צימרים בצפון

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
זה העסק שלי

מלון גלילון

מלון חדש בגליל העליון

כניסה לאגמון החולה, קריית שמונה

מלון גלילון הינו מלון חדש בגליל העליון. המלון ממוקם ליד צומת כח ובכניסה לאגמון החולה. בכניסה למלון תראו כדור פורח גדול ותוכלו לזהות את המלון בקלות. במלון בריכה ושירותי ספא.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מלון מצפה הימים

מלון מצפה הימים | מלונות בצפון | מלונות בגליל העליון

כביש 8990 בין ראש פינה לצפת, קריית שמונה

מלון מצפה הימים מפורסם בשל טיפולי הספא שלו ובתפריט האוכל העשיר. מלון מצפה הימים שוכן על כביש 8900 בין ראש פינה לצפת. במלון מגוון רחב של אטרקציות כגון בריכת שחייה, חדר כושר, בר ייו, מסעדות ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

הגושרים - מלון בטבע

אולם ארועים וכנסים

מרכז ספורט ובריאות הכולל בריכה פתוחה (בעונת הקיץ), בריכה מקורה, חדר כושר, אולם כדורסל, סאונה ואולם סקווש. ספא מפואר הכולל 10 חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה יבשה, ג'קוזי ציבורי חיצוני ואזור מנוחה. ניתן לרכוש שוברים לימי כיף ואירועים מיוחדים למרכז הספורט והספא – עם / בלי לינה. המלון מציע מגוון של אפשרויות לעריכת כנסים ואירועים לכל מטרה תוך הקפדה על תפעול והפקה מקצועיים, אספקת אביזרים טכניים מלאים ומתקדמים, בשילוב של יצירתיות ותפריטי מעדנים קולינריים. כל זאת באווירה יוצאת דופן

זה העסק שלי

נדלן בצפון

תיווך נדלן

חמת 11, קצרין
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בית זמר - ארוח כפרי

שדה אליעזר

בית זמר - ארוח כפרי בשדה אליעזר בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בן-ברוך חדרי נופש

קריית שמונה

בן ברוך חדרי נופש למשפחות וגם לזוגות. קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

צימרים בצפון 

כל מי שמחפש צימרים בצפון, חייב לדעת כי האופציות שלו באיזור זה הן רבות ומגוונות. בכל רחבי הצפון יש אין ספור צימרים נהדרים, לכל סוגי האוכלוסיות ובמגוון רחב של מחירים. איזור הצפון הוא האיזור הפופולארי ביותר בקרב המטיילים בישראל ולכן יש בו אפשרויות לינה רבות. אם אתם מעדיפים צימר רומנטי ואינטימי, על פני בית מלון, הגעתם למקום הנכון! בגליל העליון, בגליל התחתון, באיזור הכנרת ובאיזור רמת הגולן, יש צימרים רבים שיכולים להתאים לכם. הצימרים הללו נמצאים בקרבת האטרקציות הרבות של איזור הצפון, בסמוך למסלולי הטיולים הפופולאריים ובמרחק של נסיעה קצרה מהערים המרכזיות (קרית שמונה, טבריה, עכו, נהריה ועוד). באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון, תוכלו להגיע אל צימר החלומות שלכם! עוד על כך בכתבה הבאה.

אילו צימרים יש בצפון?

באיזור הצפון יש צימרים מכל הסוגים - צימרים מאבן או מעץ, צימרים מבודדים וצימרים ביישובים הומים, צימרים יקרים וזולים, צימרים עם בריכה או בלי, צימרים הנמצאים אל מול הנוף המרהיב ועוד ועוד. אתם צריכים להחליט מהו התקציב שלכם, וכמה אתם מוכנים להוציא על לילה בצימר (המחיר נע בין כמה מאות שקלים ללילה באמצע השבוע לבין למעלה מאלף שקלים ללילה בצימרים היוקרתיים יותר). מידעפון - מדריך העסקים של הצפון, מאגד בתוכו את מיטב העסקים באיזור הצפון, ובהם גם מקומות לינה כמו בתי הארחה וצימרים. ניתן למצוא במידעפון צימרים איכותיים מכל הסוגים, למשל - אמסלם אלברט חדרי נופש, בית זמר - אירוח כפרי, בן- ברוך חדרי נופש, הגושרים - מלון בטבע, חדרי אירוח נפתלי ועוד.

מה צריך להיות בצימר בצפון?

בין אם המדובר בצימר באיזור הכנרת, קרית שמונה, הגליל או רמת הגולן, חשוב שהצימר שבחרתם יהיה מצוייד בכל טוב... ודאו כי יש בצימר מטבחון מאובזר, ריהוט ברמה גבוהה, ג'קוזי מפנק, DVD וטלוויזיה, מרפסת שמש כיפית וגינה עם דשא. ככל שהצימר מאובזר ומפואר יותר כך גם בדרך כלל עולה מחירו, ולכן כדאי להשוות מחירי צימרים בהתאם לתקציב שלכם. באמצעות מידעפון ניתן לעשות זאת בקלות וביעילות!

 

מידעפון מדריך העסקים בצפון מאגד עבורכם את כל קטגוריות העסקים בצפון. מבין קטגוריות העסקים בצפון תוכלו למצוא גם את קטגורית העסקים: צימרים בצפון. בקטגורית צימרים בצפון באתר העסקים של הצפון תוכלו למצוא את הצימרים ובתי ההארחה המובילים בצפון כגון: הגושרים מלון בטבע, מלון פסטורל בקיבוץ כפר בלום, בית זמר – אירוח כפרי בגליל העליון, בן ברוך חדרי נופש. כנסו לאתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון ומצאו צימרים בצפון, בתי הארחה בגליל העליון, חדרי נופש בגליל, צימרים בגליל ואטרקציות נוספות למשפחות או לזוגות בצפון. מידעפון מדריך העסקים בצפון