קרמיקה בצפון

מעצבים בית חדש ומחפשים קרמיקה איכותית בעיצובים יפים? ברחבי הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של מקומות שמציעים אריחי קרמיקה מיוחדים ואיכותיים למגוון של עיצובים לבית. החל מאריחי קרמיקה לחיפוי בחדרי שירותים, אמבטיות ומקלחות, קרמיקה למטבחים, קרמיקה לעדן החלון, אריחי קרמיקה למדרגות או אריחי קרמיקה לחיפוי של קיר בתוך או מחוץ לבית. בצפון ישנן חנויות רבות שמתמחות בתחום הקרמיקה ומייבאות אריחי קרמיקה מיוחדים מכל העולם. בחנויות הקרמיקה תוכלו לקבל ייעוץ בעבור איזה סוג אריחי קרמיקה מתאימים לביתכם או לעיצוב אותו אתם רוצים לעשות על מנת שתתאימו את הקרמיקה הטובה ביותר עבורכם. בואו להנות ממגוון רחב של אריחי קרמיקה איכותיים למגוון שימושים ובמגוון רחב של עיצובים מהארץ ומהעולם. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את כל המקומות שמתמחים בקרמיקה באיזור הצפון על מנת שתוכלו למצוא בקלות את המקום שהכי קרוב עבורכם ולהנות מאריחי קרמיקה בקריית שמונה איכותיים ובעיצוב לטעמכם. באתר מידעפון איגדנו את כל חנויות הקרמיקה באיזור הצפון כדי להקל עליכם בחיפוש כך שתמצאו את החנות שמתאימה לכם בקלות ובמהירות.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
זה העסק שלי

מגוון קרמיקה ושיש

כל סוגי הקרמיקה לבית

איזור התעשייה הדרומי, קריית שמונה

במגוון קרמיקה תוכלו למצוא היצע רחב של סוגי קרמיקה ואבנים איכותיים. אריחי קרמיקה ייחודים שמיובאים מאיטליה, יעניקו לבית שלכם עיצוב מיוחד ויוקרתי. תוכלו להתרשם מסוגי הקרמיקה של מגוון קרמיקה באולם תצוגה באיזור התעשייה הדרומי בקריית שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קמריקה

כי זה הבית שלכם

שדה אליעזר

קמריקה - יבוא והפצה של גרניט פורצלן, קרמיקה וכלים סניטריים ממיטב המפעלים המובילים באיטליה, ספרד וגרמניה. קמריקה, כי זה הבית שלכם. מושב שדה אליעזר הגליל העליון.

זה העסק שלי

טכניקה עובדיה

חומרי בניין ואספקה טכנית

שד' תל חי 4, קריית שמונה

טכניקה עובדיה - חומרי בניין, צבעים וכלים סניטריים. כביש ראשי שד' תל-חי 4 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אבני יסוד - מגוון פתרונות באבן טבעית

אולם תצוגה בקיבוץ יפתח

מגוון פתרונות באבן טבעית לריצוף פנים וחוץ, כולל אבני מדרך לגינה, חיפוי אבן חירבה, כורכר ובזלת. יעוץ, שיווק ומכירות. אולם התצוגה בקיבוץ יפתח.
ימים א'-ה' 09:00-18:00, יום ו' 09:00-13:00, סגור בשבת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

המגרש הגדול לבניה בע"מ

כלי עבודה וחומרי בניין

אזור התעשיה, קריית שמונה

המגרש הגדול לבניה בע"מ - יבוא קרמיקה, כלי עבודה וחומרי בניין. אולם תצוגה לריצוף, כלים סניטריים, ג'אקוזי, ברזל בניין, מלט, חול, צבעים, זפת, מחיצות גבס, ביוב ומכסים ועוד. אזור התעשיה מול דב מוטורס קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קרמיקה מילניום

קרמיקה, פורצלאן, כלים סניטריים

אזור התעשיה, הגושרים
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

בכל איזור הצפון ישנם אינספור חנויות ומפעלים לקרמיקה שמייצרים או מייבאים מרחבי העולם מגוון עצום של אריחי קרמיקה לעיצוב הבית. בין אם אתם מעצבים בית חדש או משפצים את הבית שלכם, אריחי קרמיקה הם חובה וחשוב להשקיע בהם מחשבה על מנת שהקנייה תשתלם בטווח הרחוק. כדאי לשים לב שרוכשים קרמיקה איכותית שמתאימה למטרה שלה אתם קונים אותה, בין אם זה חיפוי לקיר בחדר שירותים או לעיצוב של קיר ברחבי הבית. קניית הקרמיקה המתאימה עבורכם תקל עליכם גם בתחזוקה ובשמירה על הניקיון שלה, למשל כאשר בוחרים אריחי קרמיקה לציפוי במטבח. בחנויות הקרמיקה בצפון תוכלו להנות מצוות מנוסה שמתמחה בתחום הקרמיקה וישמח לייעץ לכם איזה סוג של קרמיקה יתאים לכל מטרה שיש לכם. בין אם אתם מחפשים מרצפות קרמיקה לבית, חיפוי קרמיקה לחדרי שירותים, אמבטיה, מקלחות, ציפוי אריחי קרמיקה במטבח ועוד. בנוסף תוכלו למצוא אריחי קרמיקה לציפוי בשבילים בגינה, אריחי קרמיקה לעדן החלון, לציפוי מדרגות וקירות, מרצפות קרמיקה לגן, מרצפות קרמיקה לבית ועוד. תוכלו למצוא אריחי קרמיקה מצוירים, אריחי קרמיקה במראה כפרי, אריחי קרמיקה איטלקיים ועוד סוגים רבים ומגוונים. תוכלו למצוא קרמיקה למטבח, קרמיקה לכיורים, קרמיקה לאסלות, אריחי קרמיקה לציפוי או חיפוי ועוד. ריצוף קרמיקה לבית או לגן, אריחי קרמיקה מצוירים לרצפה, אריחי קרמיקה גרניט פורצלן ועוד. באיזור הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות או מפעלים שמתמחים בקרמיקה החל מאיזור חיפה והקריות ועד איזור הגליל העליון וקרית שמונה. אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל החנויות והמפעלים שמתמחים בקרמיקה בקריית שמונה וברחבי הצפון על מנת שתוכלו להנות מחיפוש קל ומהיר ולמצוא את חנות הקרמיקה שקרובה אליכם! בין החנויות לקרמיקה באיזור הצפון תוכלו למצוא את שטרן קרמיקה שנמצאת באיזור חיפה ואת חנות קמריקה שממוקמת בגליל העליון במושב שדה אליעזר. את הרשימה המלאה של חנויות הקרמיקה בצפון תוכלו למצוא בחיפוש קל, מהיר ונוח באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון.