מתפרות בקריית שמונה

בקריית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של מתפרות מעולות המציעות שירותי תיקון ותפירה. באתר מידעפון איגדנו עבורכם את כל המתפרות בקרית שמונה על מנת שתוכלו למצוא את כל המידע אודות מתפרות בקרית שמונה במקום אחד בקלות וביעילות ולהתקשר ישירות למתפרה שבחרתם! בקריית שמונה ישנן תופרות מקצועיות בעלות מתפרות שישמחו לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירותי תיקון ותפירה מקצועיים ובמחירים משתלמים. במתפרות בקרית שמונה תוכלו לבצע מכפלת למכנס, הצרת מכנסיים, הצרת בגדים, תיקון קרעים בבגדים, תפירת שמלות לאירוע בעיצוב אישי, תפירת תחפושות בעיצוב אישי ועוד! אם קניתם בגד חדש ואתם רוצים להצר אותו כך שיתאים בדיוק לגזרה שלכם, או שמדי הצבא גדולים מדי ואתם רוצים להצר מדי צבא, בקרית שמונה תוכלו למצוא מגוון של מתפרות שישמחו לעזור לכם ולהעניק לכם שירות תפירה ברמה גבוהה. תוכלו בנוסף לעשות מכפלת למכנסיים ארוכים, מכפלת לשמלות, תיקון שמלות ועוד! במתפרות בקרית שמונה תזכו ליחס אישי ושירות אדיב ומהיר על מנת שתוכלו להנות מבגדים באיכות גבוהה שמתאימים לכם באופן מדויק!


לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
זה העסק שלי

מתפרת דרך המלך

תפירה מקצועית

רסקו 38, קריית שמונה

מתפרת דרך המלך, מרכז רסקו 38 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דניז

בית אופנה לעיצוב שמלות כלה וערב

נוף חרמון 162, קריית שמונה

בית אופנה לעיצוב שמלות כלה וערב. איפור וסירוק. דניז מעצבת אופנה, מומחית לשמלות כלה וערב 15 שנה. הסטודיו בקריית-שמונה רח' נוף חרמון 162. יש להתקשר לתאום פגישה מראש.

זה העסק שלי

אלכסנדרה מעצבת אופנה

חליפות ערב ושמלות לארועים

בית בוסמת, קריית שמונה

 

אלכסנדרה מעצבת אופנה. חליפות ערב ושמלות לארועים, בדים, סידקית ואביזרי אופנה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

וילונות אלה

עיצוב ותפירת וילונות. עיצוב ומכירת מטפחות ראש.

כיכר צה"ל, קריית שמונה

עיצוב ותפירת וילונות מכל סוגי הבדים.

תיקון לכל סוגי הבגדים.

עיצוב ומכירת מטפחות ראש.

זה העסק שלי

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר...

אולם תצוגה במקום

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר... סוכן מורשה צלון, עיצוב ותפירת וילונות, וילונות סטנדרטיים, כריות, מפות. אולם תצוגה במקום. כל סוגי ההצללה: וילונות ולרטיקלים, תריסי אלומיניום ועץ, גלילות בד, מיקדו, דלתות הרמוניקה ועוד. דלתות מתקפלות המשלבות זכוכית ועץ. חדש! מחלקת פרקטים וטפטים. אזור התעשיה ק.שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קטרין

סטודיו לעיצוב שמלות כלה

החולה, קריית שמונה

קטרין בן דוד סטודיו לעיצוב שמלות כלה. ממוקם ברחוב החולה קרית שמונה. בסטודיו קטרין תהנו מאיפור מקצועי ליום יום, איפור ערב, איפור לאירועים, חתונות ועוד. איפור מקצועי לכלות, עיצוב שיער לכלות וסירוק כלות. בסטודיו קטרין תמצאו שמלות כלה יוקרתיות ממיטב המעצבים.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את כל המתפרות בקריית שמונה על מנת שתוכלו למצוא את המתפרה הטובה ביותר עבורכם ולהנות משירות תיקון ותפירה ללא בעיה. אם אתם מחפשים תופרת מומלצת בקריית שמונה, אתר מידעפון יעזור לכם למצוא את התופרת בשבילכם! מחפשים תופרת לתיקון מכנסיים? רוצים לעשות מכפלת במכנס ארוך מדי? הג'ינס גדול עליכם ואתם רוצים להצר ג'ינס? בקריית שמונה תוכלו למצוא מתפרות מומחיות שמעניקות שירותים תפירה רבים ומגוונים. תוכלו לבחור לתפור שמלת ערב בעיצוב אישי, המתאימה בדיוק לגזרת הגוף שלכן ועם עיצוב מקורי שאין לאף אחת אחרת. התופרת תתאים את השמלה בהתאם למידות הגוף שלך, ובהתאם לסוג הבד שתבחרי, הגזרה של השמלה ועוד. בואי להנות מתפירת שמלות לאירוע בעיצוב אישי על ידי תופרות מקצועיות שישמחו להגשים לך את שמלת חלומותייך! פורים מתקרב ואתם מחפשים תחפושת מקורית? בקרית שמונה תוכלו למצוא מגוון של מתפרות שתופרות תחפושות לפורים בעיצוב אישי ומקורי! יש לכם רעיון לתחפושת ואתם מחפשים את התופרת שתדע לתפור אותו? באתר מידעפון תוכלו למצוא את כל המתפרות בקריית שמונה המתמחות בתפירת תחפושות לפורים. תוכלו להנות מתחפושת מקורית, בעיצוב אישי שאין לאף אחד אחר שיושבת עליכם בצורה הכי מחמיאה שיש! אם את חיילת וקיבלת לראשונה מדי א', הם בוודאי לא מתאימים לגזרת הגוף שלך. בקריית שמונה תוכלי למצוא מתפרות מקצועיות המתמחות בהצרת מדים בהתאם לתקן הצבאי וישמחו להצר את המדים שלך בצורה מהירה ומקצועית על מנת שתהני ממדים מוצרים המתאימים לגזרת הגוף שלך! בקריית שמונה תוכלו למצוא מתפרות המעניקות שירותי תפירה רבים ונוספים, ביניהם תיקון קרעים בבגדים, תיקון חורים, הצרת בגדים ועוד. אם יש לכם בגד שתמיד רציתם לתפור ולא מצאתם בחנויות, זו ההזדמנות שלכם. תוכלו למצוא מגוון של מתפרות בקריית שמונה שיוכלו לתפור עבורכם את הבגד עליו חשבתם. תוכלו להנות בנוסף משירותי הרחבת בגדים בעזרת גומי, תפירה במכונת תפירה, תפירה ידנית ועוד. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את כל המתפרות באיזור קרית שמונה והגליל העליון על מנת שתוכלו להנות משירותי תפירה מקצועיים.