שלטים בצפון

ענף השלטים בקריית שמונה כמו כל תחום בצפון הוא מהמתקדמים . אך אל לנו לשכוח שבקריית שמונה היו ימים בהם בתי דפוס המייצרים שלטים בצפון היו מעטים ודלים. לפני 30 שנה היה מקום אחד בקריית שמונה שבכדי לעשות שלט אחד היה מצריך שבוע שלם של עבודת יצירה ואומנות בהתחשב שלא היו מחשבים והכל היה יציר כפיו של האומן. הכישרון והיוזמה של בני העיר קריית שמונה הביאו אותם היום להצלחה בתחום השלטים בעזרת המחשוב וניסיון רב שנים. הדרך להצלחה בתחום השלטים בקריית שמונה הייתה רבת שנים. כיום ישנם שלטים משוכללים שהגיעו גם לצפון, בקריית שמונה נתלה השלט הראשון ברחוב הראשי שלט חוצות מואר ויפה שנפגע אפילו מקטיושה, באותם ימים. השלט מפרסם את העסקים בצפון ואירועים בקריית שמונה והסביבה. הראשון מסוגו בקריית שמונה. נושא השילוט בשטחים ציבוריים בקריית שמונה לא היה מסודר. בעלי השלטים והמפרסמים קיבלו מכתבים ודוחות עד שיגיעו להסדר. תושבי בניין בקריית שמונה הציבו שלטים וסימנו חניות ללא אישור והסכמת הדיירים ואז החלו סכסוכים עד שהגיעו פקחים שהסירו את השלטים ללא אישור עיריית קריית שמונה.

כיום הועבר כל נושא השילוט בקריית שמונה לחברה הכלכלית , כולנו צריכים להבין שיש חוק בקריית שמונה. בשעה טובה ולאחר שנים של המתנה שילוט חדש ברחבי קריית שמונה בעלות 280 אלף ש"ח הנועד לשפר את רמת ההמצאות של תושבי קריית שמונה והמבקרים בעיר ומוסדותיה. ובשנים האחרונות הוחלפו שלטים המוצבים ברחובות מישנים לחדשים. ניתן לראות שינוי חיובי בהצבת שלטים אחידים לאורך שדרות תל חי בקריית שמונה ובמקומות נוספים בצפון. תושבי הצפון נעזרים בשילוט להעביר מסרים מתחלפים אותם יבקשו להעביר לציבור וכן הודעות כלליות לתושבי קריית שמונה ולכל אזור הצפון הגליל העליון ולכל המבקרים מהארץ ומהעולם בצפון.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 8 עסקים
זה העסק שלי

שלטי גיל

קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

היי סיין שלטים

צח"ר, ראש פינה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

עגלת שילוט עם רשיון לחניה ולשילוט

על בסיס חודשי - אופיר

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

עגלת שילוט להשכרה על בסיס חודשי, עם רשיון לחניה ולשילוט. מותאמת לחניה במתחמים שונים בהתאם לבחירת הלקוח. העסק שלך ייראה יותר במרחבי העיר והגליל.


לעגלת השילוט שלנו

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

פרסום שלטי פלריג

פרסם כאן בכסף קטן

אזור תעשיה צפוני, קריית שמונה

פרסום שלטי פלריג. הפקת שלטי פלריג לכל הארץ - לא משנה איך תקראו לזה, מה שכן משנה זה המחיר. בניית לוגו לעסקים, שילוט חוצות, שמשוניות, הפקות לבחירות, הדפסה דיגיטלית. אזור תעשיה צפוני: מתחם עסקים אחים אלקובי.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שילוט פלוס

אזור התעשיה, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דלתות שושן אומנויות

פנים וחוץ, מעוצבות מהחברות המובילות

אזור התעשיה, קריית שמונה

דלתות שושן אומנויות, מבחר דלתות כניסה ודלתות פנים בשלל דגמים וצבעים. דלתות מתכת, דלתות מתקפלות, מעוצבות, מתרוממות. מסגריה, שירותי פריצה, שלטי פח, שלטים מוארים, שלטי עץ, שמשוניות, גדרות דקורטיביים. שיפוצים כלליים, שירותי פריצה 24 שעות ביממה. מכירה והתקנה, שירות תיקונים. מתחייבים לשירות הטוב ביותר.

זה העסק שלי

צפון שלטים

צח"ר, ראש פינה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ינקי אילן ושלומי

מפעל ליצור שלטים בע"מ

אזור התעשיה, קריית שמונה

ינקי אילן ושלומי מיתוג וייצור שלטים בע״מ,

מפעל לייצור כל סוגי השלטים.

התחייבות לשירות הטוב ביותר!

רח׳ תרשיש אזור תעשיה דרומי קריית-שמונה.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 8 עסקים

הצלחת עסק תלוי גם בפרסום. הרכיב להצלחתו הוא השלטים. שלט- הוא אמצעי פרסום הכוונה או אזהרה לתושבי הצפון וגליל העליון. שלט חוצות- שלט לפרסומת המוצב במקום ציבורי בקריית שמונה. שלטי רחוב- בקריית שמונה יעזרו למבקרים בצפון לזהות כבישים ורחובות גם עבור כבישים צדדים ושכונות בקריית שמונה. ניתן למצוא שלטי רחוב מודרניים על עמודי חשמל או עמודים המיועדים לשלטים בצפון ובאישור עיריית קריית שמונה. בקריית שמונה למצוא את כל בעלי המלאכה בתחום השלטים .לפני בחירות לכנסת ישראל או לרשות עיריית קריית שמונה, כל מתמודד יצטרך לפרסם בעזרת שלטים ובסוג שיבחר ובתקציב המתאים לנבחר בקריית שמונה. קריית שמונה ותושבי העיר מלומדים במלחמות והפגנות ולכל דבר ועניין הדפיסו שלטים לדוגמא: חדר מיון קדמי בקריית שמונה שנסגר וחוסר אונים הוציא לרחובות קריית שמונה תושבים להפגנות שנערכו ברחובות מרכזים והתושבים החלו מאבק והכינו שלטים ונעזרו בשילוט לטובת הצפון והגליל העליון. במידעפון , עסקים בצפון תוכלו ליהנות ממגוון שלטים שיצליחו להעביר את המסר שלכם ביעילות. בקריית שמונה נפתחו עם השנים מפעלים להכנת שלטים והדפסת שלטים על פלריג, שלטי חוצות, תליית שלטים עם אישורי עבודה בגובה. הדבקת שלטים על בניינים גבוהים, שלטים מודבקים על רכבים לפרסום העסק בצפון, משלוחים מקריית שמונה לכל רחבי הארץ שילוט דיגיטלי  ועל פח. שלטים לעסק, שלטי תלת ממד, שלטים סולאריים עמידות במזג האוויר החורפי של הצפון , שירות מהיר ומקצועי. משלט לדלת הכניסה לבתים בקריית שמונה ועד לשלטים גדולים וגבוהים לאזור הצפון ולבעלי רכבים שילוט לרכב בצפון. בעלי המקצוע מאזור קריית שמונה . בכדי שיוכלו לראות את העסק שלך ולהכיר את הצפון לכוון את הנופשים הרבים הפוקדים את הגליל העליון, כדאי לחשוב לשדרג לשפר את השלטים בקריית שמונה בעזרת המומחים לשילוט. חלקם מבעלי העסק בייצור שלטים בצפון , מתמקמים באזורי תעשיה בקריית שמונה וחלקם בתוך קריית שמונה. ייצור של שלטים קטנים לבית נמצאים בקניונים ומרכזי קניות כמו ביג , קניון 8, קניון נחמיה. ישנם בעלי ייצור שלטים הנמצאים באזורי תעשייה כמו ינקי שילוט באזור תעשיה דרומי קריית שמונה ועיצוב בשילוט נמצא באזור תעשיה צפוני של קריית שמונה. שלטי גיל נמצא בתוך רחוב שכונתי בקריית שמונה. לכן הצעד הראשון לבניית מודעות ושילוט עבור העסק מתחיל בבחירת אחד העסקים בתחום ייצור השלטים בקריית שמונה עם מיטב החברות משלב התכנון , הגרפיקה , המוצר, ועד הקמת והעמדת השלטים בכל אזור הצפון. מידעפון יעזור לכם להגיע ליעד ולהצלחה בצפון ולכל אזורי הארץ.