קרמיקה בקריית שמונה

בקריית שמונה תוכלו למצוא היצע רחב של קרמיקה ואריחי קרמיקה לעיצוב הבית והגינה. בגליל העליון ובקריית שמונה יש מגוון רחב של קרמיקה וחנויות או מפעלים שונים שמציעים סוגים שונים של קרמיקה במגוון עיצובים וצבעים. תוכלו להנות מאריחי קרמיקה בייבוא מאיטליה ב"מגוון קרמיקה" בקריית שמונה שממוקם באיזור התעשיה הדרומי בעיר. אם אתם בונים בית חדש, הגיע הזמן לבחור ריצוף חדש. בואו להנות ממגוון של קרמיקה לריצוף הבית שיעניקו לכם הרגשה נעימה ונגיעה ייחודית למרצפות הבית שלכם. בצפון תוכלו למצוא חנויות שונות שמציעות אריחי קרמיקה במחירים משתלמים ונוחים ומעניקות שירות מקצועי ואישי לכל לקוח תוך מתן הייעוץ הנכון עבור הלקוחות, בהתאם למה שאתם מחפשים. בין אם אתם מחפשים אריחי קרמיקה למטבח, אריחים לחיפוי קירות, אריחים לאמבטיה, אריחי קרמיקה לגינה ועוד. תוכלו להנות מכל סוגי הקרמיקה באיכות גבוהה בקריית שמונה והגליל העליון! אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מכיל את כל החנויות בקריית שמונה ובצפון שמציעות מגוון של קרמיקה בעיצובים שונים.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
זה העסק שלי

מגוון קרמיקה ושיש

כל סוגי הקרמיקה לבית

איזור התעשייה הדרומי, קריית שמונה

במגוון קרמיקה תוכלו למצוא היצע רחב של סוגי קרמיקה ואבנים איכותיים. אריחי קרמיקה ייחודים שמיובאים מאיטליה, יעניקו לבית שלכם עיצוב מיוחד ויוקרתי. תוכלו להתרשם מסוגי הקרמיקה של מגוון קרמיקה באולם תצוגה באיזור התעשייה הדרומי בקריית שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קמריקה

כי זה הבית שלכם

שדה אליעזר

קמריקה - יבוא והפצה של גרניט פורצלן, קרמיקה וכלים סניטריים ממיטב המפעלים המובילים באיטליה, ספרד וגרמניה. קמריקה, כי זה הבית שלכם. מושב שדה אליעזר הגליל העליון.

זה העסק שלי

טכניקה עובדיה

חומרי בניין ואספקה טכנית

שד' תל חי 4, קריית שמונה

טכניקה עובדיה - חומרי בניין, צבעים וכלים סניטריים. כביש ראשי שד' תל-חי 4 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אבני יסוד - מגוון פתרונות באבן טבעית

אולם תצוגה בקיבוץ יפתח

מגוון פתרונות באבן טבעית לריצוף פנים וחוץ, כולל אבני מדרך לגינה, חיפוי אבן חירבה, כורכר ובזלת. יעוץ, שיווק ומכירות. אולם התצוגה בקיבוץ יפתח.
ימים א'-ה' 09:00-18:00, יום ו' 09:00-13:00, סגור בשבת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

המגרש הגדול לבניה בע"מ

כלי עבודה וחומרי בניין

אזור התעשיה, קריית שמונה

המגרש הגדול לבניה בע"מ - יבוא קרמיקה, כלי עבודה וחומרי בניין. אולם תצוגה לריצוף, כלים סניטריים, ג'אקוזי, ברזל בניין, מלט, חול, צבעים, זפת, מחיצות גבס, ביוב ומכסים ועוד. אזור התעשיה מול דב מוטורס קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קרמיקה מילניום

קרמיקה, פורצלאן, כלים סניטריים

אזור התעשיה, הגושרים
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מאגד את החנויות לקרמיקה והמפעלים לקרמיקה באיזור קריית שמונה והגליל העליון. אם אתם מחפשים קרמיקה בקרית שמונה, תמצאו את כל מה שאתם צריכים באתר מידעפון! בקריית שמונה תוכלו להנות ממגוון רחב של קרמיקה ואריחי קרמיקה מסוגים שונים. החל מאריחי קרמיקה גרניט פורצלן, אריחי קרמיקה דמוי אבן, אריחי קרמיקה דקים, אריחי קרמיקה מעוצבים ועוד! תוכלו להנות ממגון של אריחי קרמיקה מצוירים למטבח, אריחים לאמבטיה, אריחים לחדרי השירותים. אם אתם משפצים את הבית ומחפשים אריחי קרמיקה לחיפוי קירות בקריית שמונה תוכלו להנות ממגוון של קרמיקה המתאימה לחיפוי קירות הן בפנים הבית והן בחוץ. אם אתם מעצבים את הגינה, ומחפשים אריחי קרמיקה מעוצבים או אריחי קרמיקה צבעוניים לשילוב בשבילי הגינה או בעדן החלון תוכלו למצוא בקריית שמונה ובגליל העליון את מה שאתם מחפשים. אריחי קרמיקה הם הפתרון המושלם לחיפוי באיזורים שונים בבית, מפני שהם עמידים לנוזלים ואינם סופחים לחות ורטיבות הם בעלי עמידות גבוהה לאורך זמן. לכן אריחי קרמיקה למטבח יהיו פתרון מעולה וגם קל ונוח לניקיון. בחדרי שירותים, אמבטיה ומקלחות אריחי קרמיקה יעניקו מראה נעים ויוסיפו לעיצוב החלל ובנוסף לכך הם מתאימים לחללים האלו בשל העובדה שהם עמידים ללחות ונוזלים. בקריית שמונה תוכלו למצוא את כל סוגי הקרמיקה בחנות "מגוון קרמיקה" שממוקמת באיזור התעשיה הדרומי בעיר. ב"מגוון קרמיקה" תהנו מקרמיקה בייבוא מאיטליה, אריחי קרמיקה באיכות גבוהה ובעיצובים שונים, לכל מה שאתם מחפשים. ב"מגוון קרמיקה" תמצאו אריחי קרמיקה למטבח, אריחים לאמבטיה, אריחים לרצפות כך שתוכלו לבחור ריצוף איכותי לבית שלכם ועוד. במגוון קרמיקה בקרית שמונה תזכו לשירות מקצועי ואדיב ותוכלו לקבל ייעוץ בעבור סוג הקרמיקה המתאימה לביתכם. במגוון קרמיקה תוכלו להתחדש באריחים מעוצבים ואיכותיים במחיר משתלם ונוח! אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל החנויות בקריית שמונה במתמחים בקרמיקה ומציעים מגוון של קרמיקה במחירים שונים. אם אתם מחפשים קרמיקה בקריית שמונה חפשו באתר מידעפון ותמצאו את כל המידע שאתם צריכים בחיפוש מהיר ונוח!