רחפנים ומצלמות גו פרו בקריית שמונה

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 13 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

אל פי מחשבים

לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים

מרכז מסחרי בניין צחר, קריית שמונה

אל. פי. מחשבים לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים. מחשבים אישיים, מחשבים ניידים מכל החברות, טלפונים ניידים מכל הסוגים, סורקים, מדפסות, תקשורת, מצלמות ותוכנות. מח' מכירות, מחלקת שירות, מצלמות אבטחה, מעבדת קונסולות, מעבדת סלולר. שירות ואיכות ללא תחרות!

פתוח: 09.00-19.00 רצוף, יום ו' 9.00-14.00. פקס: 04-6903389

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

י. ד. להב (להב מחשבים)

מחשבים וציוד היקפי בע"מ

א.תעשיה ליד כפר השעשועים, קריית שמונה

להב מחשבים-מכירת מחשבים וציוד היקפי, רשתות תקשורת, תכנון והקמת רשתות תקשורת סיבים אופטיים+נחושת, התקנת שרתים והטמעתם, יעוץ והדרכה, ניהול ואחזקת רשתות ושרתים באתר הלקוח, תכנון, יעוץ והקמת מצלמות אבטחה כולל צפיה מרחוק. מורשה אפל.

אזור התעשיה ליד כפר השעשועים.

זה העסק שלי

גלעד מחשבים

טכנאי מחשבים ורשתות מקצועי

מושב נאות גולן,

גלעד מחשבים הינה חברה המנוהלת על-ידי גלעד כהן עם ניסיון בתחום למעלה מ-10 שנים. בין שירותינו: מתן פתרונות מתקדמים לכל בעיות המחשב, מכירת מחשבים וציוד היקפי מכל הסוגים, מתן שרותי מעבדה לקהל הפרטי, העסקי, המוסדי והציבורי, מתן פתרונות להקמה ותחזוקת רשתות, הדרכות מחשב, גיבוי ושיחזור נתונים, תחזוקה שוטפת, תמיכה מרחוק, תחזוקת שרתים ועוד.. אנו מתחייבים לעמידה בלוחות זמנים, מחירים הוגנים, יחס אדיב ומקצועי.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 13 עסקים

רוצים ליצור צילומים מרהיבים ברחפן בקריית שמונה? מעוניינים לתעד חוויה בלתי נשכחת במצלמת אקסטרים?


עובדות שלא ידעתם על הכלים שמאפשרים לכל אחד מאיתנו ליצור תצלומי וידאו מרהיבים, בגבהים מרשימים, במעמקי הים, תוך כדי צניחה או דווקא בשלט רחוק, ואיפה כדאי להשיג אותם בגליל העליון


גו – פרו הפך לכינוי המשמש שם גנרי לכל מצלמות האקסטרים בשוק, אולם למעשה גו פרו הוא שם של מותג מסוים, שהיה מחלוצי הקטגוריה. את המותג, המוכר ביותר בתחום, ייסד גייס וודמן האמריקאי.

 

רחפן הוא כלי טיס הדומה למסוק בכך שהוא בעל מדחף להבים. השליטה בתעופתו מושגת באמצעות שינוי יחס המהירויות בין הלהבים.

 

מצלמות האקסטרים הראשונות, ששווקו בעשור הקודם, היו מצלמות סטילס בלבד, וכאשר צילמו לראשונה וידאו, היה זה צילום קצרצר של מספר שניות בלבד.

 

לכל רחפן יש לפחות 3 מנועים וישנם אף רחפנים עם 8 מנועים. יחד עם זאת, רחפן הוא בכל זאת כלי שהשליטה עליו ירודה בהשוואה לכלי טיס אחרים.

 

כיום מצלמות אקסטרים מאפשרות, נוסף על צילומי וידאו בנוי דקות ארוכות, גם צילומי סטילס ברצף וצילומים עצמיים ("סלפי").

 

כיום, רשויות אכיפת חוק ברחבי העולם עושות שימוש ברחפנים, לצורך צילומי זירות של אירועים מבצעיים או תרגילים, פיזור התקהלויות, או על מנת לסרוק במהירות מרחבים ולאתר בהם תחמושת או ממצאים משמעותיים אחרים. בתוך כך, גם בצה"ל ובמשטרת ישראל קיים שימוש ברחפנים.

 

מצלמות האקסטרים עמידות מאוד בפני מים בהשוואה למצלמות אחרות, ובנוסף הן שומרות על כושר הצילום שלהן גם אל מול רוחות סוערות, טלטול וזעזועים. בזכות תכונה זו בשילוב משקלן הזעיר, הן מסוגלות לתעד צלילות, צניחות למיניהן וכמעט כל סוג של ספורט אתגרי, וזאת אף באיכות גבוהה מאוד.

 

עם הפנמת היתרונות של שיטת השימוש ברחפנים לסריקת שטחים נרחבים, החל גם שימוש ברחפנים לצורך זיהוי והרחקה של מזיקים.

 

באחרונה פותחה גם האפשרות לשלוט במצלמות אקסטרים מרחוק, מבלי לעטות אותה או לאחוז בה, כך שהמשתמש לא חייב "להתלוות" למצלמה במסלולה.

 

באחרונה גובר החשש בישראל ובעולם משימוש לרעה ברחפנים, למשל בצורה של שיבוש תעופתם של כלי טיס אחרים או בדרך של פגיעה בביטחון מידע, בין היתר על ידי פלישה לאתרים מסווגים. אמנם לפני מספר שנים השימוש ברחפנים הוסדר במסגרת תקנות של הרשות לתעופה אזרחית, שעסקו בכל הקשור להטסת כלי טיס בלתי מאויישים, אולם תקנות אלה לא נחשבות למוצלחות בפועל.

 

אם הנושא מסקרן אתכם ואתם מתעניינים ברכישת רחפן או ברכישת מצלמת אסקטרים, כדאי לדעת שאל פי מחשבים בקריית שמונה, הממוקמת במרכז המסחרי בעיר, מציעה לכל תושבי הצפון בכלל והגליל העליון בפרט, שירותי מכירה, תחזוקה והדרכה בכל הקשור לשימוש נאות במכשירים אלה. צוות אל פי חנות המחשבים בקריית שמונה, הטלפוניה והאביזרים אל פי מחשבים, ישמח לשמוע על שאיפותיכם מהמוצר ולהציע לכם את הטוב ביותר.