שמאים

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 2 עסקים
זה העסק שלי

אלברק יוסף עורכי דין, נוטריון ושמאי מקרקעין

מתחם הגפן סמוך לתדמית, קריית שמונה

אלברק יוסף עורכי דין, נוטריון ושמאי מקרקעין. נזיקין, מקרקעין, משפחה, חוזים ותביעות כספיות, פלילי תעבורה והוצאה לפועל. זמינים ליעוץ  ראשוני טלפוני. כתובתנו החדשה: מתחם הגפן באזור תעשיה דרומי, סמוך לתדמית קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

יונה סורדו - שמאי מקרקעין

חבר לשכת שמאי מקרקעין בישראל

מרכז מסחרי ת"ד 268, קריית שמונה

הערכות שווי מקרקעין וחוות דעת מומחה לבתי משפט בכל תחומי שמאות המקרקעין, השגות למס שבח, פירוק שיתוף, תביעות פיצויים (סעיף 197), היטלי השבחה, חוו"ד לצורך ערר לממ"י. משמש כשמאי הוועדה המקומית לתו"ב קריית-שמונה, מצוי ברשימות בכל הבנקים למשכנתאות ונציג הצפון במשרד ברקובסקי שמאות והנדסה אזרחית לצורך הערכות שווי לבנקים מסחריים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 2 עסקים

שמאים בצפון

בין אם אתם גרים בקרית שמונה, חיפה, עכו, נהריה או בכל מקום אחר בצפון, יש סיכוי גדול שתזדקקו לשמאי איכותי, במקרה ואתם קונים או מוכרים דירה. תחום השמאות הוא תחום מורכב והערכת שווי של דירה היא לא עניין של מה בכך... בשנים האחרונות שוק הנדל"ן נמצא בתנופה גדולה, ולשמאים, בכל רחבי הארץ (וגם באיזור הצפון), יש עבודה רבה. בכל שבוע נמכרות ונקנות דירות רבות באיזורים רבים בצפון (רמת הגולן, איזור הגליל, איזור הכנרת ועוד), ולכן יש חשיבות רבה למקצוע השמאות ולאיכות של השמאים באיזור זה! כל מי שמחפש שמאים איכותיים באיזור הצפון יכול להיעזר בשירותים של מידעפון - מדריך העסקים של הצפון.

מי צריך שמאים בצפון?

כמעט כל מי שקונה דירה או נכס נדל"ן בצפון הארץ או לחילופין מוכר נכס שכזה, זקוק לשירותים ל שמאי מקצועי, בין אם לטובת קבלת משכנתא מהבנק או על מנת להעריך את שווי הנכס. ישנם שמאים בצפון המתמחים בדירות למגורים וישנם שמאים בצפון המתמחים יותר בתחום העסקי. רוב השמאים האיכותיים מתמחים בכל התחומים ויוכלו לתת לכם הערכה מדוייקת מאוד באשר לשווי של הנכס שלכם או של הנכס שאתם רוצים לרכוש.

שמאים בצפון - דגשים מרכזיים

כל מי שזקוק לשמאי באיזור הצפון, צריך לדעת כי המדובר בתחום מורכב למדי ולכן מומלץ לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר. השמאי הוא איש המקצוע המרכזי הקובע את ערך הדירה ויש לו השפעה ישירה על הסיכוי שלכם לקבלת משכנתא מהבנק. הוא גם משפיע מין הסתם על המשא ומתן עם המוכר או עם הקונה, ולכן, בין אם אתם מוכרים דירה או קונים דירה, כדאי שהשמאי שמבצע את הערכת השווי יהיה אמין, מקצועי ובעל ניסיון ומוניטין. המדובר בתחום תחרותי למדי, ולכן מומלץ לבצע סקר שוק מקיף, להשוות מחירים וללכת על השמאי שיש לו את השילוב המנצח של ניסיון מקצועי רב ומחירים נוחים.

מידעפון - מדריך העסקים של הצפון מאגד בתוכו את העסקים ובעלי המקצוע המובילים באיזור הצפון. ניתן למצוא במידעפון גם רשימה של שמאים מעולים כדוגמת בדק שמאים - שמאי מקרקעין וליקויי בניה, יונה סורדו - שמאי מקרקעין, רמי יחזקאלי - שמאי מקרקעין ועוד. באמצעות מידעפון תוכלו להגיע לא רק לשמאים המובילים באיזור הצפון אלא גם למוסכים, לחשמלאי רכב, לנהגי המוניות ולבעלי מקצוע נוספים העוסקים בתחום הרכב והתחבורה.