רואי חשבון

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 14 עסקים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

עוצמה

הנהלת חשבונות לחברות ולעצמאים

מרכז מסחרי ליד היכל התרבות, קריית שמונה

נמצאים במרכז המסחרי בקריית שמונה מתחת למרכזון. שירותי הנהלת חשבונות בע"מ. ניהול חשבונות לחברות ולעצמאים. הכנת דו"חות שנתיים לביקורת. ייצוג ע"י רואי חשבון. הכנת משכורות. פקס: 04-6902775

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ויאם מונג׳ד ושות׳

משרד רואי חשבון

כיכר צה״ל 130, קריית שמונה

משרד רואי חשבון ויאם מונג'ד מנוהל על ידי רואה חשבון ויאם אלסייד ורואה חשבון אחמד ומונג'ד אבו עואד. ממוקם בכיכר צה"ל בקריית שמונה. המשרד מעניק שירותים פיננסים רבים כגון ניהול חשבונות לעצמאיים וחברות, ביקורות כספים, הפקת דו"ח שנתי, הצהרות הון, ניהול משכורות ועוד.

זה העסק שלי

לויתן, סימון, אוטניק, חביב ושות' רו"ח

ראיית חשבון

הירדן 11 ת"ד 899, קריית שמונה

משרד רואי חשבון: לויתן, סימון, אוטניק, חביב ושות' רו"ח - ראיית חשבון. שירותי הנהלת חשבונות, יעוץ מס ותכנון עסקי, ניהול ספרים, עריכת משכורות, מאזנים לחברות, יעוץ כלכלי.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

א. הלפרין ראיית חשבון מיסוי וייעוץ פיננסי

הנה"ח, משכורות

כיכר צה"ל 60, קריית שמונה

א. הלפרין ראיית חשבון בהנהלת אורית הלפרין רואה חשבון ומרצה. משרד לראיית חשבון המתמחה בתחום המיסים, הנהלת חשבונות, הפקת דו"חות שנתיים, חישוב שכר והכנת משכורות, ייעוץ מס, ייעוץ עסקי וייעוץ פיננסי. המשרד ממוקם בכיכר צה"ל 60 קריית-שמונה.

זה העסק שלי

יוסף חי עדי ושות'

משרד רואי חשבון והנהלת חשבונות

שד' תל-חי 98, קריית שמונה

משרד רואי חשבון יוסף חי, עדי ושות'. ראיית חשבון: יעוץ וליווי עסקי, תכנון מס גם בעסקאות מקרקעין, טיפול מול רשויות המס, בוררות וגישור. הנהלת חשבונות: לחברות, שותפויות, עצמאים והכנת משכורות. אבי יוסף חי-רו"ח. עדי רפאל רו"ח.

למודעות שלנו

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרכז מידע צחר בע"מ

הנהלת חשבונות ויעוץ כלכלי

מרכז מסחרי, חצור הגלילית

מרכז מידע צחר - הנהלת חשבונות ויעוץ כלכלי, משרד רואי חשבון, שרותי חשבונאות, מיסוי, יעוץ פיננסי, הכנת משכורות ועוד... מרכז מסחרי חצור הגלילית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

יונה שי רואה חשבון

אחד העם 16, קריית שמונה

יונה שי רואה חשבון.

אחד העם 16 קריית-שמונה.

יונה שי רואה חשבון מופיע גם בתחומים הבאים:   רואי חשבון
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בן גיגי לאון - רואה חשבון ומגשר

מסים, הנה״ח, משכורות, יעוץ עסקי

מרכז מסחרי חדש, חצור הגלילית

בן גיגי לאון אלברט - רואה חשבון. ממוקם במרכז מסחרי חצור הגלילית. מתמחה במיסים, הגשת בקשות להחזרי מס הן לשכירים ועצמאיים, מתן ייעוץ מס. הנהלת חשבונות ללקוחות עצמאיים וחברות, חישוב שכר וניהול משכורות, מתן ייעוץ עסקי וייעוץ פיננסי לעסקים קטנים וליווי עסקים בניהול כלכלי של העסק. בנוסף עוסק כבורר עסקי ומגשר.


 

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

יואב לרנר

רואה חשבון

ד"נ גליל עליון, שדה אליעזר

רואה חשבון יואב לרנר בשדה אליעזר מעניק שירותי ראיית חשבון וניהול חשבונות בגליל העליון ובצפון. מתמחה בייעוץ וליווי פיננסי, ייעוץ מס והחזרי מס, הנהלת חשבונות לעצמאיים וחברות, הפקת דו"חות שנתיים,הצהרות הון, חישוב שכר וניהול משכורות, ייצוג מול הרשויות.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

טהור יורם

רואה חשבון

בית מרגנית, קריית שמונה

רואה חשבון טהור יורם, בעל משרד לראיית חשבון בבית מרגנית קריית שמונה. טהור יורם מעניק שירותי הנהלת חשבונות לעסקים וחברות, הפקת דו"חות שנתיים, הצהרות הון, פתיחת עוסק פטור או עוסק מורשה, חישוב שכר וניהול משכורות, ייעוץ עסקי ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

הורוביץ, אושרת, מג׳ר, אפלקר, לוגסי-רואי חשבון

והנה״ח

בית אלון חצור הגלילית, חצור הגלילית

הורוביץ, אושרת, מג'ר, אפלקר, לוגסי רואי חשבון. מעניקים שירותי ייעוץ וליווי עסקי, ייעוץ מס, הנהלת חשבונות ועוד ברחבי הארץ. מנהלים סניף בחצור הגלילית בבית אלון. המשרד מתמחה במתן שירותי ראיית חשבון למגוון רחב של עסקים, עצמאיים,חברות, ארגונים ועמותות.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 14 עסקים

רואי חשבון בצפון


מי לא צריך כיום רואה חשבון? כמעט כולנו... בין אם יש לנו חברה גדולה של מאות עובדים, חברה בינונית של כמה עשרות עובדים או אפילו חברה קטנה של מספר עובדים ספורים. גם אם אתם עצמאיים ומנהלים עסק של איש אחד, תזדקקו לרואה חשבון על מנת להגיש את הדו"ח השנתי שלכם למס ההכנסה. בקיצור, למעט שכירים, כמעט כל מי שעובד (בין אם המדובר בחברה, עוסק מורשה או עצמאי), זקוק לרואה חשבון באופן כמעט שוטף. גם שכירים, הנתקלים בבעיות מיסוי או בבעיות מול ממס ההכנסה למשל (או מסיבות אחרות), זקוקים לעיתים לרואה חשבון איכותי, אך רוב הלקוחות של משרדי רואי החשבון הן בעיקר חברות. באיזור הצפון יש משרדים רבים העוסקים בראיית חשבון, וגם לא מעט רואי חשבון עצמאיים. מידעפון - מדריך העסקים של הצפון, מאגד בתוכו את בעלי המקצוע המובילים בצפון וביניהם גם רואי החשבון המובילים.


היכן צריך רואי חשבון בצפון?

 

 בין אם אתם גרים בערים גדולות כמו קרית שמונה, חיפה, נהריה או עכו, ובין אם אתם גרים ביישובים קטנים יותר באיזור רמת הגולן, הגליל העליון, הגליל התחתון או הכינרת, יש סיכוי לא רע שביום מין הימים תזדקקו לרואה חשבון מוסמך ואיכותי. רבים בצפון נעזרים בשירותים של משרדי רואי חשבון באופן שוטף, וחשיבות המקצוע הזה בצפון (כמו בכל חלקי הארץ) היא גדולה. אף חברה לא יכולה להתקיים ללא סיוע וליווי שוטף של רואה חשבון ועורך דין, ולעיתים, בחברות הגדולות בצפון, יש צורך בכמה רואי חשבון או במשרד רואי חשבון גדול.


רואי חשבון בצפון - המשרדים המובילים


באמצעות מידעפון, תוכלו להגיע אל לא מעט משרדי רואי חשבון בצפון וכן אל אנשי מקצוע בתחום העוסקים בכך באופן עצמאי. בין אנשי המקצוע האיכותיים שתוכלו למצוא במידעפון, ניתן למנות את אורית הלפרין, בן גיגי לאון, הורוביץ-אושרת רו"ח,טהור יורם, יונה שי, יוסף חי עדי ושות', מלכיור מרים ועוד.

אז בין אם אתם גרים בקריית שמונה, בחיפה או בגליל, מידעפון יסייע לכם להגיע אל רואי החשבון הטובים ביותר בצפון!