זה העסק שלי

הגושרים - מלון בטבע

אולם ארועים וכנסים

הגושרים

הגושרים מלון בטבע ממוקם בקיבוץ הגושרים בגליל העליון, כ-10 דקות נסיעה מקרית שמונה. במלון תזכו לחווית חופשה מפנקת בלב הטבע של איזור הצפון. במלון ישנם 184 חדרי אירוח המתאימים למשפחות, זוגות וקבוצות. תוכלו גם להתפנק בחדרי סוויטה ייחודיים לחוויה אחרת. מלון הגושרים מוקף בטבע ירוק, נחל הזורם בשטח המלון ומעניק לאורחים אווירה שלווה, רגועה וחיבור לטבע. אורחי המלון יכולים ליהנות גם ממרכז ספורט ובריאות הנמצא בשטח המלון ומציע בריכה פתוחה בעונת הקיץ בה תוכלו לבלות עם הילדים, בריכה מקורה, חדר כושר מאובזר הפתוח בכל ימות השבוע, אולם כדורסל, סאונה רטובה ואולם סקווש. אם אתם רוצים ליהנות מעיסוי מפנק תוכלו להגיע למתחם הספא "פיורינה" הכולל 10 חדרי טיפולים עם מעסים מקצועיים ולהנות ממגוון של עיסויים לבחירתכם. עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי זוגי ועוד. במתחם הספא תמצאו גם חמאם טורקי, סאונה יבשה וג'קוזי. הגושרים מלון בטבע, מעניק חווייה ייחודית לאורחיו הנהנים מאירוח בלב הטבע, אוכל ברמה גבוהה, חדרים מפנקים ושירות אדיב.

מלון הגושרים הוא המלון המושלם לחוויית חופשה מפנקת בלב הצפון והגליל העליון. ייחודיות המלון היא במיקום שלו, בלב הטבע בגליל היכן שיש פינות טבע קסומות רבות. מלון הגושרים מוקף בעצים ירוקים, מדשאות רחבות, מפלי מים טבעיים ונחל הזורם בשטח המלון. אתם יכולים להתעורר בבוקר, לצאת מהחדר ולגמוע את כל הנוף עוצר הנשימה שסביבכם. במלון הגושרים תוכלו להנות מאוכל בריא ואיכותי המיוצר מחומרי גלם גליליים וטריים על מנת שתוכלו לשלב את חוויית החופשה עם אוכל שעושה טוב לגוף ולנפש. תוכלו לשהות במלון הגושרים ולהנות מאינספור אטרקציות שמציע הגליל וגם לקבל הנחה קבועה לאורחי המלון במגוון האטרקציות. אם אתם רוצים להכיר את הגליל ולהנות ממה שיש לו להציע, תוכלו להנות מבילוי לכל המשפחה בקייקים בנהר הירדן, טיולי ג'יפים אתגריים במסלולי טבע בצפון עם עצירות לנופים עוצרי נשימה ותצפיות, טיולים לרמת הגולן בהם תוכלו להנות מתצפית על כל עמק החולה ולהנות מקטיף דובדבנים (בעונה), לבקר באגמון החולה ולהתרשם ממגוון חיות הבר המצויות שם ועוד. בקיבוץ הגושרים ישנו חדר בריחה המציע חוויית בילוי לכל המשפחה.

חולמים על חופשה בצפון? בואו להנות מחופשה גלילית קסומה בלב הטבע הירוק בקיבוץ הגושרים. הגושרים מלון בטבע מציע חופשה חלומית בלב הגליל העליון, באווירה רגועה ושלווה. אם אתם מחפשים שקט, שלווה, זמן איכות עם המשפחה ויקיריכם תוכלו להנות מחופשה מפנקת במלון הגושרים. המלון מציע את כל מה שמחפשים בחופשה, החל ממתחם ספא מפנק ומרשים, בריכה חיצונית ובריכה מקורה, מגרשי ספורט, חדר כושר, חדרי אירוח מפנקים בלב הטבע, אוכל גלילי איכותי וטרי, פינות ישיבה לצד הנחל הזורם במלון ועוד. ניתן להזמין מראש ימי כיף במלון עבור קבוצות או בודדים ולהנות מיום כיף מפנק בספא המלון, מתחם הבריאות והספורט, ארוחות במסעדת המלון ועוד. תוכלו להזמין חבילות אירוח בהתאם לבחירתכם, בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד ורוצים להתפנק ביום ספא זוגי כולל ארוחת בוקר טעימה, או שאתם מתכננים יום כיף לחברי הצוות בעבודה ורוצים ליהנות מיום חוויתי ומפנק בבריכה, בספא כולל ארוחות במסעדת המלון.