ריצוף קרמיקה בצפון

באיזור הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי עסק שמתמחים בריצוף קרמיקה. ריצוף קרמיקה לבית או לגינה מעניק לבית עיצוב חמים, נעים ועמיד. באיזור הצפון תוכלו למצוא את כל סוגי מרצפות הקרמיקה לבית ולגינה במגוון של גדלים, צבעים וטקסטורות. בחירת סוג הקרמיקה הנכונה עבור ריצוף הבית שלכם היא בחירה חשובה ויש להשקיע בה מחשבה. בחירה נכונה של מרצפות קרמיקה לבית תעניק לכם מרצפות קלות לניקיון ועמידות בפני נוזלים ולחות לאורך זמן. יש להתאים את סוג המרצפות בהתאם לאופי הבית ולצרכיי דייריו על מנת שהתוצאה תהיה האידיאלית והטובה ביותר עבור הבית. לשם כך תוכלו לקבל ייעוץ איזה ריצוף קרמיקה הוא הטוב ביותר עבורכם במגוון של חנויות באיזור הצפון והגליל העליון. תוכלו להנות מבחירה נכונה של קרמיקה איכותית לכל החיים. באיזור הצפון ישנן חנויות רבות שמציעות ריצוף קרמיקה ואריחי קרמיקה עדכניים ומעוצבים, אריחי קרמיקה מצוירים, אריחי קרמיקה נגד החלקה ועוד סוגים רבים. בחירת מרצפות קרמיקה לבית, ריצוף קרמיקה למטבח, ריצוף קרמיקה לאמבטיה ועוד יעניק לכם עיצוב פנים נעים לבית ובעיצוב אישי שלכם. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את כל המקומות באיזור הצפון שמציעים ריצוף קרמיקה במגוון של סוגי אריחים על מנת שתוכלו לרצף את ביתיכם איך שאתם אוהבים תוך קבלת ייעוץ מקצועי.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 8 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

מגוון קרמיקה ושיש

כל סוגי הקרמיקה לבית

איזור התעשייה הדרומי, קריית שמונה

במגוון קרמיקה תוכלו למצוא היצע רחב של סוגי קרמיקה ואבנים איכותיים. אריחי קרמיקה ייחודים שמיובאים מאיטליה, יעניקו לבית שלכם עיצוב מיוחד ויוקרתי. תוכלו להתרשם מסוגי הקרמיקה של מגוון קרמיקה באולם תצוגה באיזור התעשייה הדרומי בקריית שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

טכניקה עובדיה

חומרי בניין ואספקה טכנית

שד' תל חי 4, קריית שמונה

טכניקה עובדיה - חומרי בניין, צבעים וכלים סניטריים. כביש ראשי שד' תל-חי 4 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

המגרש הגדול לבניה בע"מ

כלי עבודה וחומרי בניין

אזור התעשיה, קריית שמונה

המגרש הגדול לבניה בע"מ - יבוא קרמיקה, כלי עבודה וחומרי בניין. אולם תצוגה לריצוף, כלים סניטריים, ג'אקוזי, ברזל בניין, מלט, חול, צבעים, זפת, מחיצות גבס, ביוב ומכסים ועוד. אזור התעשיה מול דב מוטורס קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קרמיקה מילניום

קרמיקה, פורצלאן, כלים סניטריים

אזור התעשיה, הגושרים
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אבני יסוד - מגוון פתרונות באבן טבעית

אולם תצוגה בקיבוץ יפתח

מגוון פתרונות באבן טבעית לריצוף פנים וחוץ, כולל אבני מדרך לגינה, חיפוי אבן חירבה, כורכר ובזלת. יעוץ, שיווק ומכירות. אולם התצוגה בקיבוץ יפתח.
ימים א'-ה' 09:00-18:00, יום ו' 09:00-13:00, סגור בשבת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קמריקה

כי זה הבית שלכם

שדה אליעזר

קמריקה - יבוא והפצה של גרניט פורצלן, קרמיקה וכלים סניטריים ממיטב המפעלים המובילים באיטליה, ספרד וגרמניה. קמריקה, כי זה הבית שלכם. מושב שדה אליעזר הגליל העליון.

זה העסק שלי

אמין מחמוד - משאבת חול וסומסום

מג'דל שמס רמת הגולן

ת"ד 236, קריית שמונה

אמין מחמוד בעל משאבת חול וסומסום הפועלת לגובה לפי דרישה

מג'דל שמס רמת הגולן

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 8 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון אסף עבורכם את כל העסקים באיזור הצפון שמתמחים בריצוף קרמיקה ומציעים מגוון רחב של אריחי קרמיקה איכותיים במגוון של עיצובים לריצוף הבית או הגינה. באיזור הצפון תוכלו למצוא את כל סוגי אריחי הקרמיקה לריצוף הבית והגינה, בין אם אתם מחפשים אריחי קרמיקה מצוירים, אריחי קרמיקה מעוצבים, אריחי קרמיקה דמוי עץ ועוד. תוכלו למצוא אריחי קרמיקה למרצפות במגוון של גדלים, מידות, צבעים וטקסטורות על מנת שתבחרו את האריחים המתאימים עבורכם. בואו להתחדש באריחי קרמיקה לריצוף הבית שיעניקו לבית שלכם עיצוב חמים ונעים. תוכלו למצוא בגליל העליון את האריחים העדכניים ביותר ולהנות מהמילה האחרונה באריחי קרמיקה שיש בשוק כיום. אתם רוצים לעצב את ביתיכם עם אריחי קרמיקה עמידים וחזקים במיוחד, עם רמת גימור גבוהה באיזור הצפון וקריית שמונה תוכלו למצוא אינספור חנויות שמציעות אריחי קרמיקה באיכות גבוהה. בנוסף, בזכות העובדה שהקרמיקה הוא חומר שניתן לשנות תופתעו לשמוע שכיום ישנם אריחי קרמיקה בעיצובים מיוחדים כגון אריחי קרמיקה דמוי מתכת, אריחי קרמיקה דמוי עץ ועוד שיעניקו לביתיכם מראה מיוחד ושונה ועדיין ישמרו על כל היתרונות שיש בבחירת ריצוף קרמיקה. בין היתרונות הרבים בבחירת ריצוף קרמיקה לבית נמצאת יכולת העמידות של הקרמיקה למים. בזכות העובדה שהקרמיקה לא סופחת רטיבות ולחות היא מעולה לריצוף בחללי הבית השונים ומעניקה יתרון במיוחד כאשר מחליפים ריצוף ישן. בנוסף הקרמיקה היא עמידה מאוד ואינה נשרטת בקלות מה שמעניק לה עמידות לאורך שנים כך שהקרמיקה איתה תבחרו לרצף את ביתיכם יכולה להיות קרמיקה לכל החיים. בקרית שמונה תוכלו להנות מכל סוגי אריחי הקרמיקה והאבנים ב"מגוון קרמיקה". "מגוון קרמיקה" מציעים את גוון רחב של אריחי קרמיקה איכותיים לריצוף הבית, אריחי קרמיקה בייבוא מאיטליה במיוחד עבור עיצוב הבית שלכם. תוכלו להנות מאריחי קרמיקה עמידים ומעוצבים לפי הטעם שלכם במגוון של מחירים משתלמים. ב"מגוון קרמיקה" בקרית שמונה תהנו משירות ייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור את סוג אריחי הקרמיקה לריצוף הבית שלכם על מנת שתבחרו את הקרמיקה הטובה ביותר עבורכם. בנוסף, במגוון קרמיקה תזכו ליחס אישי ואדיב עבור כל לקוח ותוכלו להתרשם מכל אריחי הקרמיקה העדכניים בשוק באולם תצוגה מרהיב.