות. בין אם מתחשק לכם לאכול היום שווארמה בקריית שמונה, לגוון עם מעורב ירושלמי או להנות מפיתה חמה עם קציצות וסלט באגט שלומי הוא המקום בשבילכם. באגט שלומי ממוקם בשדרות תל חי בבניין בסמת, קרית שמונה, על הכביש הראשי. המקום הוא כשר כך שכולם יכולים להנות מהאוכל הטעים שלו. בבאגט שלומי תבחרו את סוג הבשר שאתם רוצים לאכול היום, ותהנו מבשר איכותי וטרי שמונח על האש באותו הרגע במיוחד עבורכם. בבאגט שלומי מגישים מגוון רחב של בשרים החל מקציצות, נקניקיות, מעורב ירושלמי, נקניקיות, פרגיות ועוד. תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול של סלטים בין אם אתם הכי אוהבים בבאגט שלכם טחינה, חומוס, סלט ירקות טרי, סלט כרוב או המון חריף. תוכלו להזמין גם תוספות כמו צ'יפס ולהתפנק עם בקבוק שתיה קרה.

 

באגט שלומי קריית שמונה

 

באגט שלומי מציע מגוון של מנות במחירים משתלמים וארוחות מלאות כולל שתיה ותוספות. בבאגט שלומי יש מקומות ישיבה בהם תוכלו להתפנק ולהנות מהבאגט שלכם אך אם מתחשק לכם היום לא לצאת מהבית, באגט שלומי מציעים שירותי משלוחים לכל האיזור. פשוט התקשרו ובצעו את ההזמנה שלכם דרך הטלפון ושליח יגיע עד אליכם עם באגט חם וטעים במיוחד! בבאגט שלומי תוכלו להנות מארוחת צהריים טעימה או ארוחת ערב בטייק אווי או בישיבה. תוכלו לבחור למלא את הבשרים שאתם רוצים בתוך באגט, פיתה ועוד, תוכלו גם לבחור לקבל את המנה שלכם בצלחת. בבאגט שלומי שומרים על ניקיון, איכות וטריות.תהנו מאוכל טרי ואיכותי, שמוכן עבורכם מכל הלב. אתם יכולים להיות בטוחים שתזכו למנה מפנקת במיוחד בדיוק כמו שאתם אוהבים. בבאגט שלומי תזכו לשירות מצוין ומפנק שדואג לכל מה שאתם צריכים. שירות עם חיוך כך שתמיד תהיו מרוצים ותהנו מאוכל טעים ואווירה מעולה. אז בואו לבאגט שלומי, תהנו מבאגט חם וטרי ממולא בבשרים על האש, סלטים ועוד וכמובן משירות אדיב ומעולה שיפנק אתכם עד הסוף!

צור קשר עם באגט שלומי כאן

 

כתבות נוספות