עורך דין בקריית שמונה

עו"ד- ראשי תיבות של עורך דין, אדם העוסק בעריכת דין וייעוץ משפטי בצפון ובכל איזור גליל העליון. בקרב עורכי דין בצפון ישנם מתמחים בתחומים ספציפיים של משפט, כגון: דיני עבודה, דיני מיסים, משפט מסחרי, משפט פלילי, ייעוץ, הכוונה, תביעות ייצוגיות. ישנם משרדים גדולים בצפון המתמחים בכל סוגי תחום עורכי דין. הצורך בעורך דין בצפון ובגליל העליון הוא זכות מלאה ורשאי כל אזרח לבחור אם ייצג את עצמו או לרוב עורך דין מומחה. על כל אזרח  ניתנת הבחירה וחייב להכיר ביתרונות ובחסרונות של הבחירה בעורך דין. עורכי הדין בקריית שמונה התרבו בשנים האחרונות ונעזרים בהם תושבי הצפון , עיריית קריית שמונה , לשכת הרווחה ומשרדים ממשלתיים. עורך דין טוב מאופיין בחסיון לשמור על סודיות כלפי הלקוח. לכל תושב בקריית שמונה והגליל העליון יש זכות בעורך דין , לפני חקירה במטרה להביא את החשוד לכמה שפחות נזק ועוגמת נפש. בקריית שמונה מוסדר עיסוק עריכת דין באמצעות חוק לשכת עורכי דין. סמכות עורך דין בקריית שמונה כמו בכל שאר חלקי הארץ הוא לייצג אדם אחר ולהשתמש בשמו ובמקומו בכל פעולה הנדרשת לפי החוק מול בית משפט. עריכת מסמכים בעלי אופי משפטי, ייעוץ וחיווי דעת משפטיים יש כללי אתיקה על עורך דין בקריית שמונה על פי דין ישראל. מספר עורכי הדין בצפון גבוהה על פי ביקוש. ובעקבות הגידול בצפון של עורכי דין רכזנו במידעפון בעסקים בצפון מספרי טלפון לכל העוסקים בעריכת דין. 

לדף הבא
1234
לדף הקודם
נמצאו 36 עסקים
פרטים נוספים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

סמיר סולימאן

משרד עורכי דין ונוטריון

קניון 8 סנטר, קריית שמונה

סמיר סולימאן משרד עורכי דין ונוטריון ממוקם בקריית שמונה בקניון 8 סנטר קומה 4. המשרד מתמחה במשפט אזרחי, דיני עבודה, דיני נזיקין וביטוח לאומי. בנוסף, משרד סמיר סולימאן מתעסק בנזקי גוף הנגרמים מתאונות עבודה, תאונות דרכים וכו' ותחום נזקי רכוש. עו"ד ונוטריון סולימאן סמיר. משרד עורכי דין ונוטריון. קניון 8 סנטר קומה 4 קריית-שמונה. פקס: 04-6904881

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
פרטים נוספים
עסק מומלץ

אמסלם יגאל, עו"ד נוטריון בורר ומגשר

מרכז מסחרי, קריית שמונה

יגאל אמסלם עו"ד נוטריון בורר ומגשר, מייצג בענייני משפחה (גירושין, גישור, בוררות, הסכמי ממון וכו'). מקרקעין (מכירה או רכישת דירה, דיני תכנון ובניה ועוד), הוצאה לפועל (צ'קים, תובענות, כינוס נכסים, יצוג זוכים וחייבים), חוזים ודיני עבודה. מייצג בבתי המשפט, יעוץ משפטי ואסטרטגי.

זה העסק שלי

אקספרס ביצועים - המרכז הארצי לשירותים משפטיים

ראש פינה

שליחויות ושירותי עזר משפטיים וכלליים לציבור, לעורכי דין ולעסקים 


סנטר הגליל-שער הגפן

ראש פינה

זה העסק שלי

מלצר עמיר - עורך דין, נוטריון ומגשר

יועץ אסטרטגי משפטי

הראשונים 17, מטולה

עמיר מלצר-עורך דין, נוטריון ומגשר. דיני קיבוצים ואג' חקלאיות, הסכמים וצוואות, שירותים נוטריוניים. תיקי נוער-פלילי (ייצוג בבתי משפט, רשויות הרווחה, משרד החינוך). דיני עבודה (תביעות, זכויות, הלנת שכר). דיני צבא. דיני מעמד אישי (נישואין וגירושין, קטינים). דיני בנקאות (תביעות בנקים, הסדרי חוב), פשיטות רגל, הוצאה לפועל. משפטי תעבורה (שכרות, מהירות, תאונות דרכים).

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

עו"ד לוי אלי

מרכז מסחרי, קריית שמונה

עו"ד אלי לוי, כיכר צה"ל 100 מרכז מסחרי קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מנגוני רבקה עו״ד

מיסים, דיני עבודה, ביטוח לאומי

בית אלון, חצור הגלילית

רבקה מנגוני, עורכת דין (יועצת מס): מיסים, דיני עבודה, ביטוח לאומי

שמואל גרציאני, עורך דין ומגשר: צוואות, ירושות, סימני מסחר


אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גילדר פרדי עו"ד, נוטריון ומגשר

גילדר פרדי עו"ד, נוטריון ומגשר. דיני עבודה, מקרקעין, צוואות וירושות, הוצאה לפועל, תביעות כספיות ושיקים חוזרים, יעוץ שוטף לחברות ולעסקים, רישום ומחיקת חברות. קיבוץ שמיר הגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

זנטי מאיר - עו"ד ונוטריון, זנטי עמי עו"ד

ככר צה"ל 120, קריית שמונה

זנטי מאיר - עו"ד ונוטריון, זנטי עמי עו"ד. ככר צה"ל 120 מרכז מסחרי קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1234
לדף הקודם
נמצאו 36 עסקים

בקריית שמונה ואיזור הצפון כמו בכל הארץ התרבו בשנים האחרונות עורכי דין. לצפון הגיעו עורכי דין מהטובים ובני העיר קריית שמונה ומחוצה לה. לא פעם בחיינו הצטרכנו לעורך דין , אם להתייעצות או הליך משפטי קצר או ארוך, פלילי או לאומני ועוד.. במידעפון מדריך העסקים בצפון ניתן למצוא את העורך דין המתאים לכם . לכל תושב מגיע סיוע משפטי לעורך דין מטעם המדינה שייצג אותו בכל דבר ועניין ובכל שלב בחיים לתושבי קריית שמונה והצפון. מקרה ידוע וקשה שהיה בקריית שמונה על אישה שרצחה את בעלה ועורך דין מעולה הצליח בחכמתו ובניסיונו ובכישוריו לשחרר אותה לחלוטין ,מאשמה זו.עורך דין בקריית שמונה נפגש עם אוכלוסיה מגוונת , שברוב המקרים הוא גם מכיר אישית את הציבור בקריית שמונה דבר העוזר פעמים רבות. המקרים מגוונים שונים ומשונים. לדוגמא: עורך דין העוסק ומתמחה בנזיקין. עורך דין העוסק בהוצאה לפועל, שלא מעטים נקלעים בו לחובות עד איחוד תיקים ופשיטת רגל והרס מוחלט של בתים, פה המקום שנכנס העורך דין ופוטר אותם מחובות מיותרים. אגף הרווחה בקריית שמונה מעמיד עורך דין לכל דבר ועיניין וגם בעיריית קריית שמונה יש עורך דין לטובת העירייה ובמוסדות ממשלתיים. עורך דין לעינייני משפחה באיזור הצפון מתמחה בגישור משפטי על החזקת הילדים למשמורת ולמזונות, גירושין ובעלי הון משותף. לכל נושא ועניין הייעוץ, המחיר והמומחיות משתנה מתיק לתיק.  כדאי ורצוי ליצור קשר עם עורך דין בצפון לכל עניין. אם נפגע שמך הטוב או לשמו של העסק ברשותך בצפון ובקריית שמונה פנה לקבלת ייעוץ מאחד עורכי הדין לקבלת ייעוץ חינם. עורך דין ללשון הרע והוצאת דיבה או הטרדה מינית ועוד.. ישנם מקרים המוגשים באופן ישיר לבית משפט ורובם נצטרך עורך דין מוסמך. ישנם קבוצות בצפון שהגישו תביעה לבתי משפט כתביעה ייצוגית(קבוצתית) נגד חברות גדולות וקטנות באיזור הגליל העליון. בעסקים בצפון תוכלו לאתר את העורך דין המתאים ביותר בכל שעות היממה, ניסיון של שנים ועבר עשיר של תיקים מוצלחים בצפון. עורכי דין בני קריית שמונה פתחו משרדים בצפון הנותנים שירות לכל איזור גליל העליון האחד מבניהם עובד בעיריית קריית שמונה , בעל ואישה עורכי דין שפיגל המוכרים בצפון ובכל הארץ. כאמור בעסקים בצפון תמצאו את מגוון התחומים העוסקים בקטגוריית עורך דין בקריית שמונה ולכל איזור גליל העליון שיגיעו ויוציאו אתכם מכל צרה שלא תבוא. רשימת התחומים היא ארוכה: פלילי, תעבורה בצפון הוצאה לפועל בצפון, דיני עבודה, גירושין, מקרקעין, לעינייני משפחה עורך דין ללשון הרע. עורך דין נוטוריון- עורך דין מוסמך לאמת מסמכים מיוחדים המשמשים כראיה לבית משפט בצפון ובכל איזור גליל העליון. גם רכישת דירה בצפון ובכל איזורי הארץ מהווה את אחת הרכישות המשמעותיות ביותר בחיי האדם. סכום הרכישה הגבוה, ומשקלן של התחייבויות גדולות מחייבים אותנו לבדיקות משפטיות מקיפות לכך נזדקק לשני עורכי דין לקניין או מכירת בית בצפון. כדאי לדעת מה צריך לעשות בעזרת עורך דין טוב מקריית שמונה ובכל איזור גליל עליון.