טורטייה מקסיקנית בצפון

מחפשים טורטיות בצפון? באיזור הצפון תוכלו למצוא אינספור מסעדות וברים שמגישים טורטיות במגוון סגנונות וטעמים. מתחשק לכם לאכול טורטייה מקסיקנית אמיתית מקמח תירס? מוגשת חמה וקריספית עם מילוי טעים? באיזור הצפון, החל מחיפה ועד קריית שמונה תוכלו למצוא בדיוק את הטורטייה שאתם רוצים! מגוון טורטיות, במגוון מילויים ותוספות, טורטייה עם בשר, טורטייה עם חזה עוף, טורטייה צמחונית ועוד! תוכלו לבחור מגוון של ממרחים ורטבים טעימים שישדרגו לכם את הטורטייה לרמות אחרות כמו ממרח גוואקמולי, רוטב ספייסי מיונז, רוטב שום ודבש ועוד! יש מסעדות רבות כמו מקסיקנו טורטייה בר בקריית שמונה שמגישות טורטיות שהן מכינות בעצמן במקום, כך שתוכלו להנות מטורטייה חמה וטרייה שהוכנה במיוחד עבורכם לפני דקות ספורות! אם מתחשקת לכם טורטייה מקסיקנית אמיתית, תוכלו למצוא מגוון של מקומות שמגישים את הטורטייה בסגנון המקורי במילוי של גוואקמולי, שעועית מבושלת, אורז, חזה עוף ועוד. על מנת שתמצאו את המקום המושלם עבורכם להזמנת טורטייה חמה וטעימה אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את הרשימה המלאה של כל המסעדות והברים שמגישים טורטיות באיזור הצפון!

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 1 עסקים
זה העסק שלי

מקסיקנו טורטיה בר

מרכז צבי, קריית שמונה

מקסיקנו טורטייה בר הינה אחת המסעדות המפתיעות בקריית שמונה. במקום ניתן להינות ממגוון רחב של טורטיות קריספיות וטריות עם מגוון רחב של תוספות. המקום ממכר. ניתן להזמין משלוחים. פתוחים עד השעות הקנות של הלילה.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 1 עסקים

יש לכם חשק לטורטייה חמה וטרייה במילוי טעים וצ'יפס בצד? אתר מידעפון איגד עבורכם את כל המקומות באיזור הצפון החל מחיפה והקריות ועד קרית שמונה שמתמחים בהכנת טורטיות טעימות במיוחד! תוכלו להזמין טורטייה בגדלים שונים, ועם מילויים שונים כגון בשר בקר, חזה עוף, פטריות, מילוי צמחוני ועוד! תוכלו לבחור לשדרג את הטורטייה שלכם לסגנון מקסיקני מקורי ולמלא אותה בשעועית אפויה, אורז וממרח אבוקדו מטריף. מלבד המילויים האלה תוכלו לבחור מלא תוספות כמו סלטים, סלט סלסה חריף, סלט כרוב, חסה וכולי. וכמובן איך אפשר בלי להוסיף רטבים מיוחדים אל תוך הטורטייה שמשלימים את המנה ומוסיפים את הטעם האחרון. תוכלו למצוא רטבים משוגעים כמו ספייסי מיונז, רוטב שזיפים, רוטב שום דבש, צ'ילי חריף או מתוק ועוד המון נוספים! אם בא לכם לשמור היום ולהשאיר את הטורטייה בצד, יש מסעדות רבות שמלבד טורטייה מגישות גם מנות נוספות כמו סלט עשיר עם חזה עוף מוקפץ או בשר בקר מוקפץ, צ'יפס מעולה מתובל ועוד. באיזור הצפון תמצאו אינספור מקומות שמגישים טורטיות גם עד השעות הקטנות של הלילה. מתחשק לכם נשנוש טעים אחרי יציאה? בא לכם להתפנק בטורטייה באמצע הלילה? היכנסו לאתר מידעפון ותמצאו מסעדות רבות שמגישות טורטיות בכל שעות היום והלילה! אם בא לכם היום להתפנק ולא לצאת מהבית, ברוב המסעדות תהנו משירות משלוחים שישמח להביא את הטורטיות שתזמינו אליכם עד הדלת! לכם רק יישאר להזמין ולחכות לטורטיות חמות וטעימות שיחכו לכם בכניסה לבית. אם בא לכם במיוחד טורטייה טעימה וטרייה שהוכנה במקום, יש מסעדות רבות שמכינות את הטורטיות מאפס כמו מקסיקנו בקריית שמונה ומגישות טורטיות חמות וטעימות שהוכנו במיוחד עבור הלקוחות באותו הרגע. כמה כיף לאכול טורטייה חמה וקריספית שהוכנה בעבודת יד מקמח תירס ולמלא אותה בכל התוספות והרטבים שאתה אוהב. אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל המסעדות והמקומות באיזור הצפון שמגישים טורטיות חמות וטעימות על מנת שתוכלו למצוא את המסעדה הקרובה ביותר אליכם ולבצע הזמנה מהירה וקלה.