קוסמטיקאיות בקריית שמונה

מחפשים קוסמטיקאיות בקריית שמונה?

מתחשק לכם לקבל טיפול פנים מפנק ועמוק לעור זוהר וחלק? מעוניינים בהסרת שיער בשיטות שונות? סובלים מאקנה ומחפשים פתרון? מחפשים טיפול לפיגמנטציה? מידעפון קריית שמונה מאגד עבורכם את כל הקוסמטיקאיות המקצועיות שמתמחות בטיפולים שונים וחדשניים בתחום הפנים והגוף. כך תוכלו לזכות לטיפולים בידיים אמינות ומקצועיות, מקוסמטיקאיות שעברו הכשרה ובעלות ניסיון של שנים. בקריית שמונה יש אינספור קוסמטיקאיות שישמחו להעניק לכם את הטיפול הנכון לכם עד שתקבלו את התוצאה הרצויה. תוכלו בנוסף לרכוש קרמים טיפוליים, משחות מחומרים טבעיים ומוצרים מיוחדים של חברות איכותיות לעור הפנים והגוף להשלמת הטיפול אצל הקוסמטיקאית. בהתאם לסוג העור שלכם, מידת הרגישות והטיפול אותו תבחרו לעשות כדי להרגיש יפים וצעירים יותר! בואו להנות ממגוון טיפולים, טיפולי תחזוקה, טיפולי יופי, אנטי אייג'ינג למיצוק וטיפול בקמטים, הרמת עפעפיים, עיצוב גבות, חידוש והצערת עור הפנים ועוד.
מידעפון קריית שמונה – מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל המידע על המגוון הרחב של קוסמטיקאיות שמטפלות באיזור קריית שמונה.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

קוסמטיקה בידיים טובות

דליה דואק

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ענת מכון לקוסמטיקה ויופי

קוסמטיקאית

הרצל , קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מאיה סלון לקוסמטיקה - פדיקור ומניקור

23 שנות נסיון

הרצל 36/3, קריית שמונה

מאיה סלון לקוסמטיקה: מציעה מגוון טיפולי קוסמטיקה בקריית שמונה וביניהם טיפולי פנים, מניקור ופדיקור, כל סוגי השעוות, הסרת שיער לצמיתות בשיטת אפילציה. ביו ג׳ל לק. מאיה בוגרת קורס פדיקור לכף רגל סוכרתית של אגודת ישראל לסוכרת. יש לקבוע פגישה עם מאיה בסלום הקוסמטיקה בקריית שמונה לתיאום הגעה. לא לשכוח שהגעתם לסלון של מאיה לקוסמטיקה באמצעות מידעפון מדריך העסקים בצפון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אדר. ת. - קוסמטיקה רפואית

טיפולי פנים, ואנטי אייג'ינג

כפר יובל

אדר. ת. - קוסמטיקה רפואית מוסמכת.

טיפולי פנים, התמחות באקנה, פיגמנטציה ואנטי-אייג'ינג, עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה.
אדר תפארת כפר יובל בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

לימור - מכון לקוסמטיקה והסרת שיער בלייזר

נוף חרמון 18/3 , קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

איזה קוסמטיקאיות עובדות בקריית שמונה?

באיזור קריית שמונה יש היצע רחב של קוסמטיקאיות מקצועיות ובעלות הסמכה שישמחו לייעץ לכם לגבי הטיפולים השונים ולהתאים לכם את הטיפול הנכון והמדויק לכם. בואו להנות ממגוון טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולים לאקנה, טיפולי פיגמנטציה, חידוש והצערת העור, מילוי קמטים, הרמת עפעפיים, הסרת שיער בלייזר, באינפרא אדום או בשעווה, הסרת שיער באפילציה, עיצוב גבות, טיפולי פנים לניקוי הפנים והסרת תאים מתים, פדיקור רפואי, פילינג עמוק, כל סוגי השעוות, טיפול להחדרת לחות, צביעת גבות וריסים, לק ג'ל בידיים וברגליים, פדיקור רפואי במיוחד לחולי סכרת ועוד! בקליניקות השונות תוכלו בנוסף ליהנות ממגוון מוצרים ותכשירים ביניהם גם טבעיים, לטיפול בסוגי עור שונים, עור שמן, יבש וכו' או לטיפול בבעיה ספציפית בעור כגון פיגמנטציה. מעבר לכך, תוכלו להגיע לטיפולי יופי לפני אירוע מיוחד כגון חתונה להעשרת העור וקבלת עור זוהר ומלא ברק! בואו ליהנות מטכנולוגיה חדשה, מקצועיות וניסיון אצל הקוסמטיקאיות המעולות בקריית שמונה. בין הקוסמטיקאיות המובילות בקריית שמונה עומדת יפה זהבי קוסמטיקאית רפואית בעלת הקליניקה טיפוחן, בעלת וותק של שנים בתחום הקוסמטיקה והטיפול. טיפוחן מציע מגוון רחב של טיפולים לכל מיני מטרות, הסרת שיער בלייזר, טיפולי פנים, טיפולי פיגמנטציה, טכנולוגיה חדשה לטיפול באנטי אייג'ינג, טיפולי מזוטרפיה להצערת העור, הבהרה, איפור קבוע, קעקועים, אפילציה, פילינג ירוק על בסיס אלמוגים טבעיים לקילוף וחידוש העור. טיפולי אינפרא אדום ייחודיים ללא כאבים וללא סימנים, ידידותי לסביבה, מראה תוצאות כבר מהטיפול הראשון, מקלחון שיזוף. הקוסמטיקאיות בקריית שמונה מעניקות יחס אישי מכל הלב וטיפול מקצועי ומותאם אישית. חשוב לבדוק וללכת לקוסמטיקאית שמתאימה לצרכים שלכם, לכן תמיד תוכלו לקבוע פגישת ייעוץ עם הקוסמטיקאית על למנת לוודא שהיא יכולה להתאים עבורך את הטיפול הטוב ביותר. על מנת שתוכל לבצע את הבחירה הנכונה עבורך, אספנו במידעפון קריית שמונה את הפרטים של כל הקוסמטיקאיות המובילות בעיר. כעת אתה יכול לערוך חיפוש במידעפון קריית שמונה – מדריך העסקים של הצפון ולמצוא עבורך את הקוסמטיקאית המושלמת שתעניק לך טיפול מקצועי ואמין וכמובן יחס אישי וחם!