אל פי מחשבים קריית שמונה

כשאתם חושבים על מחשבים בקריית שמונה אתם חושבים על אל פי מחשבים חנות המחשבים המובילה בקריית שמונה המציעה שירות אמין ואדיב ומציעה למכירה מחשבים נייחים וניידים ממיטב החברות המובילות, מכירה והתקנת מצלמות לבית ולעסק, התקנת תשתיות רשת לעסקים ולבתים, מכירת טלפונים ניידים ממיטב החברות ושירות תיקונים, ראוטרים מקצועיים ממגוון חברות מובילות כמו D Link וחברות דומות, מדפסות דיו ולייזר איכותיות ממיטב החברות המתאימות לשימוש ביתי ומסחרי. אל פי מחשבים מציעה מעבדת שירות תיקון למחשבים ולתיקון ממחשבים סלולריים כך שאם התקלקל לכם הטלפון הנייד או נשבר לו המסך אתם מוזמנים להיכנס לאל פי מחשבים ולתקן את מכשירכם במהירות ובמחירים משתלמים.

מידעפוןמידעפון, 31.5.2018

אל-פי-מחשבים-קריית-שמונה

אל פי מחשבים – חנות המחשבים המובילה בקריית שמונה

צרו קשר עם אל פי מחשבים כאן

אל פי מחשבים בקרית שמונה היא חנות מחשבים המציעה מגוון עצום של אביזרי מחשב ומוצרים טכנולוגיים שונים. החנות LP מחשבים בקרית שמונה ממוקמת בשדרות תל חי ובעלת וותק ארוך שנים וניסיון רחב בכל תחום הטכנולוגיה והמחשוב. בחנות אל פי מחשבים תוכלו להנות משירות מקצועי, אמין ואדיב על ידי צוות החנות המתמחים בתחום הטכנולוגיה ובעלי ידע רב ונרחב בכל נושא המחשבים, גאדג'טים, אביזרי מחשוב, מוצרי טכנולוגיה ועוד. באל פי סי מחשבים תוכלו לקבל שירות ייעוץ על ידי אנשי צוות החנות שישמחו לייעץ לכם בכל תחום ולעזור לכם לבחור את המוצר המתאים עבורכם ועבור הצרכים שלכם תוך מתן כל המידע הדרוש לכם לקבלת ההחלטה הטובה ביותר עבורכם! בחנות תוכלו להנות ממגוון רחב של מחשבים בדגמים שונים, מחשבים ניידים ונייחים, מעבדים מהירים, הארדיסק ועוד. תוכלו למצוא מחשבי אפל, מחשבי דל, אסוס ועוד חברות מובילות בתחום המחשבים.

אם אתם צלמים מתחילים או מקצועיים באל פי סי תוכלו למצוא מגוון של מצלמות מקצועיות, כל סוגי העדשות, חצובות ואביזרי צילום שונים מחברות מובילות בשוק כגון סוני, קאנון, ניקון ועוד. בנוסף, תוכלו להתייעץ עם צוות החנות המתמחה בתחום הצילום שישמחו לייעץ לכם איזו מצלמה או עדשה תתאים עבורכם ויציידו אתכם בכל הציוד הכי איכותי שתצטרכו על מנת להנות מחוויית צילום מקצועית! באל פי סי מחשבים תמצאו כייסים לניידים, מגוון של ראוטרים, כרטיסי רשת, טלוויזיות, מסכים, כרטיסי זיכרון, דיסק און קי, אוזניות ועוד! אם יש לכם מדפסת בבית או במשרד תוכלו למצוא מגוון של ציוד למדפסות ומדפסות מהדגמים החדשניים ביותר כולל סורקים, פקסים ועוד. באל פי סי תוכלו למצוא מגוון של טאבלטים ממבחר דגמים, אייפונים, משחקי מחשב ופלייסטיישן, כל סוגי הסוללות ועוד. אם אתם מחפשים מצלמת גו פרו לחופשה הבאה שלכם בחנות אל פי מחשבים תמצאו מצלמות גו פרו משוכללות  במגוון דגמים! בנוסף, בחנות אל פי מחשבים בקרית שמונה תוכלו להנות משירותי מעבדה מקצועית למגוון רחב של תקלות במחשבים, סמארטפונים, מצלמות ועוד!

צרו קשר עם אל פי מחשבים כאן

כתבות נוספות