פיצריות בגליל העליון

רעבים לפיצה חמה ומפנקת? בא לכם פיצה משפחתית עם מלא תוספות טעימות? באיזור הגליל העליון, קריית שמונה, הקיבוצים, ראש פינה ועמק החולה תוכלו למצוא אינספור פיצריות מעולות שתוכלו להזמין מהן ולבצע הזמנה תוך מספר דקות! תוכלו למצוא מגוון פיצריות שמכינות סוגים שונים של פיצות, הכל תלוי מה בא לכם עכשיו. פיצה משפחתית, פיצה אישית, פיצה מרגריטה, פיצה פטריות, זיתים, אננס ועוד! פיצה מקסיקנית, פיצה בלקנית, פיצה איטלקית, פיצה שוקולד, פיצה הוואי ועוד מלא טעמים משוגעים. מתחשק לכם היום לאכול פיצה דקה ממש כמו באיטליה? או דווקא פיצה עבה ובשרנית? בפיצריות בגליל העליון תוכלו להנות בנוסף ממגוון תוספות, פסטות, סלטים, לחם שום, שתייה ועוד! מגוון הפיצריות באיזור הגליל העליון מציעות ושירות משלוחים מהיר עד בית הלקוח בכל האיזור, אתם רק צריכים לשבת רגל על רגל ולהמתין למשלוח חם וטעים שיגיע עד הכניסה לבית. מידעפון קריית שמונה מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את הרשימה המלאה של כל הפיצריות בגליל העליון במקום אחד על מנת שלא תצטרכו לבזבז את זמנכם בחיפוש באתרים השונים, ותוכלו בלחיצה אחת למצוא את כל המידע!

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים
זה העסק שלי

פיצה מטריצה

הפיצה שרצה עד אליך...

בניין ר.וא., קריית שמונה

פיצה מטריצה המקורית. בבניין ר.וא. מול אגד - פתוח מ 8.30 עד השעות הקטנות של הלילה. מבצע רבע פיצה חינם על הזמנת חצי מטר פיצה. היזהרו מחיקויים, דירשו את האריזה הירוקה.

כשר בהשגחת הרבנות קריי-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

פיצה נירו

מסעדה איטלקית מתמחה בפיצות

גן הצפון, מעין ברוך

מתמחה בפיצות איכותיות במחירים נוחים לכל כיס. מבחר פיצות: מוצרלה משובחת, פיצות מקמח מלא פיצה, טבעונית ועוד..
אצל נירו תמצאו מאפים מלוחים ומתוקים וארוחות בוקר איטלקיות מיוחדות. משלוחים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים

באיזור הגליל העליון תוכלו למצוא המון פיצריות איכותיות וטעימות שמכינות פיצות מכל הסוגים, ועם כל התוספות הכי מטורפות שחשבתם עליהם! אם בא לכם להתפנק בבית עם מגש פיצה חם לכל המשפחה תוך כדי צפייה בסרט טוב, או שאתם צופים במשחק כדורגל עם כל החבר׳ה וזורמים לכם כמה מגשי פיצה ליד הבירות, או שבא לכם להתפנק באמצע היום בפיצה איכותית וטעימה שהוכנה במיוחד עבורכם הגעתם למקום הנכון! אתר מידעפון מאגד עבורכם את כל הרשימה המלאה של פיצריות באיזור הגליל העליון, קריית שמונה, הקיבוצים והמושבים בעמק החולה וכו׳ כך שתהנו מפיצה טעימה במיוחד! אם אתם מחפשים פיצריות כשרות באיזור הגליל העליון יש מגוון רחב של פיצריות שתוכלו להזמין מהן! גם פיצריות כשרות למהדרין תוכלו למצוא בלי בעיה. למשל, פיצה נאפולי שממוקמת בקניון 8 סנטר בקריית שמונה, מכינה פיצות כבר שנים רבות עם ניסיון ומוניטין רב. מכינה פיצות איטלקיות חמות וטעימות עם מגוון תוספות ומבצעים שווים! בנוסף, פיצה עם הכשר כשר למהדרין באיזור הגליל העליון היא נקראת הפיצה שלי שנמצאת ברחוב החושן בקריית שמונה ומכינה פיצות טעימות במיוחד, פסטות, מאפים, סלטים עם מגוון תוספות, שתייה וגדלים שונים לפיצה. פיצה וספה כשרה למהדרין, ממוקמת ברחוב תל חי בקריית שמונה. מכינה פיצות חמות וטעימות עם מגוון תוספות, גדלים וטעמים וכמובן עם שירות משלוחים עד הבית!  סניף פיצה האט בקריית שמונה נמצא במרכז ביג בכניסה לעיר. פיצה האט בקריית שמונה היא כשרה ומציעה מגוון עצום של סוגים שונים של פיצות לכולם. פיצות טבעוניות, פיצות מקמח מלא, פיצה דקה, פיצה עבה, פיצת גבינות, פיצה ענקית, פיצה אישית, פיצה משפחתית ועוד מגוון רחב של סוגים שונים של פיצות! עוד בפיצה האט תוכלו להזמין מאפים, סלטים, קינוחים, פסטות ועוד עם מבצעים שווים ושירות משלוחים עד הבית שמאפשר גם מעקב אחר המשלוח בזמן אמת כדי שתדעו מתי בדיוק הפיצה שלכם מגיעה אליכם! אם מתחשק לכם לאכול פיצה לא שגרתית כדאי לכם לנסות את פיצה מטריצה בקריית שמונה שנמצאת מול תחנת אגד בקריית שמונה ומציעה פיצה בצורת מלבן ארוך כמו מטר רץ, מחולקת לריבועים ולא למשולשים הרגילים! בפיצה מטריצה תוכלו ליהנות ממגוון של תוספות טעימות ושירות משלוחים מהיר עד הבית!