רופאי שיניים בצפון

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מאגד את כל רופאי השיניים באיזור הצפון על מנת שתוכלו למצוא את רופא השיניים הטוב ביותר עבורכם בקלות ובמהירות. באתר מידעפון תוכלו למצוא מגוון רחב של רופאי שיניים בצפון ולהתקשר אליהם בקלות על מנת להזמין תור. באיזור הצפון והגליל העליון ישנן מרפאות שיניים רבות הן מרפאות שיניים פרטיות והן מרפאות שיניים של קופות החולים השונות המעניקות מגוון של טיפולי שיניים. בין אם אתם סובלים מחור בשן וזקוקים לסתימה בשן ובין אם אתם מעוניינים בטיפול השתלת שיניים ולהנות מחיוך חדש ובריא, במרפאות השיניים בצפון תוכלו למצוא רופאי שיניים מומחים המתמחים במגוון של טיפולי שיניים כולל עקירת שיניים, טיפולי שורש, סתימות שיניים, טיפולי חניכיים, השתלות שיניים ועוד. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא את כל רופאי השיניים בצפון מאיזור חיפה והקריות ועד איזור הגליל העליון וקרית שמונה בצורה נוחה וקלה. כך תוכלו למצוא את רופא השיניים הקרוב ביותר אליכם ולהתקשר אליו מבלי לבזבז זמן בחיפושים באתרים שונים!

לדף הבא
123
לדף הקודם
נמצאו 28 עסקים
פרטים נוספים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

עתיד - מכון לצילומי שיניים

שוש גוטמן

קניון לב הצפון, קריית שמונה

עתיד מכון לצילומי שיניים בקריית שמונה בהנהלת שוש גוטמן מציע מבחר של צילומי שיניים. צילום פנורמי, צילום סטטוס פריאפיקלי, צילומי נשך, צילום צפלומטרי, צילומי פנים ושיניים לאורתודנטיה. בנוסף במכון מתמחים גם בצילומי שיניים.C.T תלת מימד. הסכם עם חברות הביטוח.

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרפאת שיניים השן הבריאה

דר' ספדי מג'ד

קניון 8 סנטר, קריית שמונה

מרפאת שיניים השן הבריאה, מרפאת שיניים בקריית שמונה בהנהלת דר' ספדי מג'ד. המרפאה מתמחה בטיפולי השתלות שיניים על ידי רופאי שיניים מומחים בקריית שמונה, טיפולי אורתודונטיה ליישור שיניים, טיפולי שיקום השיניים וחלל הפה. ממוקמת בקניון 8 סנטר מעל קופ"ח לאומית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרפאת שיניים דר' אבראהים מוחמד

בדיקה ויעוץ חינם

עליית הנוער 4, קריית שמונה

מרפאת שיניים בקריית שמונה בהנהלת דר' אבראהים מוחמד. בדיקה ויעוץ חינם. טיפולים, השתלות, אורתודונטיה, פרוטיתיקה, יישור שיניים והלבנת שיניים. רח' עליית הנוער 4 אשכול ב'.

זה העסק שלי

מרפאת שיניים דר' אטיאס אלי

מומחה ליישור שיניים

קניון לב הצפון, קריית שמונה

מרפאת השיניים בהנהלת דר' אטיאס אלי, רופא שיניים מומחה ליישור שיניים בקריית שמונה מעניקה טיפולי אורתודנטיה בקריית שמונה לכל הגילאים על ידי רופא אורטודנט מומחה. המרפאה ממוקמת בקניון לב הצפון בקומה שלישית, קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרפאת שיניים דר' גרשון גינזבורג

השתלות, עקירות, חידוש טיפול שורש

מרכז רסקו 14, קריית שמונה

מרפאת שיניים בקריית שמונה בהנהלת דר' גרשון גינזבורג. השתלה, השתלת עצם, עקירות כירורגיות, חידוש טיפול שורש. שעות פתיחה: א'-ב' 9.00-14.30, ג'-ה' 14.30-19.30, שישי 9.00-13.00.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרפאת שיניים כפר סאלד

ד״נ גליל עליון, כפר סאלד

מרפאת שיניים קיבוץ כפר סאלד. טיפולים לכל תושבי האזור. טיפולים משלימים, כירורגיה ושתלים, שיקום הפה, טיפול בילדים. 2 רופאים מנוסים בכל סוגי הטיפולים ברמה גבוהה: דר׳ אוהד גבאי ודר׳ גינדי מזור, 2 סייעות ושיננית. מנהלת המרפאה ניצה פלד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרפאת שיניים-דר' גוטמן

בניין צחר קומה א', קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

הכללית-מרפאת צפון

קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרפאת שיניים דר' אבראהים מאהר

מרכז מסחרי בניין צחר, קריית שמונה

מרפאת שיניים בהנהלת רופא השיניים דר' אבראהים מאהר. מרפאת שיניים בקריית שמונה המתמחה בטיפולים אסתטיים לשיניים, השתלות שיניים, טיפולים משמרים, טיפולי שיקום חלל הפה. למבוטחי בריאות המרפאה פועלת בהסכמים עם ביטוחי בריאות הראל, שילוח והפניקס.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרפאת שיניים שדה אליעזר, מרפאת שיניים מטולה

שדה אליעזר

דר' פח'ראלדין וסאם מנהל את מרפאות השיניים בשדה אליעזר ובמטולה. שיקום הפה, טיפול בילדים, כירורגיה ושתלים, אורתודונטיה, הלבנה. יעוץ חינם. הסכם עם חברות הביטוח הפניקס והראל. טיפול גם בק.שמונה. שדה אליעזר ומטולה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרפאת דר׳ שירין בריק

פריודונטיה טיפול במחלות חניכיים

כיכר צה"ל במרכזון, קריית שמונה

דר׳ שירין בריק רופאת שיניים בקריית שמונה מומחית לפריודונטיה טיפול במחלות חניכיים. כירורגיה והשתלות, טיפולים אסטתיים, הלבנת שיניים במקום בשיטה חדשנית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
123
לדף הקודם
נמצאו 28 עסקים

 

רופאי שיניים בקריית שמונה


 אחד מהפחדים המפורסמים ביותר הוא הפחד מרופא השיניים ומביקור במרפאת שיניים. רבים מאיתנו, דוחים טיפולים חשובים ולעיתים אף דחופים בגלל פחד זה וחבל. באיזור הצפון בכלל וקריית שמונה בפרט, יש רופאי שיניים איכותיים רבים, שיהפכו את הביקור שלכם במרפאת השיניים לחווייה נעימה. רופאי השיניים בקריית שמונה הם מקצועיים וברמה הגבוהה ביותר, וניתן להגיע אל הטובים שבהם בקלות, באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון. עוד על רופאי שיניים בקריית שמונה בכתבה הבאה.

 

מה עושים רופאי שיניים בקריית שמונה?


 רופאי שיניים בקריית שמונה מבצעים מגוון רחב של טיפולים, בין היתר - מגוון עקירות, טיפולי שורש, שתלים, טיפולי אסטטיקה, טיפולי אורתודנטיה מגוונים, שיקומים בפה, טיפולי שיננית ועוד. ידוע כי כל אדם צריך להגיע לרופא השיניים לפחות פעמיים בשנה, ולכן רצוי לבחור רופא שיניים איכותי שאתם סומכים עליו מרגישים נוח במחיצתו. מומלץ לבחור ברופא שיניים שיש לו מרפאה המצוידת בכל הציוד הדרוש בתחום זה, בין היתר כסאות מאובזרים, מצלמות איכותיות המצלמות את הפה והשיניים, ציוד החיטוי המתקדם ביותר, מכשירי צילום פנוראמיים, מכשירים אוטומטיים לביצוע טיפולי שורש, גז צחוק, וכמובן - צוות מקצועי משובח. בקריית שמונה, בגליל, באיזור הכינרת ובכל איזור הצפון, יש לא מעט אנשי מקצוע איכותיים בתחום זה, אשר ניתן להגיע אליהם באמצעות מידעפון. חשוב כמובן להשוות מחירים ואם אפשר גם לקבל המלצות חמות מאנשים שאתם סומכים עליהם.


רופאי שיניים מובילים בקריית שמונה


חשוב מאוד לבחור את רופא השיניים שיתאים לכם ביותר, הן מבחינת המחירים שהוא גובה והן מבחינת הכימיה ביניכם וכמובן גם רמת השירות והאדיבות של הרופא. טיפולי שיניים הם עניין אישי למדי ומומלץ שיבצע אותם רופא שאתם בוטחים בו. באמצעות מידעפון, מדריך העסקים של הצפון המאגד בתוכו את מיטב אנשי המקצוע באיזור הצפון וקריית שמונה, ניתן למצוא לא מעט רופאי שיניים איכותיים כדוגמת אבו ג'בל חמד - מרפאת שיניים, ד"ר אטיאס אלי, מרפאת שיניים ד"ר איברהים סמיר, מרפאת שיניים ד"ר אליסיה הופמן ועוד.

 

 

באיזור הצפון ישנם רופאי שיניים רבים המתמחים בכל סוגי טיפולי השיניים וישמחו להעניק לכם טיפול מקצועי ומסור. טיפולי שיניים יכולים להיות טיפולים לא נעימים, ועבור אנשים מסוימים אף מפחידים ומרתיעים, אך אם עוברים טיפול שיניים אצל הרופא הנכון הטיפול יכול לעבור בצורה נעימה ונוחה. באיזור הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של רופאי שיניים מקצועיים העובדים במרפאות פרטיות או במרפאות קופות החולים כגון מרפאת שיניים כללית, מרפאת שיניים מאוחדת ועוד. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון ריכזנו עבורכם את כל רופאי השיניים באיזור הצפון על מנת שתוכלו להנות מכל המידע אודות רופאי שיניים בצפון בצורה מהירה ונוחה ולבחור את רופא השיניים המתאים ביותר עבורכם הן מבחינת המיקום והן מבחינת ההתמחות שלו. רופאי שיניים מתמחים בטיפולי שיניים שונים ומומלץ להגיע לבדיקה שגרתית אצל רופא שיניים לפחות פעם עד פעמיים בשנה, לא כולל טיפול שיננית, על מנת שהוא יבדוק את חלל הפה שלכם. בבדיקה השגרתית רופא השיניים בודק האם יש לכם חורים בשן, האם החניכיים שלכם בריאות או שאתם סובלים מדלקת חניכיים או נסיגת חניכיים, האם כל השיניים בריאות ועוד. ברוב הבדיקות אצל רופא השיניים, הרופא יערוך צילום שיניים על מנת לוודא שאין לכם חורים בשיניים וגם יערוך בדיקה ידנית ויבחן את החלל הפה שלכם. במקרה ואתם מרגישים כאבים בשיניים ביום יום, לאחר שאתם אוכלים מתוק או חוסר נוחות לאחר שאתם שותים שתייה קרה או חמה, ייתכן ואתם סובלים מחור בשן ועליכם ללכת להיבדק אצל רופא שיניים. רופא השיניים ישמח לטפל בכם ולהעניק לכם טיפול מקצועי על מנת שהסבל שלכם יוקל, ותוכלו להנות שוב מכל סוגי המאכלים והשתיה ללא כאבים או חוסר נוחות שחוויתם בעבר. בנוסף, במקרים יותר חמורים של חור עמוק בשן כנראה שאתם סובלים מחור שהגיע עד שורש השן, מה שמצריך טיפול שורש. באיזור הגליל העליון וקרית שמונה תוכלו להנות ממגוון של טיפולי שיניים במרפאות השיניים השונות על ידי צוות מרפאה איכותי ומקצועי ורופאי שיניים מומחים.


 

 

 

 

רופאי שיניים בצפון | רופא שיניים בקריית שמונה | רפואת שיניים בגליל העליון