קוסמטיקאיות

מחפשת להתפנק בקריית שמונה? מהפיכה בתחום הקוסמטיקה בצפון. בקריית שמונה נפתחו כמה וכמה מכוני יופי קליניקה לקוסמטיקה פארה רפואית, מגוון עיסויים לנשות הצפון והמתארחות בקריית שמונה ובגליל העליון, הסרת שיער מיותר, טיפול פנים, איפור פדיקור מניקור ועוד. בעסקים בצפון, מידע שמונה של קריית שמונה עסקים מומלצים בנושאי קוסמטיקאיות בצפון. מחפשת ללמוד קוסמטיקה בקריית שמונה? בית ספר לאיפור, פדיקור מניקור איפור קבוע ,מכירת איפור ותכשירי קוסמטיקה הכל תחת קורת גג אחת בקריית שמונה. מכללת אשכולות בקריית שמונה המציעה את הקורסים לקוסמטיקה רפואית בקריית שמונה. אם תרצי להתנדב ליום פינוק לגיל הזהב בבית הקשיש בקריית שמונה ואו להגיע להתפנק ע"י הקוסמטיקאיות המוכשרות של קריית שמונה. ובנוסף מגוון רחב של חנויות למכירת קוסמטיקה במחירים מיוחדים לתושבות הצפון הגליל העליון וקריית שמונה. מפעל לייצור מוצרי טיפוח בקריית שמונה ישנו גם בקריית שמונה. רשימת הקוסמטיקאיות בקריית שמונה: מאפרת הכלות קתרין, ספיר חג'ג' מאפרת ,מסדרת כלות ,יפה זהבי, טיפוחן קריית שמונה, מספרת מיכל שורשים, קוסמטיקה איפור ועיצוב קריית -שמונה. לגונה, מכירה: סופר פארם משביר לצרכן ביוטקאר, יוסי ביטון קניון נחמיה קריית שמונה. ומכללות באזור הצפון ללימוד קוסמטיקה איפור וטיפול פנים ועור הגוף. לנשות הצפון.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 18 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

יופי החן

איפור מקצועי, ערב, כלות ואופנה

קריית שמונה

יופי החן, חן בוסקילה. איפור מקצועי, איפור ערב, איפור כלות ואיפור אופנה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אדר. ת. - קוסמטיקה רפואית

טיפולי פנים, ואנטי אייג'ינג

כפר יובל

אדר. ת. - קוסמטיקה רפואית מוסמכת.

טיפולי פנים, התמחות באקנה, פיגמנטציה ואנטי-אייג'ינג, עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה.
אדר תפארת כפר יובל בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

טיפוחן - יפה זהבי

קוסמטיקאית רפואית

חנה סנש 19, קריית שמונה

יפה זהבי בעלת מכון היופי טיפוחן - קליניקה לקוסמטיקה פארה-רפואית. הסרת שיער, טיפולי פנים, איפור, פילינג. מוניטין ונסיון של 28 שנים. חדש: מקלחון שיזוף! מהפכה בתחום הסרת שיער בקליניקת טיפוחן, מכשיר לייזר רפואי להסרת שיער בכל הגוף מתאים לנשים וגברים ! תוצאות כבר אחרי טיפול ראשון !!!! בקליניקת טיפוחן קבלו יחס אישי מכל הלב, טיפול מקצועי וקרוב לבית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אודליה - סטודיו

קוסמטיקה איפור ועיצוב שיער

אחד העם 6/2, קריית שמונה

אודליה, מאפרת מקצועית בקריית שמונה מציעה שירותי איפור מקצועי לאירועים ולכלות. אצל אודליה תוכלו להינות ממגוון של שמלות כלה, תכשיטים, מכירת איפור מקצועי, בניית ציפורניים בכל השיטות, איפור כלות וערב, איפור קבוע, עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה, סדנאות איפור אישיות. יש לקבוע תור עם אודליה לפני ההגעה ולא לשכוח שהגעתם ממידעפון מדריך העסקים בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בריאות וחן - אלין דר

הסרת שיער באינפרא אדום

כפר סאלד

אלין דר - בעלת המכון בריאות וחן להסרת שיער בשיטת אינפרא אדום. פדיקור רפואי-התמחות בסוכרתיים, מניקור, הסרת שיער בשעווה, טיפול בפטרת ציפורניים, המכון בקיבוץ כפר סאלד בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קונים גליל

קריית שמונה

אתר ״קונים, אוכלים, חיים גליל״ הוקם במטרה לחזק את הגליל. אנו מאמינים כי בתוך המרחב הצפוני שלנו ישנן איכויות, הצמחויות, מקצוענים, אמנים, יוצרים וספקים נהדרים שישמחו לתת לכולנו חוויית קניה נפלאה ושירות אישי. זו הזדמנות שלך ושל כולנו לעשות משהו למען עצמנו, לקנות מעסקים ובעלי מקצוע בגליל.

להשאיר את הכסף בבית.

זה העסק שלי

מרית קוסמטיקה

קוסמטיקה רפואית בשיטת דר׳ קליין

ד״נ מרום הגליל, רמות נפתלי
זה העסק שלי

מספרת פיבי ויובל

סטודיו לעיצוב שיער

מרכז מסחרי בניין פל, קריית שמונה

מספרות פיבי ויובל ממוקמת במרכז המסחרי של קריית שמונה. במספרה סטודיו מקצועי לעיצוב שיער בהתאמה אישית. במספרה של פיבי ויובל בקריית שמונה ניתן לעשות איפור קבוע, עיצוב גבות ושפתיים בשיטות מתקדמות. המפרה פתוחה במשך כל ימות השבוע למעט יום שני ושישי שהמספרה נסגרת בשעה 14:00. לא לשכוח שהגעתם באמצעות מידעפון מדריך העסקים בצפון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מאיה סלון לקוסמטיקה - פדיקור ומניקור

23 שנות נסיון

הרצל 36/3, קריית שמונה

מאיה סלון לקוסמטיקה: מציעה מגוון טיפולי קוסמטיקה בקריית שמונה וביניהם טיפולי פנים, מניקור ופדיקור, כל סוגי השעוות, הסרת שיער לצמיתות בשיטת אפילציה. ביו ג׳ל לק. מאיה בוגרת קורס פדיקור לכף רגל סוכרתית של אגודת ישראל לסוכרת. יש לקבוע פגישה עם מאיה בסלום הקוסמטיקה בקריית שמונה לתיאום הגעה. לא לשכוח שהגעתם לסלון של מאיה לקוסמטיקה באמצעות מידעפון מדריך העסקים בצפון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ענת מכון לקוסמטיקה ויופי

קוסמטיקאית

הרצל , קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 18 עסקים

קוסמטיקאיות בגליל
 
מי מאיתנו לא צריך מדי פעם איזה טיפול פנים טוב, מניקור או פקידור? כמעט כולנו זקוקים לכך כל תקופה מסויימת, ואין זה משנה היכן אנו גרים - בצפון, בדרום או במרכז. בכל רחבי הארץ פועלות אין ספור קוסמטיקאיות, אשר תפקידן הוא להפוך אותנו ליפים יותר, חלקים יותר ונעימים יותר... קוסמטיקאית טובה היא בהחלט נכס ובאיזור הגליל ניתן למצוא לא מעט קוסמטיקאיות איכותיות במיוחד. באמצעות מידעפון  - מדריך העסקים של הצפון, תוכלו להגיע אל הקוסמטיקאיות המובילות בגליל ובשאר חלקי הצפון (קריית שמונה, חיפה, איזור רמת הגולן, איזור הכנרת ועוד). עוד על קוסמטיקאית בגליל בכתבה הבאה.
 
מדוע בכלל צריך קוסמטיקאית בגליל?
 
התשובה לכך היא פשוטה מאוד - על מנת להיראות טוב יותר! קוסמטיקאית טובה תוכל להפוך את הפנים שלכן ליפות יותר, את הציפורניים שלכן למושכות יותר ואת הגבות שלכן (וגם שלכם הגברים...) למושלמות! טיפול קוסמטי איכותי מכיל בתוכו מגוון רחב של מרכיבים – פדיקור, מניקור, טיפולי פנים, עיצוב גבות, שעווה, בנייה ועיצוב של הציפורניים ועוד ועוד. באיזור הגליל יש לא מעט נשות מקצוע העוסקות בתחום זה וניתן להגיע אליהן באמצעות מידעפון. המדובר בתחום מורכב למדי שיש ללמוד אותו לעומק ולהתמחות בו. תחום הקוסמטיקה כולל תחומים מגוונים כמו קוסמטיקה פרא רפואית, אפילציה, טיפולי פנים, טיפולים בכל הקשור לשיער בגוף וזוהי רשימה חלקית בלבד. מומלץ לבחור בקוסמטיקאית המתמחה בכמה שיותר תחומים ושיש לה המלצות חמות מאנשים שאתם סומכים עליהם.
 
קוסמטיקאיות מובילות בגליל
 
במידעפון תוכלו למצוא רשימה ארוכה של קוסמטיקאיות מוכשרות מאוד, אשר יש להן קהל לקוחות מרוצה ונאמן, בין היתר - אדר. ת. -  קוסמטיקה רפואית, בריאות וחן - אלין דר, גומת חן קוסמטיקה, גל דדון קסם היופי איפור מקצועי, כלות ואירועים, טיפוחן - יפה זהבי ועוד. חשוב להשוות מחירים וכמובן לברר מראש אם אשת המקצוע שבחרתם לעבוד עימה מתמחה בטיפול אותו אתם רוצים, אך זכרו כי ברגע שמצאתם קוסמטיקאית איכותית - כדאי לשמור עליה מכל משמר מכיוון שהמדובר בנכס מקצועי אשר ישדרג וישפר את המראה שלכם במשך שנים רבות!

 

קוסמטיקה בצפון | קוסמטיקאיות בקריית שמונה | קוסמטיקה בגליל העליון