עסקים בצפון

שירותי בריאות השן מרפאת שיניים בקריית שמונה

מרפאת שירותי בריאות השן קריית שמונה

מידעפון, 17.6.2018

מרפאת שירותי בריאות השן היא אחת ממרפאות השיניים הגדולות והמומלצות בגליל העליון. קבעו תור עוד היום ותתחילו לחייך לרווחה.

גולברי קריית שמונה בהנהלת מזל ינאי

גולברי קריית שמונה בהנהלת מזל ינאי

מידעפון, 15.6.2018

רוצה להתפנק בשמלה חדשה לקראת הקיץ? גולברי קריית שמונה מציעה קולקציית קיץ מדהימה במבצעי סוף עונה מטורפים במיוחד! סניף GOLBARY קריית שמונה בהנהלת מיכל ינאי הוא אחד מסניפי רשת חנויות אופנה לנשים מהמובילות בארץ. בגולברי קרית שמונה תמצאי מגוון שמלות קיציות, חצאיות, חולצות, אוברולים לנשים, כובעי קש מעוצבים לים או לבריכה ועוד!

אל-פי-מחשבים-קריית-שמונה

אל פי מחשבים קריית שמונה

מידעפון, 31.5.2018

כשאתם חושבים על מחשבים בקריית שמונה אתם חושבים על אל פי מחשבים חנות המחשבים המובילה בקריית שמונה המציעה שירות אמין ואדיב ומציעה למכירה מחשבים נייחים וניידים ממיטב החברות המובילות, מכירה והתקנת מצלמות לבית ולעסק, התקנת תשתיות רשת לעסקים ולבתים, מכירת טלפונים ניידים ממיטב החברות ושירות תיקונים, ראוטרים מקצועיים ממגוון חברות מובילות כמו D Link וחברות דומות, מדפסות דיו ולייזר איכותיות ממיטב החברות המתאימות לשימוש ביתי ומסחרי. אל פי מחשבים מציעה מעבדת שירות תיקון למחשבים ולתיקון ממחשבים סלולריים כך שאם התקלקל לכם הטלפון הנייד או נשבר לו המסך אתם מוזמנים להיכנס לאל פי מחשבים ולתקן את מכשירכם במהירות ובמחירים משתלמים.

Meidafon

מגוון קרמיקה – כל סוגי הקרמיקה בצפון

מידעפון, 24.5.2018

מגוון הקרמיקה הינו המרכז החדש והגדול ביותר לאריחי קרמיקה באיכות מעולה לבית ולגינה. בין אם אתם משפצים את ביתיכם או בונים בית חדש אתם מוזמנים ליצור קשר עם מגוון קרמיקה ולהתרשם ממגוון רחב של אריחי קרמיקה יחודיים. מגוון קרמיקה, כל סוגי הקרמיקה והשיש בצפון.

דפוס דיין פרינט

דיין פרינט – הדפוס הדיגיטלי המוביל הצפון

מידעפון, 20.5.2018

דיין פרינט – הדפוס הדיגיטלי המוביל הצפון מדפיס באיכות מדהימה הזמנות לחתונה, כרטיסי ביקור, קטלוגים, פרוספקטים, הטבעה בחום, הפסה דיגיטלית איכות, שירות מהיר ואמין.

באגט שלומי קריית שמונה

באגט שלומי

מידעפון, 20.5.2018

כשאתם רעבים ולא יודעים מה לאכול גשו לבאגט שלומי בקריית שמונה ותהנו מבגאט שווארמה מפנק או מנת פלאפל חלומי. המקום כשר וניתן להזמין משלוחים באיזור.

Meidafon

מידעפון מדריך העסקים של הצפון ממשיך את דרכו של המייסד יעקב נדב

מידעפון, 20.4.2018

מידעפון מדריך העסקים בצפון חוזר לפעילות בימים הקרובים וכמו בכל שנה אנו דואגים לעדכן את רשומות הטלפונים ופרטי האנשים הפרטיים והעסקים בצפון.