קייטרינג בקריית שמונה

מתכננים אירוע? מחפשים קייטרינג בקריית שמונה? אתר מידעפון יעזור לכם למצוא חברת קייטרינג בקריית שמונה שתעניק לאירוע שלכם את שירותי ההסעדה הטובים ביותר. באתר מידעפון תוכלו למצוא שירותי קייטרינג לאירועים בקריית שמונה, קייטרינג חלבי בקריית שמונה, קייטרינג כשר בקריית שמונה ועוד. כל מגוון סוגי שירותי הקייטרינג בצפון, כולל קייטרינג עם אפשרות למלצרים, שתיה וכלים. אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי בקריית שמונה, באתר מידעפון תמצאו קייטרינג בשרי בקריית שמונה וקייטרינג גלילי בקריית שמונה שיעניקו לאורחים שלכם חוויה קולינרית אחרת שהם לא יפסיקו לדבר עליה. באיזור הצפון תוכלו למצוא היצע רחב של חברות קייטרינג ברמה גבוהה ששמות דגש על שימוש בחומרי גלם משובחים. חברות קייטרינג בקרית שמונה מעניקות שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים או לאירועי חברות, קייטרינג לשבת חתן, קייטרינג לבר מצווה קריית שמונה, קייטרינג ימי הולדת ועוד. בנוסף חלק משירותי הקייטרינג בקריית שמונה מציעים מכירה של אוכל מוכן ואוכל לשבת. אין צורך להיות אפילו דקה במטבח. בעזרת קייטרינג מעולה תוכלו להזמין מנות ביתיות מבושלות עם מגוון של סלטים ותוספות לארוחת שבת או לכל ארוחה משפחתית.


לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים
זה העסק שלי

אדמה תרבות ארועים ואוכל

קייטרינג אדמה

קייטרינג אדמה קייטרינג כשר למהדרין בגליל העליון לכל סוגי האירועים. חתונות, בריתות, בר/בת מצווה ועוד. קייטרינג חלבי או בשרי, עם תפריט עשיר במנות ססגוניות וטעימות. קיבוץ שניר גליל עליון.

זה העסק שלי

חיימיקו קייטרינג

מסעדה וקייטריג לאירועים

קניון נחמיה קומה ב', קריית שמונה

חיימיקו מסעדה וקייטרינג לאירועים פרטיים, למוסדות ולחברות בצפון. חינה, שבת חתן, ברית, ימי הולדת, אזכרות. שירותי קייטרינג, הפקה בליווי אישי, עוגות ועוגיות ומנות אחרונות.

כשר למהדרין.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

פיצה אושר כשרה למהדרין

פיצה 38 ש׳ | 2 פיצות 69 ש׳

מנחם בגין 64, קריית שמונה

פיצה אושר כשרה למהדרין עם הגבינות האיכותיות ביותר.

פיצה אחת ב-38 ש״ח, 2 פיצות ב-69 ש״ח.

לבוא לקחת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

טעמים

מסעדה מרוקאית כשרה בטוב טעם

רסקו 1, קריית שמונה

מסעדת טעמים - מסעדה מרוקאית כשרה בטוב טעם. מיטב המטבח המרוקאי, דג מרוקאי כל יום, קוסקוס כל יום רביעי, טחול ממולא, מח. ניתן להזמין לאירוח ביתי, מרכז רסקו 1 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

הגושרים - מלון בטבע

אולם ארועים וכנסים

מרכז ספורט ובריאות הכולל בריכה פתוחה (בעונת הקיץ), בריכה מקורה, חדר כושר, אולם כדורסל, סאונה ואולם סקווש. ספא מפואר הכולל 10 חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה יבשה, ג'קוזי ציבורי חיצוני ואזור מנוחה. ניתן לרכוש שוברים לימי כיף ואירועים מיוחדים למרכז הספורט והספא – עם / בלי לינה. המלון מציע מגוון של אפשרויות לעריכת כנסים ואירועים לכל מטרה תוך הקפדה על תפעול והפקה מקצועיים, אספקת אביזרים טכניים מלאים ומתקדמים, בשילוב של יצירתיות ותפריטי מעדנים קולינריים. כל זאת באווירה יוצאת דופן

זה העסק שלי

אולמי אירועים ברון

המקום להגשים חלום...

מתחם מבנה, קריית שמונה

זה הזמןהמקום והרגע שלכם - אולמי אירועים ברון – האולם החדש והמפואר של הצפוןאירועים ברון ל-600 מוזמנים, עם תפריט מגוון, שירות מעולה ואווירה נעימה. בהנהלת יוני דהן.

זה העסק שלי

אש-בש מסעדה

מסעדת גחלים אקסקלוסיבית

אזור התעשיה, קריית שמונה

אש בש - מסעדת גחלים אקסקלוסיבית, בניהולם של שמעון וציון אמסלם. בהשגחת הרב שלום לוי-הרבנות קריית שמונה. מסעדות בצפון. אזור התעשיה בכניסה הדרומית של קריית-שמונה.

אש בש בטוב טעם.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קייטרינג אבי יהודה

בהנהלת השף אורי כחלון

ד"נ גליל עליון, שדה נחמיה

קייטרינג אבי יהודה בהנהלת השף אורי כחלון. שירותי קייטרינג ויעוץ. שבתות חתן, ימי הולדת ואירועים, אזכרות. קיבוץ שדה נחמיה הגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בר בשר איטליז

משלוחים עד הבית

צומת גומא, קריית שמונה

בר בשר - איטליז ומעדניה. איטליז מקצועי לבשר בקר איכותי וטרי, הישר מהגולן. משלוחים עד הבית.בקניון איריס הגליל - צומת מחניים בגליל העליון.

זה העסק שלי

תדמית - קייטרינג ומסעדה

בהנהלת ציון אמסלם

אזור התעשיה, קריית שמונה

תדמית - קייטרינג בהנהלת ציון אמסלם, ארוחות למפעלים ולמוסדות כשר למהדרין, מסעדה בשירות עצמי, אוכל ביתי במשקל. כשר למהדרין בהשגחת הרב שלום לוי הרבנות קריית-שמונה. אזור התעשיה מול דב מוטורס קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מאגד את כל שירותי הקייטרינג בקריית שמונה. אם אתם מתכננים אירוע בבית, חתונה בחצר, בר מצווה, שבת חתן וכל אירוע אחר נושא האוכל הוא אחד הנושאים החשובים ביותר. כולנו רוצים להעניק לאורחים שלנו חוויית אירוח מעולה. החל מהמוזיקה, עיצוב האירוע וכמובן האוכל. לאוכל יש יכולת לחבר בין אנשים, ליצור שמחה ותחושה משפחתית. אם אתם מארחים בביתיכם כמות גדולה של אנשים, בוודאי שאין צורך לעמול ימים ושעות בבישולים וקניות. ישנו מבחר ענק של שירותי קייטרינג בקריית שמונה לכל אירוע. בין אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי, קייטרינג חלבי בקריית שמונה, קייטרינג כשר ועוד. ישנם שירותי קייטרינג שאף מעניקים אפשרות להזמין גם צוות מלצרים, שתייה וכלים לשירות מושלם שמכסה את כל נושא האוכל באירוע עד הפרט הכי קטן!


מעבר לאירועים פרטיים, חברות קייטרינג בקריית שמונה מעניקות שירותי הסעדה לאירועי חברות, ארגונים, ימי כיף של עובדים, כנסים וכדומה. אם יש לכם אירוע בצפון תוכלו ליצור קשר עם אחת ממסעדות הקייטרינג בקריית שמונה, להגיע לטעימות ניסיון ולהתרשם מהתפריט של כל מסעדה ומהשירותים שהיא מציעה ללקוחות. מרכז הפיצה בקניון נחמיה קריית שמונה מעניק שירותי קייטרינג חלבי בקריית שמונה עם תפריט חלבי עשיר ומגוון מהמטבח האיטלקי והישראלי. דרך מרכז הפיצה בקריית שמונה, הנקרא גם איטליה הקטנה, תוכלו להזמין מנות חלביות לכל אירוע. פסטות עם כל הרטבים, פסטה ברוטב עגבניות, פסטה ברוטב אלפרדו, פסטה פסטו, פיצות במגוון גדלים ותוספות, פיצה מרגריטה, פיצה איטלקית, רביולי גבינות, רביולי בטטה, סלטים, קלצונה, מגוון מאפים ועוד מגוון רחב ועשיר של מנות חלביות איטלקיות שתוכלו להזמין עבור האירוע שלכם. קייטרינג מרכז הפיצה בקריית שמונה מעניק שירות קייטרינג חלבי לכל אירוע, בין אם זה אירוע פרטי, יום הולדת או אירוע חברה. בקריית שמונה תוכלו ליהנות ממסעדות קייטרינג שמגישות אוכל לשבת ואוכל מוכן לבית. אם אין לכם זמן או חשק לעמול במטבח על הארוחה הבאה, יש פיתרון קל, נוח ופשוט! הזמנת אוכל מוכן, טרי, ביתי וטעים ממגוון מסעדות הקייטרינג בקריית שמונה.