מילה מאיתנו על המצב הבטחוני בימים אלה.

ביטול הסכם הגרעין של ארצות הברית עם אירן והטלת הסנקציות מצד ארצות הברית ברמה הגבוהה ביותר עליה, מטוסי הקרב החגים באוויר עם רעש מנועי הסילון שמזכיר רעמים בלתי פוסקים והשמועות בימים האחרונים מחזירים אותנו במחשבות לאותם ימים נוראים של ירי טילים מסיבי והפגזות מכל עבר של הגליל העליון. נכון לעכשיו, נשמעים אזעקות צבע אדום ברמת הגולן ולא נצפו נפילות בשטח ישראל. אנו נשתדל לעדכן על המצב באופן שוטף. אתם מוזמנים לשתף אותנו במידע שמגיע אליכם. מאחלים לכל תושבי הצפון לילה שקט.

מידעפוןמידעפון, 10.5.2018

בינתיים רגוע בקריית שמונה

ביטול הסכם הגרעין של ארצות הברית עם אירן והטלת הסנקציות מצד ארצות הברית ברמה הגבוהה ביותר עליה, מטוסי הקרב החגים באוויר עם רעש מנועי הסילון שמזכיר רעמים בלתי פוסקים והשמועות בימים האחרונים מחזירים אותנו במחשבות לאותם ימים נוראים של ירי טילים מסיבי והפגזות מכל עבר של הגליל העליון. אנו, האנשים הבוגרים שנולדו בקריית שמונה ויישובי הצפון למודי הניסיון, אין אנו רוצים לחזור לימים אלה, אבל מה יהיה על הילדים הצעירים שמעולם לא שמעו כל נפץ, איך יגיבו הסטודנטים שמכירים את הצפון כמקום היפה ביותר בארץ? ככל שאנו לא רוצים להאמין שעימות עם אירן או החיזבאללה קרב ובא, צריכים להיות מוכנים לתרחיש שכזה. ממה שהבנו, המקלטים מסודרים ומאורגנים ובמידת הצורך יפתחו לציבור. תושבים המעוניינים לראות את המקלטים במו עיניהם, מוזמנים לפנות לעירייה ונציג מטעם העירייה יגיע עד אליכם.

נכון לעכשיו, נשמעים הדי פיצוצים ברמת הגולן ואזעקות צבע אדום נשמעו ברחבי רמת הגולן.

כרגע אין הנחיות מיוחדות מטעם עיריית קריית שמונה למעט שמירה על העירנות ובמקה וישמעו אזעקות בקריית שמונה יש לפעול על פי הנחיות פיקוד העורף ולהיכנס למרחב המוגן למשך 10 דקות.

במידה ותתקבל הנחייה לפתוח את המקלטים, הציבור יעודכן בהתאם.

אתם מוזמנים להתעדכן כאן, ובדפיי הפייסבוק של עיריית קריית שמונה לחדשות שוטפות.

כתבות נוספות