גולברי קריית שמונה בהנהלת מזל ינאי

רוצה להתפנק בשמלה חדשה לקראת הקיץ? גולברי קריית שמונה מציעה קולקציית קיץ מדהימה במבצעי סוף עונה מטורפים במיוחד! סניף GOLBARY קריית שמונה בהנהלת מיכל ינאי הוא אחד מסניפי רשת חנויות אופנה לנשים מהמובילות בארץ. בגולברי קרית שמונה תמצאי מגוון שמלות קיציות, חצאיות, חולצות, אוברולים לנשים, כובעי קש מעוצבים לים או לבריכה ועוד!

מידעפוןמידעפון, 15.6.2018

גולברי קריית שמונה בהנהלת מזל ינאי

סניף גולברי בקניון 8 סנטר קריית שמונה, מנוהל על ידי מזל ינאי ומציע אופנת נשים איכותית מרשת האופנה המובילה בארץ. לקראת הקיץ הישראלי, בואי להתחדש ב GOLBARY קריית שמונה באופנה חדשה ומעוצבת מתוך קולקציית קיץ 2018 של גולברי. בחנות תוכלי ליהנות ממגוון של שמלות קייצות בגזרות שונות המחמיאות לגזרת גופך ומעניקות לך חופשיות ונוחות בשגרת היום יום. אם את מחפשת שמלה מעוצבת ומחמיאה ליום יום, שמלה לעבודה, שמלת מקסי או שמלה מעוצבת לאירוע, בגולברי תמצאי מבחר ענק של שמלות מכל הסוגים לכל אירוע ומטרה. שמלות מבית GOLBARY במבצעים מטורפים לקיץ של עד 50% הנחה! תוכלי להרכיב לעצמך קולקציה פרטית שלמה לכל הקיץ במחירים משתלמים במיוחד ובגדים שיגרמו לך להרגיש הכי את! הקיץ הזה הרשי לעצמך להתפנק באופנה באיכות גבוהה המעוצבת במיוחד עבורך ומותאמת לגזרה הנשית שלך. גולברי מציעים מגוון של קולקציות קיץ לנשים במידות 36-46, כך שכל אישה יכולה לבוא ולרכוש ביגוד מעוצב וברמה.

בגולברי תוכלי לבחור מה בא לך ללבוש היום, בין אם זה טוניקה, חולצת וי, מכנס או חצאית, ברשת האופנה לנשים גולברי קריית שמונה יש מבחר ענק של בגדי נשים. אין צורך להתעייף ממסעות שופינג מתישים ברחבי הקניון, גולברי בקניון 8 סנטר קריית שמונה תעניק לך חוויית קניה מושלמת ונוחה. תוכלי לבחור ברוגע את הפריטים שאת מעוניינת למדוד וליהנות מתאי מדידה מרווחים ופרטיים. צוות חנות גולברי בקריית שמונה בהנהלת מזל ינאי ישמח להציע לך עזרה בבחירת המידה המתאימה עבורך או הבגד שיחמיא לך ביותר מבין הקולקציות המוצגות בחנות. הגיעי עכשיו להתרשם ממגוון הפריטים החדשים בקולקציית הקיץ במבצעים משתלמים ופנקי את עצמך בפריטים חדשים וקייצים! מעצבי האופנה של GOLBARY עיצבו במיוחד עבורך פריטי אופנה בגזרה נשית שיגרמו לך להתאהב! החל ממכנסיים מחויטים במגוון גזרות, חצאיות פעמון, חצאיות ג'ינס, אוברולים מעוצבים לנשים, אוברולים לאירו, ג'ינסים לנשים בגזרה גבוהה, שמלות אירוע מהממות במגוון סגנונות ועוד. הרשי לעצמך זמן איכות בחנות גולברי קריית שמונה ותתחדשי בבגדים מעוצבים במחירים שווים במיוחד!  

 

כתבות נוספות