רואה חשבון בקריית שמונה

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

עוצמה

הנהלת חשבונות לחברות ולעצמאים

מרכז מסחרי ליד היכל התרבות, קריית שמונה

נמצאים במרכז המסחרי בקריית שמונה מתחת למרכזון. שירותי הנהלת חשבונות בע"מ. ניהול חשבונות לחברות ולעצמאים. הכנת דו"חות שנתיים לביקורת. ייצוג ע"י רואי חשבון. הכנת משכורות. פקס: 04-6902775

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

יואב לרנר

רואה חשבון

ד"נ גליל עליון, שדה אליעזר

רואה חשבון יואב לרנר בשדה אליעזר מעניק שירותי ראיית חשבון וניהול חשבונות בגליל העליון ובצפון. מתמחה בייעוץ וליווי פיננסי, ייעוץ מס והחזרי מס, הנהלת חשבונות לעצמאיים וחברות, הפקת דו"חות שנתיים,הצהרות הון, חישוב שכר וניהול משכורות, ייצוג מול הרשויות.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

פרי שטרק

יעוץ מס וליווי עסקי

הנשיא 4, קניון נחמיה, קריית שמונה

משרד לייעוץ וליווי עסקי בהנהלת חנא שולי רואה חשבון ומשפטן ופרי שטרק יועצת מס. המשרד מעניק שירותי הנהלת חשבונות וייעוץ מס הן לחברות והן לעצמאיים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

הורוביץ, אושרת, מג׳ר, אפלקר, לוגסי-רואי חשבון

והנה״ח

בית אלון חצור הגלילית, חצור הגלילית

הורוביץ, אושרת, מג'ר, אפלקר, לוגסי רואי חשבון. מעניקים שירותי ייעוץ וליווי עסקי, ייעוץ מס, הנהלת חשבונות ועוד ברחבי הארץ. מנהלים סניף בחצור הגלילית בבית אלון. המשרד מתמחה במתן שירותי ראיית חשבון למגוון רחב של עסקים, עצמאיים,חברות, ארגונים ועמותות.

זה העסק שלי

ויאם מונג׳ד ושות׳

משרד רואי חשבון

כיכר צה״ל 130, קריית שמונה

משרד רואי חשבון ויאם מונג'ד מנוהל על ידי רואה חשבון ויאם אלסייד ורואה חשבון אחמד ומונג'ד אבו עואד. ממוקם בכיכר צה"ל בקריית שמונה. המשרד מעניק שירותים פיננסים רבים כגון ניהול חשבונות לעצמאיים וחברות, ביקורות כספים, הפקת דו"ח שנתי, הצהרות הון, ניהול משכורות ועוד.

זה העסק שלי

מלכיור מרים

רו"ח

טרומפלדור 30, קריית שמונה

מרים מלכיור מנהלת משרד רואי חשבון בקריית שמונה. מלכיור מרים רואת חשבון מעניקה מגוון של שירותים בתחום הפיננסי לעסקים קטנים, עצמאיים או חברות. ביניהם, ניהול חשבונות שוטף של העסק, חישוב שכר וניהול משכורות, הגשת דו"חות שנתיים למס הכנסה ומע"מ, הגשת הצהרון הון ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

טהור יורם

רואה חשבון

בית מרגנית, קריית שמונה

רואה חשבון טהור יורם, בעל משרד לראיית חשבון בבית מרגנית קריית שמונה. טהור יורם מעניק שירותי הנהלת חשבונות לעסקים וחברות, הפקת דו"חות שנתיים, הצהרות הון, פתיחת עוסק פטור או עוסק מורשה, חישוב שכר וניהול משכורות, ייעוץ עסקי ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

לוי בני - הנה"ח

הנהלת חשבונות וביטוח

בניין ר.וא., קריית שמונה

לוי בני הנהלת חשבונות וביטוח ממוקם בבניין ר.ו.א בקריית שמונה. מעניק שירותי הנהלת חשבונות לעסקים בקריית שמונה, הנהלת חשבונות לעצמאיים, חברות, ארגונים. בנוסף, בני לוי מתמחה בביטוחים, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוחים אלמנטריים לשכירים ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

זהבי אתי הנהלת חשבונות

חברות בע"מ, עצמאיים, משכורות

רסקו 87, קריית שמונה

אתי זהבי - הנהלת חשבונות. שירותי הנהלת חשבונות לחברות בע"מ, עצמאיים, הכנת משכורות. מרכז רסקו 87 מול משטרת קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרכז מידע צחר בע"מ

הנהלת חשבונות ויעוץ כלכלי

מרכז מסחרי, חצור הגלילית

מרכז מידע צחר - הנהלת חשבונות ויעוץ כלכלי, משרד רואי חשבון, שרותי חשבונאות, מיסוי, יעוץ פיננסי, הכנת משכורות ועוד... מרכז מסחרי חצור הגלילית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

א. הלפרין ראיית חשבון מיסוי וייעוץ פיננסי

הנה"ח, משכורות

כיכר צה"ל 60, קריית שמונה

א. הלפרין ראיית חשבון בהנהלת אורית הלפרין רואה חשבון ומרצה. משרד לראיית חשבון המתמחה בתחום המיסים, הנהלת חשבונות, הפקת דו"חות שנתיים, חישוב שכר והכנת משכורות, ייעוץ מס, ייעוץ עסקי וייעוץ פיננסי. המשרד ממוקם בכיכר צה"ל 60 קריית-שמונה.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם מגוון רחב של אנשי מקצוע המתמחים בהנהלת חשבונות בקרית שמונה והגליל העליון. בעלי עסק עצמאי או חברה? בקרית שמונה תוכלו למצוא מגוון רחב של רואי חשבון מומחים המעניקים שירותים שונים וביניהם הנהלת חשבונות לעצמאיים ולחברות או ארגונים שונים. בתור בעלי עסק, אתם וודאי יודעים שעל מנת שהעסק שלכם יתפקד בצורה משגשגת ורווחית זה הכרחי שיהיה בעל מקצוע מומחה שיפקח על הפן הכלכלי של העסק ויוודא שהרווחים של העסק עולים על ההפסדים. אם אתם פתחתם עסק חדש, קודם כל מזל טוב! כעת, הצעד הבא הוא להשתמש בשירותיו של איש מקצוע כגון רואה חשבון, יועץ מס, מנהל חשבונות ועוד המתמחה בתחום הנהלת חשבונות ויוכל לסייע בכל הנושא הפיננסי של העסק שלכם על מנת שהוא ישגשג ויצליח! בקרית שמונה והגליל העליון תוכלו למצוא מגוון רחב של אנשי מקצוע מומחים המתמחים בתחום הנהלת חשבונות וראיית חשבון וישמחו לסייע לכם על מנת שהעסק שלכם יתפקד בצורה נכונה. הנהלת חשבונות הוא תחום המאפשר בקרה על ההכנסות וההוצאות של העסק שמאפשר ניתוח של הרווחים וההפסדים, תוך תשומת לב ושיקוף של הנתונים בדו"חות מצב על מנת להבין את המצב הכלכלי הנתון של העסק. לכן, הנהלת חשבונות הוא תחום מאוד קריטי עבור כל עסק שכן בזכות בקרה על החשבונות השוטפים של העסק ניתן לשים לב העסק שלכם לא יפעל לטווח הרחוק. בנוסף, רואה חשבון המתמחה בהנהלת חשבונות יוכל לייעץ לכם לגבי השקעות, ניהול חשבונות בנק ופקדונות על מנת שתנהלו אותם בצורה יעילה. מנהל חשבונות בקרית שמונה גם יוכל להעניק לכם שירות חישוב שכר, מילוי דו"חות שנתיים וטפסים רלוונטים, עבודה והתנהלות מול רשויות המס כגון מס הכנסה או ביטוח לאומי, הגשת הצהרון הון, ייעוץ פיננסי, ייעוץ מס המעניק לכם יכולת לנהל את תחום המיסוי של העסק בצורה יעילה ונכונה ועוד. בקרית שמונה ובגליל העליון תמצאו מבחר גדול של רואי חשבון ויועצי המס המתמחים בהנהלת חשבונות שישמחו לסייע לכם לשגשוג כלכלי של העסק שלכם!