מאפיות בצפון

רשימה ארוכה של מאפיות בצפון הארץ הנותנות שירות לכל איזור הגליל העליון, המשווקות גם לאיזור המרכז . מאפיות בקריית שמונה איכותיות, ייחודיות ובמחירים השווים לכל כיס. על מנת ליהנות לקנות ולאכול במאפיות אלו ריכזנו עבורכם מטיילי הצפון את מיטב המאפיות עם מספרי טלפון וכתובות בקריית שמונה בכדי להגיע אליהם בזריזות למאפים הטריים והטעימים ולהמשיך לטייל בצפון הרווי חוויות . כאן תמצאו את המאפיות בעזרת מידעפון השייך לעסקים בצפון ובקריית שמונה בפרט. לפני היציאה לצפון או בהגיעכם לגליל העליון תוכלו להיעזר במידעפון להגיע וליהנות משלל המאפים בכל מיני טעמים, צורות, צורות אפיה. ואפילו לחם בית ביתי הנמכרות במכולות שכונתיות או מרכזיות בעיר קריית שמונה וסביבתה. מגוון פיצות תוכלו למצוא במאפיות פרטיות ובכן גם פיצריות בקריית שמונה. "פיצה העמק" הוא אחד הסניפים הפרוסים בכל חלקי הארץ. פיצה האט המוכרת בעולם הגיעה גם לקריית שמונה.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
זה העסק שלי

מאפיית פת הגליל

מתמכרים לטעם

מרכז צבי, קריית שמונה

מאפיית פת הגליל - מתמכרים לטעם. מבחר לחמים ומאפים. לחמי מחמצת, לחמי דיאטה, לחמניות, חלות, באגטים, פיתות, ג'אבטות, עוגות הבית. אפיה במקום. טרי יום יום.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מאפיית אור לחמים ומאפים

מתקבלות הזמנות לאירועים

מתחם מבנה, קריית שמונה

מאפיית אור לחמים ומאפים, מבחר לחמניות וחלות לשבת, לחמים מקמח מלא דל קלוריות, באגטים, בורקסים בטעמים. לשירותכם כריכים עם תוספות, סלטים, שקשוקה וצ׳יפס. שתיה חמה וקרה. קפה הפוך ואספרסו, תה במבחר טעמים. לנוחותכם 40 מקומות ישיבה. מתקבלות הזמנות לאירועים בבית הכנסת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מינימרקט לב העיר

בניין לב העיר, קריית שמונה

מינימרקט לב העיר ממוקם בבניין לב העיר בקריית שמונה. במינימרקט לב העיר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במחירים זולים ובנוחות! במינימרקט לב העיר בקריית שמונה תוכלו לרכוש בסיטונאות שתייה קלה, אלכוהול, מבחר של יינות, סיגריות, פירות וירקות טריים ועוד.  

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

פתפותים - לחמים ומאפים מקמח כוסמין

מאפים ללא גלוטן

יסוד המעלה

פתפותים - לחמים ומאפים מקמח כוסמין, לחם נטול גלוטן.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מאפיית לחמנו

אופים בריאות וטעם כבר 60 שנה

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

מאפיית לחמנו, מאפיה מרחבית מאז 1950. מוצרי מאפה טריים יום יום. שירות 24 שעות ביממה. שיווק בלעדי בכל מרחב הצפון. תקני איכות ברמה בינלאומית. מוצרי הבריאות שלנו "בראשית" ו"לחם אדמה אורגני" ברשתות השיווק ובמכולות. אזור תעשיה דרומי קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מירב המאפים

מרכז צבי, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

קונים, אוכלים חיים ונהנים בגליל העליון ובכל אזור הצפון. ישנו מגוון איכויות מקצועיות, אמנים, יוצרים וספקים נהדרים בקריית שמונה ובגליל העליון שישמחו להעביר לכם חווית קניה נפלאה ושירות אישי. בקריית שמונה כל מאפיה יש את הטעם המיוחד לה ובמחירים השווים לכל כיס. אחת המאפיות הגדולות והמובילות בצפון היא מאפיית לחמנו מאפיה מרחבית מאז 1950 המספקת כל יום לקריית שמונה לאזור הגליל העליון המשווקת לצה"ל ומספקת לבסיסים הקרובים בצפון. המאפיה מרחבית בקריית שמונה משווקת לרשתות הגדולות בקריית שמונה וכל אזור הצפון ובמכולות שיווק בלעדי באזור התעשייה הצפוני של קריית שמונה. גם לבית חולים הצפוני "זיו" במשך כל השנים סיפקה המאפיה המרחבית בקריית שמונה. ובשנים האחרונות המאפיה המובילה בצפון החלה לספק גם לאזור המרכז. ישנן מאפיות קטנות שכונתיות ומרכזיות במרכז קריית שמונה ולכולן המלצות חמות. מאפיות בצפון ערוכות להזמנות גדולות כגון: אולמי אירועים בצפון, שבתות חתן, אזכרות, בסיסים, בתי חולים ועוד.. בעסקים בצפון תוכלו להכיר את המאפיות . בקריית שמונה נפתחים קורסים לאפיה בצפון . לכל אלו המאפיות בצפון יש תעודות כשרות ואישור של משרד הבריאות. בכדי להגיע לצפון לא צריך להביא לחם, פיתות וכל סוגי המאפה הכל נמצא כאן בהישג יד. מאפיות מובילות ברמה גבוהה. אפשר למצוא גם את סוגי הלחם והמאפים ללא גלוטן, קמח מלא , לחם מחמצת ,לחמי דיאטה, באגטים פיתות, ג'פטות וכל לחם בריאותי אחר הדואגים לבריאות תושבי הצפון. מאפייה שכונתית ברחוב שפרינצק המספקת לאפות לכל בתי העסק בקריית שמונה למכירת שווארמה , פלאפל ועוד.. הלחמים נאפים טרי בהשגחת משגיח כשרות מקריית שמונה. בעסקים בצפון בקטגוריית מאפיות תוכלו למצוא את המאפיות בקריית שמונה ואין זה משנה היכן גרים. פת הגליל- קריית שמונה מאפיית אור -קריית שמונה, מאפית לחמנו , מאפיית כהן ועוד הנותנות שירות לכל אזור הצפון.