כלי עבודה בצפון

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 8 עסקים
זה העסק שלי

אילן - משתלה ומרכז גינון בשדה אליעזר

הכל לחקלאי ולגן

שדה אליעזר

אילן - משתלה ומרכז גינון בשדה אליעזר, בריכות נוי, תאורת גן, משתלה, אבני מדרך, חיפוי קרקע, מערכות השקיה, כלי עבודה, ציוד קמפינג, אביזרי נוי ומתנות, כדים, עציצים ועוד.... שעות פתיחה: א-ה 9.00-18.00 - יום שישי 9.00-15.00. בשבת סגור.

זה העסק שלי

רום צפון

פתרונות הרמה ושינוע

צומת כ"ח, קריית שמונה

רום צפון - פתרונות הרמה ושינוע. השכרה ומכירה: במות הרמה, גנראטורים, מלגזות, זרועות הרמה, רכבים חשמליים, פיגומים, מנופים, במות למופעים. צומת כח הגליל העליון.

זה העסק שלי

מספק הגליל

מיסודו של טיאר ניסים ז"ל

רסקו 1, קריית שמונה

א.ג. מספק הגליל - טיאר, הספקה טכנית והכל לבניין. דודי שמש כרומגן. החלפת צילינדרים רב-בריח.

רסקו 1 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

המגרש הגדול לבניה בע"מ

כלי עבודה וחומרי בניין

אזור התעשיה, קריית שמונה

המגרש הגדול לבניה בע"מ - יבוא קרמיקה, כלי עבודה וחומרי בניין. אולם תצוגה לריצוף, כלים סניטריים, ג'אקוזי, ברזל בניין, מלט, חול, צבעים, זפת, מחיצות גבס, ביוב ומכסים ועוד. אזור התעשיה מול דב מוטורס קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אוחנה סנטר

בית מסחר למתכות בא"ת צפוני והספקה טכנית בא"ת דרומי

א.תעשייה, קריית שמונה

באזור תעשיה דרומיאוחנה סנטר מבחר כלי עבודה מקצועיים, ציוד ריתוך, ציוד בטיחות. הספקה טכנית פרופילים, ברזל מקצועי, פחים, איסכורית, רתכות, ברגים, צבעים, צנרת, גנרטורים, ארגזי כלים ועוד.

 באזור תעשיה צפונירוברט אוחנה

בית מסחר למתכות ומסגריה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

כל ציוד

מכירה ושיפוץ כלי עבודה

אזור התעשיה, קריית שמונה

כל ציוד - מכירה ושיפוץ כלי עבודה מכניים-מוטוריים וציוד חקלאי. גנרטורים, קומפרסורים, משאבות, מסורים, חרמשים, מכסחות.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

טכניקה עובדיה

חומרי בניין ואספקה טכנית

שד' תל חי 4, קריית שמונה

טכניקה עובדיה - חומרי בניין, צבעים וכלים סניטריים. כביש ראשי שד' תל-חי 4 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שטילמן רמי - שלרם שיווק

שירות לציוד גינון ממונע

יסוד המעלה

שטילמן רמי - שלרם שיווק, תחנת שירות, מכירה והשכרה לציוד גינון ממונע. יסוד המעלה הגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 8 עסקים

כלי עבודה בצפון
לא מעט אנשי מקצוע, מתחומים רבים ומגוונים, זקוקים לכלי עבודה מסוגים שונים. בין אם אתם שיפוצניקים, נגרים, שרברבים או סתם אנשים פרטיים שאוהבים לעבוד בבית עם כלי עבודה, תהיו זקוקים מין הסתם לכלי עבודה איכותיים ככל האפשר. את החברות העוסקות בתחום חשוב זה, תוכלו לאתר באמצעות אתר מידעפון, מדריך העסקים והתושבים של הצפון. עוד על כלי עבודה בצפון בכתבה הבאה.

מי צריך כלי עבודה בצפון?
כמעט כל איש מקצוע העוסק בתחום בו הוא צריך לתקן, לשפץ או לתת שירות בתחום טכני, חייב כלי עבודה מתאימים. ישנם סוגים רבים של כלי עבודה, והחברות העוסקות בתחום זה, משווקות בדרך כלל את כל (או רוב) סוגי כלי העבודה הקיימים (יש גם חברות המתמחות בתחומים ספציפיים). ישנם כלי עבודה מסוגים רבים ומגוונים, בין היתר - כלי עבודה חשמליים (מקדחה חשמלית, מסור חשמלי ועוד), כלי עבודה ידניים (פטיש, מברג, צבת ועוד), כלי עבודה לגינון (למשל - מפוח, מכסחת דשא, כלי גינון ועוד), כלי עבודה לנגרות, כלי עבודה לניקיון, כלי עבודה לצנרת ועוד. כל איש מקצוע צריך כמובן לדעת אילו כלי עבודה הוא צריך. אז בין אם אתם אנשי מקצוע העובדים בחיפה, עכו, נהריה, קצרין או קריית שמונה, אם אתם זקוקים לכלי עבודה, כדאי לכם ליצור קשר עם חברה איכותית העוסקת בתחום זה. ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות מידעפון.

כלי עבודה בצפון - חברות מובילות
כמו בכל תחום בו מחפשים אנשי מקצוע איכותיים, החוכמה היא להגיע אל הטובים ביותר שגם גובים מחירים סבירים. אין זו מלאכה פשוטה ויש להשקיע בכך לא מעט זמן ומחשבה. מדריך מידעפון יסייע לכם במשימה זו. יש לא מעט חברות איכותיות מאוד באיזור הצפון, העוסקות במכירה ושיווק של כלי עבודה, בין היתר: רוברט אוחנה, א. ג. מספק הגליל, אחים אטיאס, המגרש הגדול לבניה - כלי עבודה וחומרי בניין, טכניקה עובדיה, כל ציוד מכירה ושיפוץ כלי עבודה ועוד. מומלץ מאוד, בתחום כה תחרותי, להשוות מחירים, לבצע סקר שוק מקיף ומעמיק ולקבל כמה שיותר המלצות אודות כל עסק עימו בחרתם לעבוד.