שלום, ממתינה לך שיחה מלקוח שהגיע מאתר מידעפון…

למדו על השירות החדש של ״מידעפון לעסקים״ ועל האפשרויות החדשות לקידום העסק שלכם במנועי החיפוש והפרסום במידעפון.

מידעפוןמידעפון, 5.5.2018

Meidafon for business

בעלי עסקים נבחרים בגליל העליון, עד כה, לא באמת ידעתם מהיכן אתם מקבלים טלפונים, פשוט עניתם והענקתם שרות ללקוחות שלכם, מה שלא ידעתם, זה שרב השיחות שקיבלתם הגיעו מהאתר מידעפון. ומהיום, נוכל גם להוכיח לכם זאת. בכל שיחה שתתקבל מאתר מידעפון, תושמע הודעה קצרה בראשיתה ולאחר מכן, תוכלו לשוחח עם הלקוח בצד השני. אנו מעניקים את השירות ״מידעפון לעסקים״ למספר עסקים מוגבל וללא תשלום. שירות זה ישפר את קשריכם עם הלקוחות המתקשרים אליכם ויידע אתכם על כל שיחה שקיבלתם או כזו, שפיספסתם בהודעת אס.אמ.אס עם מספר הטלפון של הלקוח, כך, שתוכלו לחזור אליו בקלות.

אנו במידעפון דואגים שתשמרו על קשר יום יומי ותהיו זמינים ללקוחות פוטנציאליים, תקבלו יותר פניות מלקוחות המתעניינים בשרותים שלכם ובסוף היום, תגדילו את הרווחים שלכם.

מידעפון תמיד שם את האנשים והעסקים בצפון במקום הראשון ודאג לסלול דרך קלה ומהירה בין הלקוחות בגליל העליון לבין העסקים הפועלים בקריית שמונה והסביבה.

אנו דואגים לעדכן באופן שוטף את האתר ונשמח על כל שיתוף פעולה מכם על מנת להעניק לאנשים בצפון שירות אמין, מדוייק ומהיר.

מידעפון הוא אחד האתרים החזקים ביותר בארץ והאתר המוביל בצפון לקידום עסקים בכל הסיווגים הקיימים. אנו פועלים מידי יום לקדם את כל קטגוריות העסקים כך שמי שיחפש את הסיווג שלכם במנועי החיפוש, יוכל למצוא אתכם בתוצאות הראשונות בקלות ובמהירות. 

על מנת להגביר את החשיפה שלכם באתר מידעפון ובמנועי החיפוש, מה שימקסם את הרווחים שלכם מדיי יום, אנו מציעים מגוון חבילות קידום ופרסום המשתלמות לכל כיס. אתם מוזמנים לפנות אלינו לתיאום פגישה טלפונית או בבית העסק ונשמח להתאים לכם חבילת קידום ופרסום שתסייע ללקוחות שלכם ליצור קשר אתכם בכל רגע נתון.

צרו קשר כאן

כתבות נוספות