אתר מידעפון הינו האתר המוביל ביותר בקידום עסקים בצפון

עכשיו זה רשמי. מידעפון מדריך העסקים של הצפון הוא כלי הפרסום החזק והאפקטיבי ביותר הקיים בקריית שמונה ורחבי הגליל העליון ומכיל את כל הסיווגים המקודמים בצורה אורגנית בגוגל!

מידעפוןמידעפון, 30.4.2018

עדכון פרטי כל העסקים בצפון

עכשיו זה רשמי. מידעפון מדריך העסקים של הצפון הוא כלי הפרסום החזק והאפקטיבי ביותר הקיים בקריית שמונה והגליל העליון. מידעפון מכיל את כל הסיווגים של העסקים בקריית שמונה והסביבה ומסייע לתושבי האיזור ליצור קשר עם העסקים השונים בקלות ובמהירות.

 

אני מכיר את מידעפון כמדריך מודפס ומסווג, איך מידעפון פועל כיום?

תושבי הצפון גדלו על מידעפון וכמידי שנה קיבלו את המדריך המודפס ישירות לתיבות הדואר שלהם, הריח, המגע, ואיכות הנייר עשו את שלהם נאמנה. כיום, כפי שאתם יודעים, הכל נע בקצב מהיר יותר, וכמות המידע מצטברת וגדלה, ולכן אנו במידעפון, החלטנו להמשיך את המדריך באתר האינטרנט המתקדם ביותר שיש בצפון.

 

מה כל כך טוב באתר מידעפון?

אתר מידעפון מכיל את כל העסקים בקריית שמונה ורחבי הגליל העליון ומתעדכן מידי יום. הוא פועל בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת המאפשרת הופעת הסיווגים בעמודים הראשונים של גוגל ומנועי חיפוש דומים. לרב, אותם סיווגים מופיעים  ממש בתוצאה הראשונה של גוגל, ובמקרה הגרוע, הסיווגים מופיעים במקומות הראשונים בדף הראשון של מנועי החיפוש. מה שמקנה לעסקים הנמצאים באתר מידעפון חשיפה אורגנית עצומה! בלי כל פרסום במנועי חיפוש או תשלום על כל מי שמקליק על שם העסק שלכם.

 

כאמור, מידעפון הינו כלי השיווק המתקדם ביותר הקיים ביותר בשוק ומניב תוצאות אמיתיות כל יום לעסקים בצפון. בעלי העסקים בגליל העליון קיבלו במשך שנים טלפונים מלקוחות אך לא ממש ידעו מהיכן קיבלו את הטלפון. התשובה היא חד משמעית, הלקוחות שלכם משתמשים במידעפון ועד לא מזמן השתמשו גם במדריך המודפס.

 

איך אני מקדם את העסק שלי לדף הראשון בגוגל וחושף את עצמי בקרב יותר לקוחות פוטנציאליים?

מידעפון מקנה לך בדיוק את המענה לבקשה זו. אנו מציעים לך מגוון חבילות פרסום ושיווק אורגני שתמקסם את הפוטנציאל של העסק שלך ותניב לך תוצאות אמיתיות על בסיס יום – יומי. כן, אתה תרוויח יותר כסף בסופו של דבר. אתה בטח שואל איזה חבילות וכמה זה עולה. אז כן, יש לנו חבילות מובנות ואתה יכול לבחור בהם אבל תן לנו להציע לך באופן אישי את החבילה המתאימה לך. זו העבודה שלנו. צור איתנו עכשיו קשר במייל או בטלפונית ונשמח לקדם ולשווק אותך בקרב לקוחות שמחפשים עסקים כמו שלך באיזור הצפון.

 

יש לי דף פייסבוק, למה אני צריך לפרסם במידעפון?

פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לאנשים פרטיים ולעסקים אך חשוב להבין שני דברים, היום כל פוסט מצריך תשלום על מנת שהקהל שלך ייחשף אליו – דבר המצריך הוצאה גדולה בכל פעם שתפרסם פוסט בפייסבוק. דבר שני, פרסום בפייסבוק מגיע לאנשים שלא מבקשים לדעת על העסק שלך ולרב זה לא מעניין אותם באותו הרגע ואף מציק להם. פרסום נכון, זה לדעת לקשר בין לקוח פוטנציאלי לבית העסק המתאים וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. כפי שאתה יודע, כשאתה או כל מישהו אחר, מחפש משהו, הוא עושה זאת בגוגל, כי שם מוצאים דברים. בגוגל תמצאו המון תוצאות בהרבה דפים אבל הרב המוחלט יחליט לבחור בתוצאות הראשונות כי הן האמינות ביותר. פה מידעפון נכנס לתמונה. אנו במידעפון יודעים לקחת כל קטגוריה ולגרום לה להגיע לדף הראשון ואף לתוצאה הראשונה בגוגל בצורה אורגנית. כן, עשינו זאת הרבה פעמים ואנחנו ממשיכים לעשות זאת כל יום. אז תפרסם בפייסבוק מה שבא לך, אבל תשמור את הכסף, יש דרכים הרבה יותר יעילות.

 

אוקיי, מה לגבי פרסום בגוגל?

אז פרסום בגוגל מתחלק לשניים. אלה שאוהבים ואלה ששונאים. הפרסום בגוגל שלא בצורה אורגנית, מחושב לפי מספר הקלקות, משמע, כל מי שיקליק על השם של העסק שלך בגוגל אתה תחויב בסכום שנקבע לך. בסופו של יום, זה לא יהיה זול והתחרות היא גדולה. כמו כן, העסקים המפרסמים בגוגל, לרב הם עסקים חדשים או לא ממש מקודמים במנועי חיפוש בצורה אורגנית ולכן הם צריכים לשלם פר קליק. אז גם פה, תשמור את הכסף, כי תצטרך להשקיע אותו במקומות הנכונים ואנו נכווין אותך.

 

שאלה אחרונה, אין לי זמן להתעסק עם הרשתות החברתיות. האם אתם יכולים לנהל את דפי הפייסבוק ואינסטגרם שלי?

כן, אנחנו עושים גם את זה. אנו נעצב את הפוסטים ונפרסם אותם בשבילך בתדירות שנקבע מראש.

 

טוב, אני ממש רוצה לשמוע עוד!

בבקשה, צור קשר כאן ונחזור אלייך בהקדם.

מייל: meidafon@meidafon.co.il

טלפון: 0522-794646

תודה,

צוות המידעפון  – מדריך העסקים של הצפון

 

 

 

כתבות נוספות