פיצריות בצפון

מחפשים פיצריות בגליל העליון? 

מידעפון קריית שמונה מכיל מאגר של כל הפיצריות באיזור קריית שמונה, הגליל העליון, עמק החולה והסביבה. במידעפון תוכלו למצוא את כל המידע על אילו פיצריות עושות משלוחים באיזור הגליל העליון, אילו פיצריות עובדות בימי שבת, איפה יש פיצריה כשרה ואילו עובדות עד השעות הקטנות של הלילה.. מתחשק לכם להזמין פיצה משפחתית חמה וטעימה עם תוספות? לחם שום וסלט יווני? בגליל העליון תוכלו למצוא מגוון של פיצריות שמגישות פיצות בסגנונות שונים, עם מגוון תוספות, סלטים וגדלים שונים. הפתרון המושלם לארוחה עם החברים, עם המשפחה והילדים, מסיבת יום הולדת ועוד וכל זה בלי לצאת בכלל מהבית! תזכו לשירות אישי שמספק לכם מגש פיצה חם ממש עד הבית.  במידעפון קריית שמונה - מדריך העסקים בצפון תוכלו להנות ממאגר של פיצריות שעושות משלוחים עד הבית בכל איזור הגליל. על מנת שתוכלו להנות משירות מקצועי, מהיר וכמובן טעים! 

 

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים
זה העסק שלי

פיצה מטריצה

הפיצה שרצה עד אליך...

בניין ר.וא., קריית שמונה

פיצה מטריצה המקורית. בבניין ר.וא. מול אגד - פתוח מ 8.30 עד השעות הקטנות של הלילה. מבצע רבע פיצה חינם על הזמנת חצי מטר פיצה. היזהרו מחיקויים, דירשו את האריזה הירוקה.

כשר בהשגחת הרבנות קריי-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

פיצה נירו

מסעדה איטלקית מתמחה בפיצות

גן הצפון, מעין ברוך

מתמחה בפיצות איכותיות במחירים נוחים לכל כיס. מבחר פיצות: מוצרלה משובחת, פיצות מקמח מלא פיצה, טבעונית ועוד..
אצל נירו תמצאו מאפים מלוחים ומתוקים וארוחות בוקר איטלקיות מיוחדות. משלוחים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים

איזה פיצריות יש בגליל העליון? 

מידעפון קריית שמונה מאגד את הרשימה המלאה של פיצריות באיזור הגליל העליון, קריית שמונה והסביבה. 

יושבים בבית ורוצים להזמין פיצה לכל המשפחה? מתחשק לכם להינות מפיצה חמה עם נוף לגליל? בגליל העליון יש אינספור פיצריות מעולות! תוכלו להזמין פיצה משפחתית חמה וטעימה עם תוספות ושתיה מפיצה נאפולי בעלת וותק של שנים, כשרה למהדריו שנמצאת בקריית שמונה בקניון 8 סנטר. רוצים להיות לא שגרתיים ולהזמין פיצה מרובעת? פיצה מטריצה היא מה שאתם מחפשים. פיצה מטריצה נמכרת בצורת ריבועים ולפי אורך של מטר רץ ומציעה מגוון של מבצעים בהזמנת פיצה משפחתית, ממוקמת ברחוב ארלוזורוב מול תחנת אגד בקריית שמונה. הפיצה שלי ממוקמת באיזור תעשיה דרומי בקריית שמונה ומציעה מגוון של פיצות עם תוספות ובגדלים שונים, כשרה למהדרין. פיצה ללא גלוטן, פיצה מחיטה מלאה, פיצה טבעונית ועוד המון סוגים טעימים תוכלו להזמין מסניף פיצה האט שנמצא במתחם הביג בקריית שמונה. במתחם גן הצפון מול קיבוץ מעיין ברוך נמצאת פיצה נירו, שמציעה מקום ישיבה חמים וביתי שמתאים לילדים, בקניון נחמיה בקריית שמונה נמצאת הפיצריה מרכז הפיצה שמגישה פיצות ומבחר של מאפים ותוספות. אם תרצו להנות מפיצה איטלקית אמיתית עם נוף ירוק ואוויר הרים, הפיצה טראק בבית הקפה הקוקיה בקיבוץ דפנה מתמחים בהכנת פיצות דקות שנאפות בתנור אפייה איטלקי ומחומרי גלם איכותיים, בטעמים מיוחדים: פיצה בלקנית, פיצה מקסיקנית, פיצת פטריות ועוד,פתוח גם בשבתות. על מנת לספק לכם את החוויה הכי מהירה ומסודרת, איגדנו עבורכם את הרשימה המלאה של הפיצריות בגליל העליון וכל המידע לגבי שעות הפתיחה במידעפון קריית שמונה - מדריך העסקים של הצפון. כל שנותר לכם הוא להתקשר ולהנות משירות אישי וטעים, עד הבית!