זה העסק שלי

דוקטור בייבי

מוצרים לתינוקות

מתחם מבנה בתוך כפר השעשועים, קריית שמונה

דוקטור בייבי נמצא בתוך כפר השעשועים במתחם מבנה קריית שמונה. בדוקטור בייבי תמצאו את כל האביזרים והציוד לתינוקות, ילדים בגיל הרך ואמהות. מגוון של עגלות לילדים בדגמים שונים, עגלות עם בולמי זעזועים, עגלות עם מסנני קרינה, עגלות עם אמבטיה מובנית ועוד.

בנוסף תמצאו גם כיסאות בטיחות לילדים ותינוקות במבחר דגמים העומדים בתקן. בוסטרים לילדים, סל קל לתינוקות, לנשיאה קלה ושמירה על הבטיחות. מנשאים לתינוקות, מנשאי בד בקשירה ידנית, מנשאים בדגמים חדשים לנוחות האולטימטיבית בנשיאת התינוק וקשירה מהירה ונוחה. דוקטור בייבי קריית שמונה מציע מגוון של בגדי ילדים ותינוקות בכל הגילאים. בגדי תינוקות, אוברולים לתינוקות, סינרים, חיתולים, פיג'מות לילדים ועוד. מוצרים לאם ולתינוק בדוקטור בייבי מתחם מבנה קריית שמונה. כל המוצרים לאם, החל מרפידות הנקה, מכשיר לשאיבת חלב, סינרי הנקה מעוצבים.

דוקטור בייבי מציע מגוון מוצרים לתינוקות בקריית שמונה, לאם ולילדים בגיל הרך מהחברות המובילות בתחום ציוד לתינוקות וילדים בארץ ובעולם. תוכלו להצטייד בכל מה שאתם צריכים לקראת הצטרפות תינוק חדש למשפחה ולהעניק לילדכם ולכם נוחות, בטיחות ע"י מוצרים איכותיים.