פרגולות

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

מ. חיים עסקים פיננסים בע"מ

יבוא ושיווק ישיר

מ. חיים עסקים פיננסים בע"מ - יבוא ושיווק ישיר. שקיות גופיה, דליות ודאפי מפלסטיק לאריזה. שקיות מודפסות וחלקות. שקי ענק. נייר A4. סטרץ', רשתות הצללה בכל המידות (ניתן לקבל לפי הזמנה מיוחדת)

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דרור חרשי עץ

יוצרים מציאות מדמיון

דרור חרשי עץ בקיבוץ שניר - בניה יחודית עם נגיעה אישית. בתי עץ, צימרים, פרגולות, דקים, מחסנים, תוספות בניה.

זה העסק שלי

סגרון חיים שרותי הנדסה

תכנון הנדסי ופיקוח פרויקטים

קריית שמונה

חיים סגרון שרותי הנדסה, ניהול, תאום ופיקוח פרויקטים, תכנון הנדסי, הכנת תוכניות בקשה להיתר.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

עץ ורעפים

בניה בעץ

קריית שמונה

עץ ורעפים-בניה בעץ. מכירה והתקנת פרקטים. פרגולות, דקים, ריהוט גן, גדרות עץ, בניית צימרים. עמידה בלוח זמנים. בהנהלת שלומי.

בקרו בעמוד הפייסבוק שלי

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

חגי - דק עבודות עץ

הקמת דקים, בריכות שחיה, פרגולות

קריית שמונה

חגי דק עבודות עץ. הקמת דקים, בריכות שחיה, פרגולות, גדרות, ריהוט גן

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

הנפח עיצוב בברזל

יהודה

אזור התעשיה, קריית שמונה

הנפח בניהולו של יהודה. עיצוב ויצור מעקות פנים וחוץ, שערים, סורגים, ריהוט משלים, פרגולות מתכת בשילוב עץ. באזור התעשיה הדרומי קריית-שמונה. "לוטש כל חרש נחושת וברזל" בראשית ד' 22

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שי רז - נגריה

עבודות בעץ

משק 78 מיקוד 12215, כפר יובל

שי רז הוא נגר מומחה בבניית בתי מגורים וצימרים מעץ, פרגולות, דקים, גגות ותוספות עץ למבנים קיימים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אביב רצפות עץ

פרגולות ופרקטים

אביב רצפות עץ. פרגולות, דקים, מדרגות, מעקות, גדרות, פרקטים. סוכן מורשה: טכנוספירה רצפות פרקט בע"מ. ביצוע עבודות עץ. חידוש רצפות ודקים. מכירה והתקנה. ללכת על הטוב ביותר.

קיבוץ גונן עמק החולה בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שיפוץ מצויין - סרגיי

עבודה מקצועית ומחירים נוחים

קריית שמונה

שיפוץ מצוין - סרגיי. בניה קלה, צימרים, פרגולות, דקים, עבודות גבס וקרמיקה, צבע, אינסטלציה, חשמל, תיקונים כלליים. מחירים נוחים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אריק אקוסטיק קבלן רשום

ה.א.נ.ש.ב.י

קריית שמונה

אריק אקוסטיק ה.א.נ.ש.ב.י. קבלן רשום ברשם הקבלנים, כל הפתרונות למי הגשמים, רטיבות ובוץ. ייצור כל סוגי המרזבים, אלומיניום במבחר צבעים, ציפוי ארגזי רוח באלומיניום בשלל צבעים. פרגולות, דקים, גדרות, פרקטים, אחזקת מבנים, שיפוצים, עבודות גבס, תקרות אקוסטיות. ייצור מרזבים במקום ללא חיבורים. אספקה מיידית. תנאי תשלום נוחים.


זה העסק שלי

ארבילי יניב שיפוצים

שיפוץ ואחזקת מבנים

ברל 24/1, קריית שמונה

יניב ארבילי-שיפוץ ואחזקת מבנים. עבודות גבס, צבע, אינסטלציה, ריצוף, תקרות אקוסטיות, מסגרות כללית, שערים, סככות, מחסנים, גדרות, גגות מתכת, עבודות עץ, פרגולות, גגות רעפים, פרקטים, בניית צימרים ובניה קלה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 15 עסקים

פרגולות בגליל 

תחום הפרגולות הוא תחום תחרותי למדי ורבים באיזור הגליל והצפון עוסקים בו. אם אתם צריכים חברה העוסקת בתחום זה באיזור הגליל, מכל סיבה שהיא, תוכלו לאתר אותה בקלות באמצעות מידעפון, מדריך העסקים של הצפון. חשוב לזכור כי פרגולות משמשות אותנו בתחומים רבים ולכן יש צורך באנשי מקצוע איכותיים במיוחד על מנת לבנות פרגולה בצורה נכונה ויעילה. עוד על פרגולות בגליל בכתבה הבאה.

מדוע צריך פרגולות בגליל?

פרגולות משמשות אותנו בגינה, בחצר, במבנים מסוגים שונים ועוד. פרגולות משמשות ברוב המקרים למטרת הצללה, ולכן חשוב לבנות ולהתקין אותן בצורה נכונה. יש סוגים רבים של פרגולות ממגוון רחב של חומרים. יש פרגולות מאלומיניום, פרגולות מעץ, פרגולות מאבן ועוד. חשוב מאוד להתאים את סוג הפרגולה לתנאי האקלים של מקום וכמובן גם למטרה לשמה נועדה הפרגולה. על מנת לעשות זאת, חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר בתחום. באיזור הצפון ישנן גינות רבות וגם בתים פרטיים רבים, אשר יש בהם צורך בפרגולות מסוגים שונים. בין אם אתם גרים בקריית שמונה, באיזור רמת הגולן, באיזור הכנרת או בגליל, אם אתם צריכים פרגולות כדאי מאוד שתאתרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר העוסקים בתחום חשוב זה. ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון.

פרגולות בגליל - עם מי כדאי לעבוד?

מומלץ מאוד להיעזר במידעפון, מדריך העסקים הפופולארי של הצפון, אל מנת שתוכלו להגיע אל הטובים ביותר בתחום זה. במידעפון תוכלו למצוא חברות מובילות בתחום הפרגולות כגון אביב רצפות עץ פרגולות ופרקטים, אטדגי ש. א. מחסן עצים, ארבילי יניב שיפוצים שיפוץ ואחזקת מבנים, אריק אקוסטיק, גולן מימון אחזקות - אחזקת מבנים ועוד. אם אתם רוצים שהפרגולה שלכם תחזיק מעמד זמן רב, תשפר את המראה של הגינה או המבנה שלכם וגם תתאים לתנאי מזג האוויר של הצפון, כדאי מאוד להשקיע בחיפוש אחר אנשי מקצוע טובים בתחום! מומלץ כמובן גם להשוות מחירים ולקבל המלצות מחברים אודות חברות מצליחות בתחום.